Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AndroMax er nice for slike toggles, bruker den jeg. Da kan jeg fjerne notification baren øverst for å clean up mah homescreens.

 

Andre programmer jeg kan anbefale i slengen:

 

- Cover Art Downloader - selvforklarende

- Dropbox

- Handcent SMS

- Multicon (widget som gir deg 4 shortcuts på 1 shortcutstørrelse på homescreen, sparer mye plass)

- Animated Widget (for kontakter, eller grupper med applications, eller hva som helst)

- Pure Music Widget

- SiMi folder (plass-sparende widget)

- Swiftkey X Beta (tastatur, mytj likar enn Swype, iallefall før jeg får testet Swype 3

- Terminal Emulator (hvis du trenger terminal på tlf)

- Titanium Backup Pro (for å fryse programmer du ikke trenger, kan redusere batteritiden din betraktelig)

- Widget Locker (beste 11ish kronene du bruker på din tlf)

- LauncherPro (alternativ launcher, veldig rask og konfigurerbar)

- Go Launcher EX (enda en launcher, anbefales også sterkt)

 

Thats what Ive got so far.

 

 

Og spill ligger i signaturen min, lov å puste liv i den tråden om man har anbefalinger :)

Endret av Slai
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Noen som kan gi en anbefaling av følgende 2 applikasjoner?

##Bøker:

Aldiko Book Reader Premium

Moon+ Reader Pro

 

##Lydbøker:

Audiobooks Premium

Audible for Android

 

 

 

Hvilket epostprogram er best til å koble til MS Exchange?

  1. K9-Mail
  2. Enhanced Email

Virker som EM har støtte for exchange 2010, mens K9 kun har støtte for eldre versjoner.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Extended Controls kan gjøre alt det der. (Skal ikke si 100% sikkert at den har lav, med, høy på lysstyrke, men den har switches til lys hvert fall).

 

Opps. Trodde jeg var på siste side. det var ment som svar til Ruben:

 

Jeg har akkurat fått meg en Android 2.2. Første gangen jeg har touchtelefon!

 

Originalwidgeten som man slår av/på wifi, gps, justerer lysstyrke m.m. er fin, men jeg savner knapper for lyd av/på og mobildata av/på.

 

Jeg trenger ikke alt liggende lett tilgjengelig, men følgende skulle jeg gjerne hatt i en widget:

 


  •  
  • Wifi av/på
  • Mobildata av/på
  • Lysstyrke lav, medium, høy, auto (skifter mellom ved hvert trykk)
  • Lyd av/på

 

Finnes en sånn widget?

 

Jeg har rootet telefonen hvis det har noe betydning ved valg av widget.

Endret av LtdEdFred
Lenke til kommentar

Extended Controls kan gjøre alt det der. (Skal ikke si 100% sikkert at den har lav, med, høy på lysstyrke, men den har switches til lys hvert fall).

 

Opps. Trodde jeg var på siste side. det var ment som svar til Ruben:

 

Jeg har akkurat fått meg en Android 2.2. Første gangen jeg har touchtelefon!

 

Originalwidgeten som man slår av/på wifi, gps, justerer lysstyrke m.m. er fin, men jeg savner knapper for lyd av/på og mobildata av/på.

 

Jeg trenger ikke alt liggende lett tilgjengelig, men følgende skulle jeg gjerne hatt i en widget:

 


  •  
  • Wifi av/på
  • Mobildata av/på
  • Lysstyrke lav, medium, høy, auto (skifter mellom ved hvert trykk)
  • Lyd av/på

 

Finnes en sånn widget?

 

Jeg har rootet telefonen hvis det har noe betydning ved valg av widget.

Synes Widgetsoid er hakket bedre enn Extended controls, og gratis er det også.

Endret av jornhd
Lenke til kommentar

Og Beautiful Widgets kan og gjøre det der. Personlig foretrekker jeg som sagt AndroMax da den ser bedre ut i mine øyne :) . I tillegg toggler ikke Brightness-togglen dens mellom "max, automatisk og lav" men popper opp et vindu som lar deg velge brightness med slideren, eller skru av/på automatisk brightness. Mye bedre imo.

Lenke til kommentar

RoadSync fungerer veldig godt mot Exchange på jobben. Den koster ca.50kr.

 

 

 

 

Begynner å mislike den innebygde kalenderapplikasjonen. Kan ikke trykke på de forskjellige dagene uten at det skal poppe opp registrering av ny kalenderaktivitet. Irriterende... Vil kunne trykke på en spesielt dag for å se om det er noe på den og hva...Skal se meg litt om jeg finner en kalenderapplikasjon som er bedre.

 

 

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

På google kalenderen kan du få en "hendelse" hver mandag som viser ukenummeret, men du må inn på gjeldende dag for å se den.

 

Men dersom du bruker en annen "widget" til å vise kalenderen din (feks Jorte), så vises dette i månedsview / ukeview også.

Latterlig dårlig igrunn.

Google sin "Calendar" på Android? Enig.

Lenke til kommentar

RoadSync fungerer veldig godt mot Exchange på jobben. Den koster ca.50kr.

 

 

 

 

Begynner å mislike den innebygde kalenderapplikasjonen. Kan ikke trykke på de forskjellige dagene uten at det skal poppe opp registrering av ny kalenderaktivitet. Irriterende... Vil kunne trykke på en spesielt dag for å se om det er noe på den og hva...Skal se meg litt om jeg finner en kalenderapplikasjon som er bedre.

 

Prøv Jorte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...