Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Få vare/kjøpe vare-, bussen går/bussen køyrer-vitsar er vel motstykket til kvitteringsvitsane frå kundar. Den som vitsar føler seg like smart, og den som blir vitsa med syns det er like teit, på begge sider. Det er mitt inntrykk.

Endret av enixitan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Få vare/kjøpe vare-, bussen går/bussen køyrer-vitsar er vel motstykket til kvitteringsvitsane frå kundar. Den som vitsar føler seg like smart, og den som blir vitsa med syns det er like teit, på begge sider. Det er mitt inntrykk.

Ikke glem klassikeren når man kjøper deodorant:

"Trenger du pose?"

"Neida, tar den under armen."

Endret av Dorian Gray
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Seriøst, jeg hater den. De står alltid der så jævla fornøyde som om de tror de har kommet med den beste vitsen noensinne.

 

For ikke å glemme vitsen "Jeg vant!!" når folk får penger igjen fra CG. Var morsomt første 2-3 gangene jeg hørte den.

Nå, 5 år etter og 91148917 vitser senere, er jeg bare lei.

Lenke til kommentar

Seriøst, jeg hater den. De står alltid der så jævla fornøyde som om de tror de har kommet med den beste vitsen noensinne.

 

For ikke å glemme vitsen "Jeg vant!!" når folk får penger igjen fra CG. Var morsomt første 2-3 gangene jeg hørte den.

Nå, 5 år etter og 91148917 vitser senere, er jeg bare lei.

Den hører jeg også en del ganger når transaksjonen blir godkjent (betaling med bankkort). :)

Lenke til kommentar

Er skikkelig drittlei av å høre den "ja, men da er den vel gratis da?" hvis det ikke står pris på hylla eller strekkoden ikke vil slå seg inn.

 

Og litt velstående folk som later som de ikke har penger og later som de er overraska mens sier "jøss, godkjent i dag også, ikke dårlig" når da har tasta pinkoden.

 

Folk som sier "så skal jeg ha litt rabatt" eller "så jeg få litt rabatt", uten videre. Nei du verken SKAL eller MÅ få noe som helst din nisse! Skaff deg en kundekonto som andre folk har hvis de vil ha rabatter.

 

Så hadde jeg en morsom fyr som kom inn og skulle betale noe litt dyre greier til rundt 4000 elns, og spør om jeg kan gi han litt rabatter ettersom han var blakk nå, og de hadde samme varen billigere et annet sted. Siden han er en god kunde så ga jeg han noen hundrelapper i avslag selv om det er en vare vi egentlig ikke gir rabatter på. Så plukker han opp en jævlig tjukk bunke med penger og blar ut noen 500-lapper uten at bunken minker nevneverdig. Jada, blakk my ass!

Lenke til kommentar

Apropo buss. Leverte bilen på verksted i dag og tenkte å ta bussen hjem, for første gang på en mannsalder.

 

Bussen kjører inn på holdeplassen og har fire skjermer(en på hver side) som alle viste rutenummeret og rutenavnet eg skulle på. Eg gikk derfor på, sa hvor eg skulle og fikk beskjed om at den ikke skulle dit. "Det står på utsiden at du skal dit" sa eg. "Eg må ha sett feil" fikk eg beskjed om. Javel tenkte eg og gikk og satte meg igjen. På skjermene sto det fortsatt samme rutenummer. Noen minutter etterpå lukker bussen dørene, skjermene bytter til det rutenummeret den skal ha og kjører. Litt lenger bort spretter det opp noen ungdommer som brøler "f**n" mens de løper etter bussen uten å ta den igjen. Tre timers ventetid på neste buss....

 

Samtidig kom min buss kjørende, med rett rutenummer på skjermen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...