Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Stig er verdens beste taxisjåfør!

 

Jeg tar drosje en del, ettersom jeg ikke har bil, og bor et stykke unna butikken. Derfor drar jeg litt sjeldnere på butikken enn mange andre for å "spare" opp.

 

I går var en av de dagene. Jeg gikk til butikken, og fant en god del jeg trengte. Jeg bestilte drosje, og alt var som en dans på roser.

 

Til slutt ble summen 700 og noe. Det var så pinlig! Jeg hadde nelig glemt bankkortet hjemme, og hadde bare 500 kr kontant med meg... På toppen av det hele kom Stig, drosjesjåføren, inn i butikken for å hjelpe meg med posene (han er av den typen som setter service HØYT), noe som gjør det enda mer pinlig, ettersom at han skulle kjøre meg hjem, og der står jo jeg uten penger..! Dere skjønner sikkert tegninga.

Men han bare kaster seg uti det, og betaler det jeg manglet, hjalp meg med å pakke varene, og kjørte meg hjem! Jeg betalte selvsagt tilbake når jeg kom hjem og fikk henta bankkortet mitt. Han er virkelig en kjernekar! Skikkelig serviceminded! :)

Det er god service ja. Regner med at du sitter på en del med han så han kjenner deg vel godt fra før av :)

Ja, gjør det :)

Men han ville nok gjort det samme for andre også, det er jeg sikker på :) Selvsagt ikke for hvem-som-helst, det ville vel ingen gjort, ser det vel an som alle andre. Men det ikke ofte man er borti sånne typer lenger! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enkelte folk er helt korka. Husker jeg jobbet i en jernvarebutikk for lenge siden. Inn kommer en gammel dame, hun beveger seg mot reolen hvor det hanger slike små skruepakker. Jeg spaserer bort og spør om hun trenger hjelp, joda, hun lurer på hva det står på eskene siden hun ser så dårlig. Jeg sier hva det står, for så at hun bryter ut med "JEG KAN DA LESE!!".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...