Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er galt med sitering i sitering? Ofte får man bedre forståelse av et svar når man legger sammen flere kommentarer.

 

Sånn da fikk vi sporet av tråden litt her...

Innleggene blir så syyykt lange og uoversiktelige :S

Er ikke alltid det er nødvendig å sitere sju innlegg for at folk skal skjønne tegninga ;)

Lenke til kommentar

Hva er galt med sitering i sitering? Ofte får man bedre forståelse av et svar når man legger sammen flere kommentarer.

 

Sånn da fikk vi sporet av tråden litt her...

Innleggene blir så syyykt lange og uoversiktelige :S

Er ikke alltid det er nødvendig å sitere sju innlegg for at folk skal skjønne tegninga ;)

Ved mange sitat (ikke kun lange) kan også spoiler brukes, men det er en uting at spoiler ikke finnes tilgjengelig som knapp over boksen man skriver innlegg i på samme måte som Understreking, quote, link osv.

 

PS.

Har trådstarter lagt opp oppfølgingen av denne tråden?

Endret av Qumad
Lenke til kommentar

Hmmm, har visst fått en bug i SMS programmet (Handcent). Når jeg trykker på en av feltene å skrive i, popper bare

 

Edit

cut

paste

 

vindu opp. Og trykker jeg det bort er jeg på scratch igjen. Får altså ikke skrive inn hverken nummer eller tekst, den popupen ødelegger hver gang.

Og det er ingenting å paste eller copy'e heller, ingen av dem gjør noenting.

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar

Feilpostet

 

[Edit2]

Men jeg kan bruke den til følgende spørsmål:

 

Jeg har funnet Worms på Android Market men finner den ikke når jeg er inne på Transformeren min.

Jeg går derfot til Android Market på dataen og søker det opp prøver og kjøpe det og må velge hvilken enhet det skal sendes til (Hvordan fungerer det?)

Når jeg prøver og velge Transformeren (som er grå) så står det følgende på de 3 forskjellige spillene:

Elementet er ikke kompatibelt med enheten.

Elementet kan ikke installeres i din enhets land.

Elementet kan ikke installeres i din enhets land.

 

Når jeg leser her så skal det gå og kjøre Worms på Transformeren (Jeg har også spurt dette spørsmålet der)

 

Noen som har vært ute for noe slikt før? Hva er greia her og finnes det en work-around?

Endret av Qumad
Lenke til kommentar

Andre som sliter med at Market viser apper du har avinstallert som fortsatt installert på mobilen? Utrolig irriterende! Finnes det noen fix?

 

Hvis du har Root, ville jeg forsøkt "Market Doctor" som er en del av Titanium backup (husker ikke om man må ha pro for å bruke det)

 

Har ikke opplevd buggen selv i andre tilfeller enn ved flashing av ROM.

 

EDIT: BORCHGREVINK!? :D Fredrick her ;)

Endret av Mixy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...