Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Skulle helst hatt en Weather Widget som bare viser været og for noen dager fram over i tid. Og når du trykker på en av dagene så kommer det opp times værvarsel for den dagen på samme widget. (At den ikke åpner ett nytt vindu med appen) Hvis det er mulig da :p

 

EDIT:

 

Aix var fin den! :D

Endret av Benbels
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I og med at metrologisk institutt er statlig, og at staten har politikken at offentlig informasjon skal være offentlig tilgjengelig, vil jeg tro at met legger godt til rette for at tredjeparter enkelt kan hente kildeinformasjonen. For ikke å nevne at rettighetene tilhører folket, altså alle.

Dette er en av frynsegodene vi har pga Norges sosialistiske retning, og vi ser det også for eksempel med statkart, som nå gjør kartseriene sine gratis tilgjengelig.

Oi dette ble kanskje litt i overkant nasjonalistisk :tease: Men det er jo bra, da :)

Endret av madsc90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilke download program anbefaller dere?

 

Ønsker et program som kan laste ned filmer ifra internet. Helst flest mulige formater. Også youtube.

Hadde et slik program på iphone 4 jeg hadde. Der het det DownloadPro.

Kunne laste ned hvilke fil som helst, media, bilder og pdf til egne mapper.

Kunne og spille media filmene direkte.

Lenke til kommentar

Skulle helst hatt en Weather Widget som bare viser været og for noen dager fram over i tid. Og når du trykker på en av dagene så kommer det opp times værvarsel for den dagen på samme widget. (At den ikke åpner ett nytt vindu med appen) Hvis det er mulig da :p

 

EDIT:

 

Aix var fin den! :D

Ja, AIX Weather er bra - takker for tipset.

Lenke til kommentar

Noen som vet om en app/widget/metode for å få til snarveier til musikkalbumer på homescreen med ikoner fra cover art? Hadde vært utrolig deilig å ha, men har så langt ikke funnet noe slikt!

 

Winamp sin widget viser album art, strl 4x2, 4x1 uten album art.

 

Jeg tror du misforstod meg; jeg er ikke ute etter en widget med avspiller som viser coverart, bare en måte å få lagt snarveier til musikkalbum på homescreenen med coverart som ikon :)

Lenke til kommentar

Hvilken nettleser bruker dere? Bruker for tiden Firefox i min optimus 2x og den kræsjer/henger seg alt for ofte.. Har dere noen andre og anbefale?

Anbefaler Miren på det varmeste. Har testet de fleste som finnes (riktignok er det mange versjoner siden jeg prøvd de andre nå, men) og har konkludert med at jeg foretrekker Miren.

Lenke til kommentar

Snowstorm kan også anbefales (bruker yr.no)

 

Og vanvittig mye batteri.

 

Har jeg aldri hatt noe problem med... Har den til å oppdatere hvert 180. minutt på fixed location.

Mulig den bruker batteri hvis du har den til å finne location selv.

 

Ja, vil tro at den fungerer bra på fixed location, var først og fremst når jeg beveget meg at den gikk bananas, brukte gjerne opp alt batteriet på en tur ned fra fjellet, selvfølgelig også fordi den da måtte oppdatere seg over EDGE flere steder... Husker det også slik at det ikke var mulig å stille inn hvor langt man skulle ha beveget seg før den eventuelt oppdaterte lokasjonen.

 

/Espen

Lenke til kommentar

Kunne ikke se at denne var listet opp i førsteposten, har ikke fått brettet vårt enda men dette ser ut som ett meget behagelig tastatur og bruke så kommer nok til og gå for det.

Hvis andre har vurderinger på det så kan Dere legge inn de.

 

Thumb Keyboard

Beskrivelse: Har ikke prøvd den selv, se Youtube video. Har i følge kommentar i AndroidMarket full støtte for Norsk

Vurdering: Har ikke prøvd den.

Pris: 13,58 NOK

URL: https://market.android.com/details?id=com.beansoft.keyboardplus&feature=search_result

 

thumb-keyboard-235x141.jpg

 

Endret av Qumad
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kunne ikke se at denne var listet opp i førsteposten, har ikke fått brettet vårt enda men dette ser ut som ett meget behagelig tastatur og bruke så kommer nok til og gå for det.

Hvis andre har vurderinger på det så kan Dere legge inn de.

 

Thumb Keyboard

Beskrivelse: Har ikke prøvd den selv, se Youtube video. Har i følge kommentar i AndroidMarket full støtte for Norsk

Vurdering: Har ikke prøvd den.

Pris: 13,58 NOK

URL: https://market.andro...e=search_result

 

thumb-keyboard-235x141.jpg

 

 

 

Dette tastaturet anbefales på det sterkeste om man har tablet, ikke vanskelig og vende seg til og finnes i norsk utgave.

 

Kan også nevne at SwiftKey holder på å utvikle et lignende tastatur.

Endret av koots
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...