Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leter etter ett annet mail program.

Skal bruke det på en Exchange konto.

 

Har Desire S idag, og mail programmet der virker greit med ett

unntak. Får ikke til å søke opp kontakter i firmakatalogen.

Får nettverksfeil når jeg prøver det.

 

Dette funket strålende på min Nokia E52.

Jeg er ny med Android, så om det finnes ett triks med det medfølgende programmet er jeg takknemmelig for det :)

Lenke til kommentar

Jeg oppdaterte Puls appen i dag, og når jeg skal åpne den står det plutselig at appen ikke er installert på telefonen. Noen som kjenner til problemet? Jeg har ikke SD kort.

Samme her. Etter en reinstall funket den igjen.

Ja, det funka, meeen må legge inn alle programmene på nytt. Prøvde å avinstallere det i Android Market, men det gikk ikke, så måtte gjøre det i instillinger på telefonen. Rart.

Lenke til kommentar

Kanskje like greit å bruke et notisaps som note everything? Da må du evt skrive datoen og timer selv. Regneark på Quickoffice kan vel og evt brukes.

Da kunne du laget en kolonne for dato, en for antall timer, og en for om du har avspasert de timene.

Godt mulig det finnes bedre alternativer og.

Lenke til kommentar
Markets forslag. Det øverste tror jeg ikke har ukevisning (eneste jeg har prøvd, for en stund siden). Men ser et ar av de andre lister opp både det og overtidsfunksjonalitet. Overtid ser ut til å være mest i , men du kan jo la være å føre vanlige timer, og bare føre overtid som vanlig tid. Da får du det du trenger gratis.
Lenke til kommentar

Hei,

 

er ute etter en "feature" i telefonen/Android evt. en app som gjør som følger:

 

Når noen ringer inn til meg, ønsker jeg å velge om jeg vil svare på anropet eller viderekoble/sette over på direkten til et gitt nummer/valgt kontakt.

 

Har forsket litt på dette men syns ikke jeg finner en løsning som virker tilfredsstillende. Hvis noen har tips til en app som gjør dette (som fungerer med norske operatører) evt. hvor man finner slik funksjonalitet i Android hadde jeg blitt meget takknemlig.

Lenke til kommentar

Hei,

 

er ute etter en "feature" i telefonen/Android evt. en app som gjør som følger:

 

Når noen ringer inn til meg, ønsker jeg å velge om jeg vil svare på anropet eller viderekoble/sette over på direkten til et gitt nummer/valgt kontakt.

 

Har forsket litt på dette men syns ikke jeg finner en løsning som virker tilfredsstillende. Hvis noen har tips til en app som gjør dette (som fungerer med norske operatører) evt. hvor man finner slik funksjonalitet i Android hadde jeg blitt meget takknemlig.

 

Det er ikke API'er for å gjøre dette i Android, derfor finnes det heller ingen applikasjoner som kan gjøre det. dessverre

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen som vet om en app som registrerer hva som bruker internettet på mobilen?

Jeg har en app som registrerer totalt forbruk, men ikke hva som bruker hvor mye.

Skulle gjerne vist det da jeg noen ganger har et veldig høyt forbruk uten å vite hva som forårsaker det.

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar

Noen som vet om en app som registrerer hva som bruker internettet på mobilen?

Jeg har en app som registrerer totalt forbruk, men ikke hva som bruker hvor mye.

Skulle gjerne vist det da jeg noen ganger har et veldig høyt forbruk uten å vite hva som forårsaker det.

 

På forhånd takk.

Denne skal vel funke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...