Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Hvilken effekt er det man egentlig skal få av snus? Jeg har hele livet aldri verken røyket eller snuset, men etter at jeg fikk type for noen mnd siden så har jeg tatt en av han, ca. 1 gang i uken. Den effekten jeg får er at jeg blir veeldigslapp og rolig. Bare ligger helt stille og nyter rusen. Er i grunn deilig. Men jeg ser jo at det er mange av vennene mine som snuser fast som tar en snus til og med når de skal yte noe fysisk, hvordan er det mulig når jeg bare blir slapp? (ble forresten kvalm første gangen)

Samme som alkohol, kroppen venner seg til det og effekten minker gradvis. Noen kompanserer med å øke mengden/styrken, for eksempel å drikke sprit eller snuse en boks om dagen.

 

En fun-fact fra en film som heter Thank You For Smoking var at hovedpersonen der overlevde å bli dekket til med nikotinplaster fordi han røykte. Altså hvis du er vant med nikotin så kan kroppen overleve en dose som kunne vært dødelig for noen som ikke røykte/snuste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor man får taki lucky strike snusen? har lyst til å smake den, også er jeg usikker på om den finnes lengre og hvis den gjør det, er det mulig å få den her i norge? Jeg har et spørsmål til, jeg er ute etter en snus å snuse fast, men lurte på om dere hadde noen anbefalinger? nå fortiden snuser jeg 02 og liker den veldig godt. liker best snus med tobak smak. takk for svar :)

Lenke til kommentar

Takker for mange gode svar :-) jeg tenkte litt på å begynne schø, men om denne berusende effekten vil forsvinne etter hvert, så er det vel ikke så stor vits...?

Vil anbefale deg å droppe det. Blir fort veldig dyrt. Bruker selv 5-7bokser i uken, og det blir jo fort 500-600kroner om jeg ikke drar over grensa.

 

Angående det at man mister effekt så får de fleste den tilbake om de går en stund uten nikotin. Kroppen venner seg da av nikotinet og vil da få nikotinsjokk igjen når du på nytt utsettes for det.

Lenke til kommentar

Jeg snuste to snusposer igår og en til i dag. Merker ikke like mye som de første gangene mine. Litt kjipt. Vurderer om jeg skal gå over til sterkere saker, men da blir jeg garantert avhengig?

Etter min erfaring så er det 2 deler til avhengigheten. Den første er den fysiske avhengigheten til nikotin. Den andre er den psykiske avhengigheten som nok er den værste for mange.

 

Nikotin blir man avhengig av med en gang du mister effekten for da har kroppen vendt seg til nikotinmengden, men den psykiske avhengigheten kommer ikke før et års tid med bruk etter hva jeg opplevde. Etter rundt et år begynner man å føle at noe mangler når man ikke har snus, og det blir mye vanskeligere å slutte.

 

Smakte Skruf sun fresh her om dagen, ble såforelsket i den at jeg kjøpte to tårn. Annbefales høyt til de som liker litt god smak i snusen.

Syntes ikke noe om den. Var en veldig syntetisk og kvalmende smak for min del.

Lenke til kommentar

Selv bruker jeg skruf xtra sterk portion til vanlig. Muligens litt høyt nikotininnhold for en nybegynner. Smaker tobakk, renner ganske fort i lengden, men den har nok dessverre blitt min favoritt etterhvert som årene har gått. Rullerer av og til med en annen snus hvis det er noe nytt på markedet som fanger opp min interesse. Når jeg sover eller spiller over lengre tid så går det mest i general løs.

Lenke til kommentar

Hei er det noen som har prøvd den nye Lab Fresh Mint? Jeg kjøpte en boks i går da jeg la merke til at den hadde endret designet litt. Hun i kassa sa at den nye hadde blitt mye bedre i forhold til rennighet. Jeg kunne erfare at den varte i mer en 1 time før jeg trenkte å ta den ut. Her har jeg funnet min nye favoritt. Er det flere som har prøvd denne ?

Lenke til kommentar

Hei er det noen som har prøvd den nye Lab Fresh Mint? Jeg kjøpte en boks i går da jeg la merke til at den hadde endret designet litt. Hun i kassa sa at den nye hadde blitt mye bedre i forhold til rennighet. Jeg kunne erfare at den varte i mer en 1 time før jeg trenkte å ta den ut. Her har jeg funnet min nye favoritt. Er det flere som har prøvd denne ?

Jeg har ikke prøvd vanlig mint, men den som heter Cool mint, denne var også driit bra og varte nå kjempelenge i forhold til tidligere. :dribble:

Lenke til kommentar

Ba noen kjøpe med 2 tårn med gul skruf til meg og klarte å kjøpe et tårn feil. Så endte med skruf portion sterk istede. Liker den ikke, ideer å gjøre med dem? Koster meg liksom 200 :p

 

Btw er bare 4 stykk i tårnet siden jeg tok den ene.

Endret av annonymfyr:P
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...