Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Jeg trenger en ny kamera app til mini pro som min datter bruker. Noen som kan anbefale en bra? Må ta gode bilder, være rask og gjerne ha litt effekter og diverse en kan leke seg med.

Vignette er knall, men kanskje ikke mest intuitiv. Finnes i gratisversjon med vga som maks størrelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trenger en ny kamera app til mini pro som min datter bruker. Noen som kan anbefale en bra? Må ta gode bilder, være rask og gjerne ha litt effekter og diverse en kan leke seg med.

Vignette er knall, men kanskje ikke mest intuitiv. Finnes i gratisversjon med vga som maks størrelse.

 

Hmm, var ikke dum den. Litt knotete UI for en 8 åring som skal bruke det, så vil gjerne ha ikoner som viser hva og hvor ting er fremfor lister, men tror kanskje Vignette må inn på min telefon:-)

Lenke til kommentar

Launcher Pro, AwtLauncher, GoLauncher, Zeam, nye Honeycomb launcheren. De fleste mao.

 

Endring av widgetstørrelse i GO Launcher EX sluttet å virke for noen versjoner siden på min HTC Desire Z.. Har sendt mail til de, men er ikke fikset enda..

 

Så Benbels, vær obs på at det kanskje ikke går å endre størrelsene til widgetene med GO Launcher EX på din mobil..

 

Det virker helt utmerket. Hva mener du med at det ikke virker, at du ikke får frem valget eller at du ikke får endret størrelsen når du prøver?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg kan få ett bilde som wallpaper på alle skjermene, uten at det blir scrollet, når det er et bilde som står på høykant?

 

Bruker LP som launcher.

 

Bare å krysse det bort i launcher pro

 

Hehe, hva?

 

Edit: problemet er ikke å forhindre scrolling, men å få med hele bildet når det står på høykant.

 

Da er jeg med. Sliter med det samme, at et utsnitt av bildet blir zoomet in for mye og alt bare blir rot :p

Lenke til kommentar

Trenger noen apps!

 

-Email app for Hotmail

-Den "beste" musikkspilleren

-Den "beste" browsern

 

(Gi begrunnelse hvofor du synes det er den beste browsern/musikkspilleren)

 

Trenger også hotmail app som duger! Noen som har erfaringer?

Bruker per nå videresending til gmail, men halvgod løsning bare...

Lenke til kommentar

Trenger noen apps!

 

-Email app for Hotmail

-Den "beste" musikkspilleren

-Den "beste" browsern

 

(Gi begrunnelse hvofor du synes det er den beste browsern/musikkspilleren)

 

Trenger også hotmail app som duger! Noen som har erfaringer?

Bruker per nå videresending til gmail, men halvgod løsning bare...

 

Sett opp med POP3.

http://www.bfinternet.co.uk/news-info/how-to-set-up-your-pop3-account/set-up-pop3-hotmail-email-on-android-google-nexus-phone

 

 

 

Lenke til kommentar

Launcher Pro, AwtLauncher, GoLauncher, Zeam, nye Honeycomb launcheren. De fleste mao.

 

Endring av widgetstørrelse i GO Launcher EX sluttet å virke for noen versjoner siden på min HTC Desire Z.. Har sendt mail til de, men er ikke fikset enda..

 

Så Benbels, vær obs på at det kanskje ikke går å endre størrelsene til widgetene med GO Launcher EX på din mobil..

 

Det virker helt utmerket. Hva mener du med at det ikke virker, at du ikke får frem valget eller at du ikke får endret størrelsen når du prøver?

 

Testet nå hos meg. Virker! Prøv en reinstall. Men det skal jo neppe virke.

Lenke til kommentar

 

Skal prøve nå :)

 

EDIT: funka dårlig, bare får opp at det var feil verdier. Dobbeltsjekka flere ganger, fikk dog ikke opp alle alternativene som var på nexus one....

 

(LG P500 Optimus One, froyo)

Endret av Ron Burgundy
Lenke til kommentar

Det virker helt utmerket. Hva mener du med at det ikke virker, at du ikke får frem valget eller at du ikke får endret størrelsen når du prøver?

 

Før så kunne jeg endre størrelsen ved å "holde inne" på en widget, og late som om jeg skulle flytte den. Men om jeg ikke flyttet den, altså lot den være der den var, så kom disse pilene opp. Da kunne jeg endre størrelsen. Når jeg nå gjør dette, så kommer ikke pilene opp - og jeg får altså ikke endret størrelsen..

