Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Visst faen spør de om sikkerheten din, er jo faen ikke særlig klokt eller trykt å gå rundt med 200k på gata! :roll:

Sjansen for å bli ranet på gata er jo ikke noe større med 200 000 på seg, så lenge man ikke går med de åpenlyst...

 

Mannen med ljåen: Jeg har absolutt ingenting å skjule, jeg syntes det er mer praktisk med cash enn andre ting.

Jeg er ikke sikker på hvordan det jeg ellers skulle gjort det heller, så lenge jeg hadde pengene på konto fra før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer veldig på hvordan man skulle kunne skjule noe ved å betale en bil kontant når de står på kontoen fra før. Du skjuler jo ikke noen svarte penger på den måten. :p

 

Ellers sant som vesleengen sier, ettersom det stort sett er cash eller bankremisse som gjelder ved privat kjøp der selger og kjøper ikke kjenner hverandre, er cash den eneste betalingsmetoden man kan velge om man vil prute.

Lenke til kommentar

Var på fruktavdelinga idag! Vi rydder jevnlig opp i diskene for å få god rotasjon på varene slik at minst mulig går ut på dato... I denne disken står det altså kassevis med moreller i løsvekt som folk kjøper. Når vi ryddet og sorterte frukten i diskene idag morges har det altså vist seg at folk har spist masse moreller rett fra disken og spyttet steinene tilbake oppi resten av frukten! Veeeeldig delikat... Har også hatt smaksprøver der folk tar en prøve, spiser opp og legger gaffelen tilbake oppi prøvene... Nice... :hrm:

Lenke til kommentar

Fy faen, hva feiler det folk?

 

Jeg kunne jobbet i en butikk gratis bare for å ta folk på fersk gjerning når de gjør sånt.

 

Da jeg jobbet i butikk så fant jeg en 500 grams marsipanpølse med bitemerker i, og det manglet et stort javs med marsipan. Til og med folien var borte. Folk er rare.

Lenke til kommentar

Lar bildet tale for seg selv.

 

Kjenner meg igjen etter mine 3 år på Esso, der alle skulle ha hamburgere. Pressen tok 4 om gangen, så da var det ofte 4 forskjellige kombinasjoner.

 

Det var god hjernetrim for en ingeniørstudent, og ekstra motivasjon til nåtiden når jeg tar meg en kopp kaffe i fred mens jeg hører på musikk å leser om all elendigheten :p

Endret av xibriz
Lenke til kommentar

Fy faen, hva feiler det folk?

 

Jeg kunne jobbet i en butikk gratis bare for å ta folk på fersk gjerning når de gjør sånt.

 

Da jeg jobbet i butikk så fant jeg en 500 grams marsipanpølse med bitemerker i, og det manglet et stort javs med marsipan. Til og med folien var borte. Folk er rare.

Haha, minner meg om en gang i romjula. Vi hadde marsipangriser stående en en sånn pappmonter, og når vi stengte, fant min kollega en marsipangris som var åpnet, og hodet var borte. Kanskje ikke så veldig snilt av kunden, men jeg fikk meg i det minste en god latter! :)

 

 

Lar bildet tale for seg selv.

Haha, genialt bilde! Har det sånn på jobb jeg og, spesielt når vi har burgerkampanjer. Vi hadde liten burger til 39,- (har det enda, men ingen reklame for det), og da var det burgere hele tiden, og ingen er like! :p Men etter å ha laget mange tusen burgere, så klarer jeg fint å lage burgerne slik folk vil ha de, uten å skrive de ned, selv om det er en 5-6 i kø. Bare å stille inn hodet sitt, og ha en måte å sortere de på i hodet! :)

Lenke til kommentar

Siste innlegget er episk. Skulle ønske vi kunne få en ordentlig tyv hvor jeg jobber, har alltid hatt lyst til å legge noen i bakken. Og si:

 

"Du har blitt tatt på fersken, og dette er en sivil arrestasjon i henhold til Straffeprosessloven § 173. Du vil bli overlevert til politiet så fort som mulig."

 

Aahhh.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hehehe, mye gullkorn her.

 

Et par selv, fra ymse steder:

I souvenirbutikk:

Ekspeditør, min kollega som snakker rimelig tjukt trøndersk: "Ska dåkk ha påsså?"

Kunde, fra det sentrale Østland: "Hæ?"

(repeat 4 ganger)

Min kollega igjen: "Pose? Pooose? *vifter med en plastpose*"

Kunden: "ÅÅ, ja, hehe"

 

På gatekjøkken:

Kunde: "Jeg skal ha en sånn halv grillet kylling med salat og påmfri, men dropp salaten og gi meg heller dobbel påmfri, for sånn kaninfor spiser jeg ikke"

 

Telefonsupport:

Jeg: "Sånn, da har jeg registrert en endring her, så da må du bare slå av og på om ti minutter, så skal det være i orden"

Kunde: "Men jeg slo jo av og på i stad?"

Jeg: "Ja, men det var før jeg gjorde den endringen jeg nettopp gjorde, så du må slå av og på en gang til for at endringen skal tre i kraft"

Kunde kommer da med en av to svar:

a) "åååja, såklart, det burde jeg jo skjønt"

b) "Men. Jeg. Slo. Jo. Av. Og. På. Før. Jeg. Ringte. Til. Deg?"

 

I tilfelle b) går det gjerne 2-3 repeats før ønsket utfall a) skjer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I dette tilfelle var jeg kunden, men jeg syntes det var så morsomt at jeg må dele det her.

 

Var nettopp på PcExpert for å se om de hadde en AUXkabel.

 

Meg: Hei der, har dere AUXkabler?

Selger: Nei.

Meg: Ikke det, nei?

Selger: Nei, tror ikke det.

Selger går å ser

Selger: Neimen, her har vi en ja. (De hadde vel en 10 stykk igjen)

Meg: Du har den vel ikke kortere? 5 meter er litt mer enn det jeg trenger.

Selger: Nei.

Selger: Nei, pokker! Her har vi den ja!

 

Søt selger ;-)

Lenke til kommentar

Siste innlegget er episk. Skulle ønske vi kunne få en ordentlig tyv hvor jeg jobber, har alltid hatt lyst til å legge noen i bakken. Og si:

 

 

 

Vet ikke om du hadde hatt lyst til det assa, hvertfall ikke en ordentlig tyv..

Når vi var på ranskurset, skulle eg late som eg var en kunde, og fikk beskjed i forkant om at det kommer 3 stykker som skal "rane" oss.. Tenkte "pff", no big deal.. Men søren eg skvatt au når de storma inn og skjøt i lufta med pistolen (var selve lyden som gjorde effekten).. Da holdt eg helt ærlig på å pisse på meg, selv om eg visste at det hele var fake.. Så ja, nei..

Hadde alltid lyst til å bli rana (hvem drømmer ikke om å redde "verden" :new_woot: ?), men ikke av en ordentlig tyv.. :whistle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...