Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke den musikk widgeten som følger med bra nok?

 

VLC er ikke til android. Er innebygget videoavspiller også slik at du er klar over det.

finner ikke noen musikk widget som følger med jeg. (holder på skjermen så menyen kommer opp, velger widgets og blar i iconene der, men ser ikke noe musikkrelatert).

Lenke til kommentar

finner ikke noen musikk widget som følger med jeg.

Jeg bruker Poweramp som musikkspiller. Veldig fleksibel spiller med equalizer. Spilleren kan hente inn albumart automatisk.

 

ja, ser ut som om jeg må velge poweramp, er vel kanskje den mest populære også. Men tenkte jeg ville høre om noen hadde noen gode idèer til alternativer.

 

Vil også si at dette er en veldig nyttig tråd for oss som er nye til andriod :)

Lenke til kommentar

Spotify er skikkelig ræv. Når man legger en sang i kø, legges den ikke i kø, men den skyves fram. Dvs at hvis jeg velger sang A og deretter sang B, spilles det av i rekkefølgen sang B og A. Ulogisk! Dessuten syns jeg maksvolumet er ganske lavt iforholdt til iPhone. Jeg burker Samsung Galaxy S2. Noen som vet om man kan endre på det siste der? Gjerne også det andre, men det går nok ikke..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilken notat widget er den "beste"?

 

Eller finnes det en notat widget som bare er skrift. (Bakgrunnen synes liksom ikke men notatene du skriver kommer opp på skjermen)

 

Og en ting til. Jeg bruker GoCalender widget. Finnes det en måte å synke inn facebook bursdager inn i denne kalenderen? :)

Endret av Benbels
Lenke til kommentar

Beste "officeprogram" til tab?

Har ikke tab, så får ikke testet selv, men vurderer å kjøpe transformer til studier til høsten, og er avengig av program som kan opprette, redigere og skrive ut worddokumenter blant annet. Ikke fullverdig, men et som duger nogenlunde!

Hva med Google Doc?

Lenke til kommentar

Har kun brukt denne på min tlf med lav oppløsning, knoter noe j****

Mulig jeg er litt på vidda, men klarer ikke å opprette dokumenter der!

 

 

 

EDIT:

Aiaiai, det som nå slår meg, som kanskje er en selvfølge?

Bruke gjennom nettleseren i tab'en i stedet for app'en?!

Endret av Ron Burgundy
Lenke til kommentar

Har kun brukt denne på min tlf med lav oppløsning, knoter noe j****

Mulig jeg er litt på vidda, men klarer ikke å opprette dokumenter der!

 

 

 

EDIT:

Aiaiai, det som nå slår meg, som kanskje er en selvfølge?

Bruke gjennom nettleseren i tab'en i stedet for app'en?!

Var det jeg tenkte paa ja.

Viste ikke at de hadde en applikasjon til det en gang hehe

Endret av Qumad
Lenke til kommentar

Det kan jeg forstå.

Fordelen med Gdoc er jo at man har filene sine tilgjengelig hvor som helst ga at de ligger på nettet.

Ulempen er egentlig akkurat det samme, har man ikke tilgang til nett så har man ikke tilgang til det som ligger lagret der og heller ikke selve programene.

Mn hvis man lagrer i et kompatibelt format så har man jo Polaris Office som følger med Transformeren da

Lenke til kommentar

noen som har noen gode ordbøker å anbefale. her er jeg primært på jakt etter norsk <-> engslsk, engelsk <-> engelsk men også engelsk <-> portugisisk og engelsk <-> spansk.

Jeg kom ikke lenger enn dette når jeg spurte noen sider tidligere: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1098973&view=findpost&p=17711750

Jeg bruker disse ordbøkene på S60 og de fungerer helt greit når man trenger å slå opp noen ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...