Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle gjerne klart å fått det til at jeg fikk se to do`s eller notes på lockscreenen, uten å måte åpne et program, men at de sto der hele tiden.. Noen som vet om noen programmer som kan dette?

 

Om du har en widget som viser dette, og bruker widget locker kan du slenge ut widgeten på lock screen.

Lenke til kommentar

Har nettopp installert gosms på min o2x og har ett lite problem. Når jeg får en melding så får jeg dobbelt opp med notifications på lockscreenen min. Hvordan fikser jeg dette?

Gå inn i det gamle sms-programmet -> menyknapp -> innstillinger -> fjern krysset for varslinger

 

(har riktignok en annen android-tlf selv, men tipper det er rimelig likt)

 

Go SMS er fin BTW :)

Lenke til kommentar

Er det et program som kan filme det som skjer på skjermen på en Samsung Galaxy S2?

 

Prøve å legge til filmer i My Movie app, men får det ikke til. Og da er det greit å filme det som skjer på mobilen, når jeg prøver å lage meg denne kontoen/legge inn på filmer i app`en.

Lenke til kommentar

Tror det er her du skal stille et (eller flere) spesifikt spørsmål. Hva vil du oppnå? Hva har du gjort foreløpig? Hvilket resultat får du?

 

Var den til meg?

Jeg skriver inn IP-adressen til PCen min, og kobler til, men da får jeg en error som sier

"Operation Timed Out".

Jeg har endret en innstilling (jeg ikke husker helt hvor var) slik at jeg gir tilgang til enhetene som prøver å koble seg til min PC, om dette skulle hjelpe.

 

EDIT: Og som jeg sa, jeg skal KUN koble til via WiFi, og ikke 3G etc.

Så det skal visst være nok å skrive inn IPen til PCen, men neida...

Endret av Ch : )
Lenke til kommentar

Tror det er her du skal stille et (eller flere) spesifikt spørsmål. Hva vil du oppnå? Hva har du gjort foreløpig? Hvilket resultat får du?

 

Var den til meg?

Jeg skriver inn IP-adressen til PCen min, og kobler til, men da får jeg en error som sier

"Operation Timed Out".

Jeg har endret en innstilling (jeg ikke husker helt hvor var) slik at jeg gir tilgang til enhetene som prøver å koble seg til min PC, om dette skulle hjelpe.

 

EDIT: Og som jeg sa, jeg skal KUN koble til via WiFi, og ikke 3G etc.

Så det skal visst være nok å skrive inn IPen til PCen, men neida...

Bruker du Windows firewall, eller en eller anenn firewall? Hvilket OS kjører du ?

 

Står at følgende os ikke støtter "Remote Desktop Service" out of the bx

 

Windows XP Home

Windows Vista Home

Windows Vista Home Premium

Windows 7 Starter

Windows 7 Home Premium

Mac OS

Linux

Lenke til kommentar

Tror det er her du skal stille et (eller flere) spesifikt spørsmål. Hva vil du oppnå? Hva har du gjort foreløpig? Hvilket resultat får du?

 

Var den til meg?

Jeg skriver inn IP-adressen til PCen min, og kobler til, men da får jeg en error som sier

"Operation Timed Out".

Jeg har endret en innstilling (jeg ikke husker helt hvor var) slik at jeg gir tilgang til enhetene som prøver å koble seg til min PC, om dette skulle hjelpe.

 

EDIT: Og som jeg sa, jeg skal KUN koble til via WiFi, og ikke 3G etc.

Så det skal visst være nok å skrive inn IPen til PCen, men neida...

Bruker du Windows firewall, eller en eller anenn firewall? Hvilket OS kjører du ?

 

Står at følgende os ikke støtter "Remote Desktop Service" out of the bx

 

Windows XP Home

Windows Vista Home

Windows Vista Home Premium

Windows 7 Starter

Windows 7 Home Premium

Mac OS

Linux

 

Nei, jeg bruker Win 7 Professional : )

Lenke til kommentar

Ro ned på siteringen, gutter!

 

1: Ikke sitér hvis du svarer på forrige innlegg.

2: Ikke sitér mer enn det du svarer på (fjern sitat i sitat).

3: Ved lange sitat, bruk spoiler.

 

Hva er galt med sitering i sitering? Ofte får man bedre forståelse av et svar når man legger sammen flere kommentarer.

 

Sånn da fikk vi sporet av tråden litt her...

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om Android har innebygget (global) nightmode, jeg tenker på slik som GPSene har. Har så langt kun sett dimmeprogrammer, som kun senker lysstyrken på skjermen. Det hadde vært nyttig å kunne hatt mørk bakgrunn også i nettleseren.

 

Kjører du CyanogenMod så har den ein type "nightmode" meiner eg... Har ikkje sett det andre plasser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...