Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Applikasjonen til facebook har begynt å oppføre seg merkelig. Når jeg går ut av News feed og deretter inn igjen ser jeg ikke lenger de nyeste oppføringene, men gamle. Noen av de nyeste oppføringene er lenger ned.

 

Dersom jeg logger ut og fjerner all data og logger inn på nytt ordner det seg igjen, men så fort jeg går ut av News feed og deretter inn i den igjen så blir det rotet igjen.

 

 

Lenke til kommentar

Applikasjonen til facebook har begynt å oppføre seg merkelig. Når jeg går ut av News feed og deretter inn igjen ser jeg ikke lenger de nyeste oppføringene, men gamle. Noen av de nyeste oppføringene er lenger ned.

 

Dersom jeg logger ut og fjerner all data og logger inn på nytt ordner det seg igjen, men så fort jeg går ut av News feed og deretter inn i den igjen så blir det rotet igjen.

Kanskje den viser toppnyheter i stedenfor siste nytt? Trykk på siste nytt/toppnyheter oppe til høyre for å endre dette. Skjønner forøvrig ikke poenget med toppnyhetene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Applikasjonen til facebook har begynt å oppføre seg merkelig. Når jeg går ut av News feed og deretter inn igjen ser jeg ikke lenger de nyeste oppføringene, men gamle. Noen av de nyeste oppføringene er lenger ned.

 

Dersom jeg logger ut og fjerner all data og logger inn på nytt ordner det seg igjen, men så fort jeg går ut av News feed og deretter inn i den igjen så blir det rotet igjen.

Kanskje den viser toppnyheter i stedenfor siste nytt? Trykk på siste nytt/toppnyheter oppe til høyre for å endre dette. Skjønner forøvrig ikke poenget med toppnyhetene.

 

Flott. Hadde ikke innfattet at det området kunne trykkes.

Lenke til kommentar

Aner ikke, Bundy. Du trenger Odin og Superoneclick though, ta en tur over på XDA Developers sitt forum, det er der det skjer. Der finner du det du trenger om overclocking og custom roms og alt sånt søtt.

 

 

Men spørsmål: funker notifications på Google+ for dere på tlf? Virker som om jeg ikke får notifications. Må appen ligge åpen i bakgrunnen, eller er det nok at jeg er registrert og har appen på telefonen?

Thanks :D

Lenke til kommentar

Hvilke handle liste er det å anbefale? Tenker på handle liste for mat butikker. Helst på norsk, men ikke et must.

 

Du kan prøve Checkmark ToDo List. Verken Norsk eller spesielt laget for handlelister, men tror den skal klare jobben ;).

 

Bruker en superenkel notepad-ish sak som heter Notes. Ikke laget for noe annet enn å åpne en tekstskjerm der jeg kan skrive hva jeg vil + en overskrift jeg ser på forsiden. Det enkle er det beste.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hvilke handle liste er det å anbefale? Tenker på handle liste for mat butikker. Helst på norsk, men ikke et must.

 

Du kan prøve Checkmark ToDo List. Verken Norsk eller spesielt laget for handlelister, men tror den skal klare jobben ;).

 

Bruker en superenkel notepad-ish sak som heter Notes. Ikke laget for noe annet enn å åpne en tekstskjerm der jeg kan skrive hva jeg vil + en overskrift jeg ser på forsiden. Det enkle er det beste.

 

Bruker selv en kullstift og potetsekker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilket program er enklest og greiest for å overvåke bruk av telefonen?

Må logge datamengde over mobilnettet, antall minutter utgående ringing, og antall sms sendt..

 

Jeg vil ha noe som er både enkelt og greit.

 

DroidStats:

 

https://market.android.com/details?id=nitro.phonestats

 

Omtale:

 

http://www.idg.no/pcworld/article213778.ece

 

Droidstats-Android_55904a.jpg

Endret av Ruben1987
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilken app anbefales for offline kart til europeiske storbyer? Skal ikke kjøre bil, bare vandring til fots/sykkel. Bonus hvis kartet også har mulighet for POI (butikker, spisesteder osv. uten noe datatrafikk)

 

Er noe møkk at Google Maps ikke har skikkelig pre-caching av kart.

Copilot er ganske ok. Har ikke prøvd tilsvarende programmer.

Lenke til kommentar

Hvilken app anbefales for offline kart til europeiske storbyer? Skal ikke kjøre bil, bare vandring til fots/sykkel. Bonus hvis kartet også har mulighet for POI (butikker, spisesteder osv. uten noe datatrafikk)

 

Er noe møkk at Google Maps ikke har skikkelig pre-caching av kart.

Copilot er ganske ok. Har ikke prøvd tilsvarende programmer.

Kan teste det. Nå ser jeg forresten at nyeste versjon av Google Maps har fått mulighet for å laste ned kartutsnitt på 16 km radius fra et valgt punkt. Men det må aktiveres via Labs-menyen først :thumbup: Dessverre funker det ikke å søke offline i det nedlastede kartet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tester ut Go Launcher EX. Noen som vet om jeg kan begrense hjemmeskjermene til 3 stk, og isåfall hvordan?

 

Fant det ut, ligger under "edit" hvis noen lurer på det samme. Jeg så bare på preferences og settings.

Endret av DBM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...