Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Jeg sa det var helt greit, ønsket de en god dag videre og helg, før jeg snudde meg tilbake til kunden min! Da kjenner jeg at det sier dunk, og jeg får ruteren i ryggen!! Snurt går de ut av butikken jeg står der målløs!

 

Jaja, nå er jeg i alle fall på ferie og kan lade batteriene! :)

 

Har du det på video ville jeg anmeldt de.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjortene våre er blå! :p

 

Tror det der kunne skjedd hvor som helst, men det er første gangen jeg har opplevd noe sånt selv, eller hørt om! Rart nok så har jeg opplevd så mye bajs i det siste, at hadde det ikke vært for at jeg også får mye ros for kunnskap og servicenivå, så hadde jeg begynt lure på om jeg var problemet! :innocent:

Lenke til kommentar

@theseppo

 

Bruker dere hefter når dere gir opplysning, eller sjekker det bare datasøk ? Jobber med ruteopplysning til daglig jeg og, og opplever at 177 er helt på bærtur som regel. Eneste grunn jeg bruker 177 i jobbsammenheng er når jeg lurer på hvilken rute som går til ukjent stedsnavn for meg, for så å sjekke ruteheftene.

 

Vi bruker rutehefter...

Lenke til kommentar

Fekk ei lita oppleving av dårleg kundebehandling i dag på elixia:

Meg: "Hei, ehhmmm... me skulle ha lånt ein lås kvar" (dei lånar ut gratis låsar dersom du har gløymd, eg og ein kompis trengte det)

Dame: "Jodå" *finn fram låsane* "Denne står det 165 på, og denne står det 000 på"

*gir 000-låsen til meg*

Meg: "Er det greit om eg endrar koden?"

Dame: "Nei."

Meg: "Jammen, eg meinar... 000, liksom"

Dame: "Nei når du først har glømt låsen di-"

Meg: "ok ok"

 

Fekk skikkelig den følelsen av at eg var ein idiot som ikkje klarte å huska låsen min. :hrm:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...