Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Jeg liker Dolphin HD veldig godt, men etter å ha brukt det et par ganger begynner det å lagge så mye at det blir ubrukelig. Umulig å bruke tastaturet feks... Avinstalerer og installerer på nytt, funker greit noen minutter og så er laggopalypse igjen.

 

Noen som har samme problemet? Har SGS i9000.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har forslag hva det beste tyverisikringprogrammet er til android?

 

- Bør helst ligge skjult slik at det ikke kan deaktiveres

- Jeg bør kunne f.eks slå på GPS/eller en form for sporing selvom det er byttet sim.

- Få mest mulig informasjon om brukeren, hvis mulig

Lenke til kommentar

Noen som har forslag hva det beste tyverisikringprogrammet er til android?

 

- Bør helst ligge skjult slik at det ikke kan deaktiveres

- Jeg bør kunne f.eks slå på GPS/eller en form for sporing selvom det er byttet sim.

- Få mest mulig informasjon om brukeren, hvis mulig

Slenger meg på denne men har ikke Sim på mitt brett (Transfrormer) så for min del må det være noe som ikke er avhengig av 3G men sender pakker over nettet eller lignende.

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd 3in1 Angry Birds Backup?

Program som skal kunne lagre progressen i (i dette tilfellet alle AB versjonene) slik at man kan gjenoprette dem på en annen enhet.

Fruen har AB på mobilen og jeg skulle gjerne ha sørget for at hun fikk det hun har gjort på mobilen over på nettbrettet hun skal få.

 

Ser at det er flere program som gjør dette men dette er gratis samt kan ta alle 3 AB versjonene.

Noen som har erfaringer med denne appen?

Lenke til kommentar

Jeg liker Dolphin HD veldig godt, men etter å ha brukt det et par ganger begynner det å lagge så mye at det blir ubrukelig. Umulig å bruke tastaturet feks... Avinstalerer og installerer på nytt, funker greit noen minutter og så er laggopalypse igjen.

 

Noen som har samme problemet? Har SGS i9000.

 

Tror dette er et problem som kom med siste oppdateringen til Dolphin HD. Jeg leser heldigvis kommentarene før jeg oppdaterer applikasjoner jeg har gjort meg mer eller mindre avhengig av. Stort sett alle nyere kommentarer på Dolphin HD går på hvor ræva det fungerer etter oppdateringen...

 

/Espen

Lenke til kommentar

For kommunikasjon over mobilnettet (sms), er TheftAware best, men det koster deretter.

Ellers har fu easyrecover som koster en fraksjon, men ikke gjemmes så godt.

 

Noen av funksjonene krever root.

TheftAware er 100% skjult, du åpner programmet ved å ringe et nummer.

Ved simkortbytte sender telefonen en sms med addresse og info om simkort til forhåndsdefinert nummer. Allerede her har man kanskje nummeret til en mulig tyv.

Overlever factory reset (men ikke flashing av ny rom).

Mange muligheter for spionering, remote låsing osv.

Koster 10€.

Lenke til kommentar

Jeg liker Dolphin HD veldig godt, men etter å ha brukt det et par ganger begynner det å lagge så mye at det blir ubrukelig. Umulig å bruke tastaturet feks... Avinstalerer og installerer på nytt, funker greit noen minutter og så er laggopalypse igjen.

 

Noen som har samme problemet? Har SGS i9000.

 

Tror dette er et problem som kom med siste oppdateringen til Dolphin HD. Jeg leser heldigvis kommentarene før jeg oppdaterer applikasjoner jeg har gjort meg mer eller mindre avhengig av. Stort sett alle nyere kommentarer på Dolphin HD går på hvor ræva det fungerer etter oppdateringen...

 

/Espen

Det burde tydeligvis jeg ha gjort også. Veldig synd, for dette er imo den beste browseren på hurtighet (ironisk nok) og ikke minst enhånds-brukervennlighet. Takk for svar:)

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd 3in1 Angry Birds Backup?

Program som skal kunne lagre progressen i (i dette tilfellet alle AB versjonene) slik at man kan gjenoprette dem på en annen enhet.

Fruen har AB på mobilen og jeg skulle gjerne ha sørget for at hun fikk det hun har gjort på mobilen over på nettbrettet hun skal få.

 

Ser at det er flere program som gjør dette men dette er gratis samt kan ta alle 3 AB versjonene.

Noen som har erfaringer med denne appen?

Det er jo ikke verre enn å prøve. Prøv med det programmet og evt noen av de andre som tar et og et program. Hvis ingen av de fungerer så har du jo fortsatt fremgangen på mobiltelefonen hennes. Titanium Backup kan jeg bekrefte at fungerer på alle.

Lenke til kommentar

Flip4silence lar deg slå av ringelyden på et innkommende anrop, enten ved å riste på telefonen, eller ved å snu den med skjermen ned. Nyttig!

 

Er ikke dette standard på alle Android mobiler?

Har ihvertfall alltid hatt muligheten for dette på Desire uten noen app.

 

HTC Sense og MIUI(?) har dette innbygget.

Lenke til kommentar

Når det er oppdateringer i Android Market går det jo ikke an å se hva som er forbedret? Ikke som jeg ser hvertfall..Man blir heller ikke varslet. Man må gå inn på market og My Apps først. Syns Android Market er rotete

Trykk på programmet som sier det har en oppdatering, bla ned, og vips: Der står det som oftest hva som har blitt forbedret.

 

 

 

Lenke til kommentar

Hei. Kjøpte meg Samsung Galaxy 2 i går. Min første Andriodtelefon etter 4 år med forskjellige iPhones. Noen som kan anbefale med en god musikk widget? Har sett noen bilder her på forumet. Kravet mitt er vel egentlig bare at den viser navn på sang og har shuffleknapper. Men om den viser albumbildet o.l så er jo det egentlig litt tøft.

 

Men hovedspm er. Hva er den beste/mest praktiske musikk widget for avspilling av mp3? Og gjerne en app til å se på film også, eller er VLC til andriod? (har ikke sjekka).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...