Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+918234

3G watchdog er en fin app for å ha kontroll på 3g bruken på mobilen :)

 

Da vil jeg heller anbefale Droidstats. Den har kontroll på databruke, sms, og ringe minuttene du har gratis.

Lenke til kommentar

Men Google oppdager de jo fort ikke før det har gptt et halvår...

 

Når det er sagt, er det ingen garanti for at noen av antivirusprogrammene gjølr noe nyttig. Per i dag sjekker de vel bare mot en liste med allerede kjent skadelig programvare.

Hittil har jeg brukt lookout. Noen kommentarer til det valget?

Lenke til kommentar

Nei, det er det jeg kjører og. Men kun fordi det ikke kan skade, og er gratis. Bruke Wavesecure som telefontyveri"sikkerhet" siden jeg har gratisabo. fordi jeg brukte betaen, og selv om wavesecure stadig vekk klager over en "konlikt", er jo det bare tøys, ettersom jeg ikke bruker lost phone-funksjonalitetn i Lookout.

 

Synd det ikke er mulig å passordbeskytte recovery/fastboot mot smarte tyver som bare resetter telefonen.

Lenke til kommentar

3G watchdog er en fin app for å ha kontroll på 3g bruken på mobilen :)

 

Da vil jeg heller anbefale Droidstats. Den har kontroll på databruke, sms, og ringe minuttene du har gratis.

 

Så den kontrollerer både databruk, sms og ringeminutter. Hørtes fin ut den :)

Gratis eller koster den penger? :)

Lenke til kommentar

LauncherPro var overlegen da den kom ut, og derfor har jeg brukt den siden. Vet ikke om den har blitt tatt igjen av andre nå.

Ser ca lik ut som vanilla launcher, men gir deg veldig mange flere muligheter for tilpasning. Samtidig er den kanskje litt raskere.

Endret av madsc90
Lenke til kommentar

LauncherPro var overlegen da den kom ut, og derfor har jeg brukt den siden. Vet ikke om den har blitt tatt igjen av andre nå.

Ser ca lik ut som vanilla launcher, men gir deg veldig mange flere muligheter for tilpasning. Samtidig er den kanskje litt raskere.

 

Er det store forskjellen på gratis versjonen i forhold til den betalte? vil nå uansett teste ut gratis versjonen først :)

Lenke til kommentar

DroidStats Donation gir i tillegg:

 

This donation is a key which unlocks additional feature for DroidStats. The number features will increase in future. At the moment this features are added:

- Configure all your widgets (Which statistic to show?)

- Configure transparency of your widgets

- unlocks the 4x1 widget

- unock the alternative 1x1 one-slot widget

- unlock the StatusbarWidget which integrates in the Notification Area

- Data-per-App feature (Android 2.2+ phones)

- see a chronological log of all sms and call events with additional infos

 

https://market.andro..._from_developer

Endret av andreasn
Lenke til kommentar

På min gamle HTC mobil digga jeg vær-widgeten. Den hadde fullscreen animasjoner etter hvilket vær det var. Nå, siden jeg har Samsung, trenger jeg hjelp til å finne en widget som viser været på samme måte (med animasjoner), og som ser like bra ut. Har prøvd å lete litt i Market men finner bare widgeter som ser jalla ut. Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar

Noen som vet/har hørt om hvor SPB Shell 3d og MX Home X har blitt av på markedet? Er blitt helt borte, og nå som jeg endelig har fått penger på kontoen igjen var jeg klar til innkjøp :D

SPB Shell kan også lastest ned fra siden dems.

http://spb.com/android-software/shell/

 

MX Home X kjenner jeg ikke til men fant noe på market.

https://market.android.com/details?id=com.neomtel.mxhome

Lenke til kommentar

På min gamle HTC mobil digga jeg vær-widgeten. Den hadde fullscreen animasjoner etter hvilket vær det var. Nå, siden jeg har Samsung, trenger jeg hjelp til å finne en widget som viser været på samme måte (med animasjoner), og som ser like bra ut. Har prøvd å lete litt i Market men finner bare widgeter som ser jalla ut. Noen som har noen tips?

Beautiful Widgets har en ok animasjon, med vann, vindusviskere, is, lyn, vind osv...

http://www.youtube.com/watch?v=vRkd9hAn_Z0

https://market.android.com/details?id=com.levelup.beautifulwidgets&feature=search_result

 

Edit : prøver nå ut SPB Shell 3D... Fancy smancy, men tro hvor det blir av batterilevetiden med dette...?

Endret av Xkraft
Lenke til kommentar

På min gamle HTC mobil digga jeg vær-widgeten. Den hadde fullscreen animasjoner etter hvilket vær det var. Nå, siden jeg har Samsung, trenger jeg hjelp til å finne en widget som viser været på samme måte (med animasjoner), og som ser like bra ut. Har prøvd å lete litt i Market men finner bare widgeter som ser jalla ut. Noen som har noen tips?

Prøv "Weather widgets" fra Pixelspore, de henter værvarsel fra yr.no og er litt mer korrekt en weather.com-dataene og. Du får dem i flere størrelser (4x2, 4x1, 2x1) og utseendet kan man justere en del på.

Endret av Misantropen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...