Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En annen ting er at han faktisk gikk forbi en lang kø (var nyåpning av utvidet butikk med masse åpningstilbud) kun for å begynne å trakassere en av mine kollegaer med dette selv om han sto opptatt med en annen kunde.

Han kollegaen kunne jo bare ignorere kranglefanten? :ermm:

Det var det han også gjorde, etter å ha kommet med et par korte svar :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En annen ting er at han faktisk gikk forbi en lang kø (var nyåpning av utvidet butikk med masse åpningstilbud) kun for å begynne å trakassere en av mine kollegaer med dette selv om han sto opptatt med en annen kunde.

Han kollegaen kunne jo bare ignorere kranglefanten? :ermm:

Det var det han også gjorde, etter å ha kommet med et par korte svar :)

 

Tr jeg ikke helt feil laget han en forumtråd i tillegg der han akket og uffet seg.

Lenke til kommentar

Eller denne:

(Fast kunde som alltid kjøper samme varen)

 

Kunde: 10 Kent takk.

Jeg: Vi er tom etter påsken desverre, det kommer til torsdag! Men har andre merker da.

Kunde: Åja.. prøver å slutte men..*mumle mumle* jeg får dra på den andre shell. Hadebra!!

Jeg: :!: :ermm:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette skjedde for et par dager siden.

 

Kunde: Har dere Nicorette røykplaster?

Jeg: Nei, dessverre.

Kunde: Da tar jeg 60 Prince Mild

Jeg: :huh:

 

Wtf...

Ja hvorfor ikke. Jeg røyker, snuser og bruker nikotin-tyggis. Jeg røyker ikke i løpet av arbeidsdagen, og må ha noe annet som kan gi meg den nødvendige nikotinen.

Lenke til kommentar

Hahaha, husker jeg hadde en kunde som pleide å kjøpte tipakninger med røyk sent på kvelden og sånt på bensinstasjonen, og i månedenes løp betrodde han meg at kona trodde han hadde sluttet, men at han var en vaskeekte smugrøyker. Jeg kjente han jo igjen etter hvert og pleide å finne hans ti prince mild med en gang jeg så han (så på det skyldbevisste ansiktet at det var dét han ville ha altså, jeg driver ikke røykepress på de som prøver å slutte).

 

Så en dag kom den samme mannen på lørdagshandel sammen med kone og unger på matbutikken hvor jeg jobbet. Morsomt å observere hvordan han kjente meg igjen, hele mannen formelig skrek "Plis ikke avslør meg!!!". Blir sikkert paranoid av å smugrøyke, hvorfor og hvordan skulle jeg vel sagt noe til kona hans :roll: Men hyggelig fyr, absolutt.

 

 

Har ofte hatt lyst til å ta på meg den gamle Coop genseren og stikke på butikken her og late som om jeg er på jobb. Vet ikke hvorfor, men hadde sikkert vært gøy og tulla litt med kundene.

 

Åh, jeg hadde så lyst til å gå i uniformen min på den andre Ica-butikken i byen, og bare begynne å rydde hyller eller noe :!: Lurer på hvor lenge jeg kunne "jobbet" der uten at noen merket noe, stor butikk med sikkert 50-60 ansatte (Maxi). Kunne sikkert holdt på en stund :tease:

 

 

 

"Kaffemaskinen fyller nesten ikke mer enn tre kvart full kopp!"

"Jaha?" Sa jeg, og i mine øyne var det ingenting galt med mengden sjokolade han fikk i koppen. Slik jeg så det var det strengt tatt akkuratt plass til lokket, som er ca 1cm høyt.

"Ja, noen maskiner fyller sånn at det er så mye igjen" *viser med lang-og-pekefingermål.*

 

 

Det fikk vi en del klager på på Shell også. Men det er jo fordi KOPPEN er for stor, så kaffen ikke skal skvulpe og man kan helle i ekstra melk hvis man vil, etc. Ble ganske lei av å måtte forklare voksne mennesker at det er koppen som er stor, ikke kaffen som er liten.

 

Noe annet med de som fyller brusbegeret bare halvfullt når det er lukesalg på natta og man ikke får fylle selv. Da sier jeg ifra, jeg VET at det skummer mye, men du har da tid til å vente 5 sek og fylle fullt. Det gjorde jeg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ser noen er inne på dette med røykere, fikk meg til å tenke litt:

 

Har noen kunder som pleide å kjøpe 20-pakninger med sigaretter når jeg begynte på jobb for halvannet år siden.

Per i dag er det noen som har gått fra 20 til 10-pakninger, mens andre har begynt å snuse. Ikke vet jeg, men det virker som det er noen som prøver å forbedre livsstil og/eller helse, og jeg må si det er litt morsomt å følge med på.

Ellers har jeg også opplevd at noen fedre ikke kjøper sigaretter når de har med seg ungene. (:

Lenke til kommentar

Ser noen er inne på dette med røykere, fikk meg til å tenke litt:

 

Har noen kunder som pleide å kjøpe 20-pakninger med sigaretter når jeg begynte på jobb for halvannet år siden.

Per i dag er det noen som har gått fra 20 til 10-pakninger, mens andre har begynt å snuse. Ikke vet jeg, men det virker som det er noen som prøver å forbedre livsstil og/eller helse, og jeg må si det er litt morsomt å følge med på.

Ellers har jeg også opplevd at noen fedre ikke kjøper sigaretter når de har med seg ungene. (:

 

Har jobbet litt av og på Kiwi'en jeg jobber fulltid på nå. Begynte som helgehjelp for mange herrens år siden. På den tiden var det en dame i slutten av 20årene som var meeeget stor. Handlet bare usunn mat, fråtset i seg burgere og taco som bare det.

Etter å vistnok ha fått en sånn "slank deg, eller dø" melding fra legen begynte hun på sånne helsekostprodukter som vi selger. Hun sluttet totalt med snop og usunn mat, og gikk over til mye frukt og nøtter istede.

Har på en måte "fulgt" henne i rykk og napp de siste 4-5 årene da hun har gått ned minst 40 kg. En livsforandring. Sykt å tenke på.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...