Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Leter etter en app som kan skjule/passordbeskytte enkelte bilder og filmer. Kriteriene er at appen skal være gratis og uten reklame.

Gratis uten reklamer er vanskelig å få til dersom man vil ha brukbare apps. Dersom du takler litt reklame, evt har noen tomflasker du kan pante for betalutgaven, kan Hide It Pro være noe.

 

Var redd for det. Takk for tipset.

 

Ser ellers etter anbefalinger av kalenderwidgets. Helst en kalender hvor hele måneden er med, type GoWidget Calender.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere som har Go Launcher, er det mulig å fjerne screen indicator, de som viser hvilken skjerm man er på?

 

Har auto-hide avhuket, men som det står så vil de jo fortsatt vises når man scroller mellom skjermene.

Ja, valget er jo linja over auto-hide...

 

Jaha? Der har jeg Screen Transition Effect. Der kan jeg velge mellom default, quick, smooth og custom.

 

Prøvde ut custom, men uansett hva jeg gjorde så var de der fremdeles.

Endret av DBM
Lenke til kommentar

Dere som har Go Launcher, er det mulig å fjerne screen indicator, de som viser hvilken skjerm man er på?

 

Har auto-hide avhuket, men som det står så vil de jo fortsatt vises når man scroller mellom skjermene.

Ja, valget er jo linja over auto-hide...

 

Jaha? Der har jeg Screen Transition Effect. Der kan jeg velge mellom default, quick, smooth og custom.

 

Prøvde ut custom, men uansett hva jeg gjorde så var de der fremdeles.

 

Har versjon 2.39 og da ser det slik ut hos meg:

 

post-22653-0-65344200-1312660581_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Klarer go launcher EX å ha fem rader med ikoner på hjemmeskjermen og IKKE fucke det opp? I LP og ADW kan du stille inn at den skal sørge for at ikoner og widgets ikke overlapper når du har valgt et annet antall ikonrader på hjemmeskjermen, men det var ikke i go launcher sist jeg testet den. Sendte en mail med feature request, men fikk aldri noe svar.

Lenke til kommentar

Noen som har hatt dette problemet med Engadget og/eller Go Launcher? Jeg får ikke strukket widget'n så lang som jeg vil ha den.

 

Det er ingen andre ting som ligger i det området, som evt kan blokkere.

 

Og det her var ikke et problem før jeg installerte Engadget på nytt, da fikk jeg ha den som vist nedenfor.

 

Noe jeg bare må leve med?

 

Edit: løste seg ved å legge den inn på en annen skjerm, og bare dra den til riktig skjerm etterpå :)

post-233263-0-51112300-1312725018_thumb.png

post-233263-0-31814700-1312725050_thumb.png

Endret av DBM
Lenke til kommentar

Har dere tips til et enkelt bildevisningsprogram? Har prøvd innebygde i ASTRO og telefonens Galleri app, men det funker dårlig å bla til neste bilde når jeg har en rekke bilder i samme mappe nedover.

Noen som kan anbefale noe alternativ til bilde-galleri?

Japp:

 

Large Image Viewer

Viser jpeg-bilder i full oppløsning, noe det innebygde galleriet faktisk ikke gjør. Mao. ord bildene dine ser mye bedre ut når du zoomer inn! Har også en veldig enkel og fin gallerimeny.

 

Fant screenshot:

 

Hovedmeny

ecd5a3aa2b70.jpg

 

 

Thumbnails i en mappe

f453093c48d0.jpg

 

Lenke til kommentar

Finnes det noen skriveprogrammer med norsk og engelsk ordbok? Kan godt betale for den.

Du har jo Google Translate. Hadde det vært mulig å lastet ned ord/språkpakker, så ville den appen vært gull verdt. Men om man har tenkt å bruke den nå utenlands, så vil det bli ganske dyrt pga datatrafikken.

Lenke til kommentar

Large Image Viewer

Viser jpeg-bilder i full oppløsning, noe det innebygde galleriet faktisk ikke gjør. Mao. ord bildene dine ser mye bedre ut når du zoomer inn! Har også en veldig enkel og fin gallerimeny.

 

Går det ann å velge hvilke mapper den skal scanne? Likte appen, men drit den viser skins, album art osv. :-(

Dessverre total mangel på innstillinger ...

Mulig det funker med .nomedia-fil (ikke prøvd) howto

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...