 

Det funker hvertfall ikke på min Desire Z.. :S

 

 

Noen som vet om det er mulig å slå av sånn håpløs oversetting som vedlegget er et eksempel på? Android Market har oversatt navnet på en app med navn "Task it" til "Oppgave det" .. Regner med det er automatisk oversatt? >.<

post-229458-0-19430300-1306591784_thumb.png

Lenke til kommentar

Før så kunne jeg endre størrelsen ved å "holde inne" på en widget, og late som om jeg skulle flytte den. Men om jeg ikke flyttet den, altså lot den være der den var, så kom disse pilene opp. Da kunne jeg endre størrelsen. Når jeg nå gjør dette, så kommer ikke pilene opp - og jeg får altså ikke endret størrelsen..

 

Det funker hvertfall ikke på min Desire Z.. :S

 

Tipper det virker, men at du gjør feil :tease:

 

Trykk menyknappen-->preferences-->Operation Settings-->merk av for "Popup Quick Menu"

 

Prøv så og holde inne fingeren på en widget, da får du en meny med valg om Delete eller Resize. Velger du så Resize så skal du se at du kan endre størrelsen på widgeter i GO Launcher også:-)

 

Om ca en uke kommer de endelig med muligheten til å låse hjemskjermene slik at en ikke tilfeldigvis flytter ikoner og widgeter uten å være klar over det.

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

 

Hmm, var ikke dum den. Litt knotete UI for en 8 åring som skal bruke det, så vil gjerne ha ikoner som viser hva og hvor ting er fremfor lister, men tror kanskje Vignette må inn på min telefon:-)

 

En 8 år gammel unge har det nok egentlig best uten mobiltelefon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hmm, var ikke dum den. Litt knotete UI for en 8 åring som skal bruke det, så vil gjerne ha ikoner som viser hva og hvor ting er fremfor lister, men tror kanskje Vignette må inn på min telefon:-)

 

En 8 år gammel unge har det nok egentlig best uten mobiltelefon.

 

Snart 9, og det er utrolig praktisk å kunne nå henne når hun er på besøk hos venninner eller er ute med venner alene, så den er i bruk til praktiske anledninger, ikke noe hun får bruke som hun ønsker når hun ønsker.

Lenke til kommentar

Tipper det virker, men at du gjør feil :tease:

 

Trykk menyknappen-->preferences-->Operation Settings-->merk av for "Popup Quick Menu"

 

Prøv så og holde inne fingeren på en widget, da får du en meny med valg om Delete eller Resize. Velger du så Resize så skal du se at du kan endre størrelsen på widgeter i GO Launcher også:-)

 

Om ca en uke kommer de endelig med muligheten til å låse hjemskjermene slik at en ikke tilfeldigvis flytter ikoner og widgeter uten å være klar over det.

 

Hah! Jeg bøyer meg i støvet! Jeg hadde faktisk fjernet krysset på "show quick menu when HOME ICON is long-pressed". Jeg trodde "home icon" som det ble referert til der var knappen til venstre for "menu" nede på skjermen - den som ser ut som et hus. Når huset long-presses dukker det nemlig opp en menu med de nylig åpnede programmene, og jeg trodde det var det som var "quick menu".. xD

Lenke til kommentar

Tipper det virker, men at du gjør feil :tease:

 

Trykk menyknappen-->preferences-->Operation Settings-->merk av for "Popup Quick Menu"

 

Prøv så og holde inne fingeren på en widget, da får du en meny med valg om Delete eller Resize. Velger du så Resize så skal du se at du kan endre størrelsen på widgeter i GO Launcher også:-)

 

Om ca en uke kommer de endelig med muligheten til å låse hjemskjermene slik at en ikke tilfeldigvis flytter ikoner og widgeter uten å være klar over det.

 

Hah! Jeg bøyer meg i støvet! Jeg hadde faktisk fjernet krysset på "show quick menu when HOME ICON is long-pressed". Jeg trodde "home icon" som det ble referert til der var knappen til venstre for "menu" nede på skjermen - den som ser ut som et hus. Når huset long-presses dukker det nemlig opp en menu med de nylig åpnede programmene, og jeg trodde det var det som var "quick menu".. xD

 

Ja jeg gjorde samme feilen som deg:-)

Lenke til kommentar

De burde fått noen ikke-kinesere til å ta litt rettskrivning. Hadde det stått "show options when long pressing widget on home screen" så hadde jeg jo skjønt hva det var snakk om.. :p

 

Jeg kan tilstå at jeg merket at den "nylig"-menyen fremdeles kom opp når jeg holdt inne home-ikonet, men jeg tok krysset ikke av igjen av den grunn.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...