Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Forslag til snus? Noe som fås på de fleste butikker, helst. Enten white portion eller løs.

Favorittene er Göteborgs Rapé White Large og Ettan Løs.

Åpen for det meste ...

General Rustic Blend f.eks. Den er jo ny, evt gøteborg rape med lime.

 

Fås Göteborgs Rapé Lime i Norge? Trodde den bare var tilgjengelig over grensa til Sverige ...

 

Får evt. ta en kikk på Lundgrens White.

Endret av Dolven313
Lenke til kommentar

Prøvde denne lundegrens ferdig bakt i dag. Var slettes ikke verst! Men syns prisene var litt for glatte. Smaken var grei, men ikke noe mer en det etter min mening. Kunne tenkt meg å sett General, Gøteborgs Rape, og Røda Lacket prøve det samme! Det hadde gjort seg! Håper virkelig swedish match prøver dette på noen av sine produkter!

Lenke til kommentar

Prøvde denne lundegrens ferdig bakt i dag. Var slettes ikke verst! Men syns prisene var litt for glatte. Smaken var grei, men ikke noe mer en det etter min mening. Kunne tenkt meg å sett General, Gøteborgs Rape, og Røda Lacket prøve det samme! Det hadde gjort seg! Håper virkelig swedish match prøver dette på noen av sine produkter!

Helt enig med deg. Hadde vært digg med ferdigbakt Göteborgs Rapé eller General. Får dog håpe at Swedish Match kan lage noen mindre glatte preller.

 

Når det gjelder smaken på Lundgrens, synes jeg den er ganske god. Smaker ikke så mye, men smaken som er er ganske bra.

Endret av Dolven313
Lenke til kommentar

 

Prøvde denne lundegrens ferdig bakt i dag. Var slettes ikke verst! Men syns prisene var litt for glatte. Smaken var grei, men ikke noe mer en det etter min mening. Kunne tenkt meg å sett General, Gøteborgs Rape, og Røda Lacket prøve det samme! Det hadde gjort seg! Håper virkelig swedish match prøver dette på noen av sine produkter!

Helt enig med deg. Hadde vært digg med ferdigbakt Göteborgs Rapé eller General. Får dog håpe at Swedish Match kan lage noen mindre glatte preller.

 

Når det gjelder smaken på Lundgrens, synes jeg den er ganske god. Smaker ikke så mye, men smaken som er er ganske bra.

 

 

De ferdigbakte er vel bare et utgangspunkt -"Form den som du vil, helt uten klin"- som det så fint står på boksen, så man kan ganske enkelt rebake dem så de sitter som skudd. Veldig merkelig opplegg disse, litt stiv til å begynne med for så å bli som kitt, ikke smuler den og ikke noe saft/vann tyter ut, snusgummi :p

 

Selv synes jeg å klatte to av dem sammen til en litt større pris var ganske tilfredstillende, med 32g og samme pris som porsjonsnus, kan det nok tenkes at denne blir valgt foran porsjon for å supplere løssnusen..

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

Ikke like glatt som utgangspunktet, som har litt feil form som forsterker det, men fremdeles litt glatt ja. Stor fordel å være litt tørr under leppa, løfte leppa å suge inn noen magadrag med munnen nesten lukket tørker den fort... :D

 

Som jeg editerte inn i forrige post: "Selv synes jeg å klatte to av dem sammen til en litt større pris var ganske tilfredstillende", dette gjør at den sitter bedre også..

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

Hei! Jeg snuser ikke fast, men når jeg først snuser så merker jeg ingenting... dette synes jeg er litt rart... kanskje jeg må gå opp i styrke? Nå snuser jeg nick and johhny xtra strong, har prøvd general extra strong uten effekt ... liker best poser, for jeg kan bare ikke bake! noen anbefalinger?

Lenke til kommentar

Hei! Jeg snuser ikke fast, men når jeg først snuser så merker jeg ingenting... dette synes jeg er litt rart... kanskje jeg må gå opp i styrke? Nå snuser jeg nick and johhny xtra strong, har prøvd general extra strong uten effekt ... liker best poser, for jeg kan bare ikke bake! noen anbefalinger?

Viss du er ute etter noe som kjennest så er nok Odens en sikker vinner. Sterkeste snusen du får her til lands?

Lenke til kommentar

Jeg snuser av og til. Sluttet å röyke ved siden av öl og tar en snus isteden. Liker også å ta en snus etter middag og kaffe.

 

Men har funnet en ny billigsnus som jeg liker godt. Den heter Kaliber og er porsjonssnus. De selger den på ÖoB på Nordby for latterlige 20kr boksen.

 

Jeg synes ellers General har den beste og sterkeste snusen.

 

Kaliber er helt grei, og man må noen ganger flytte litt på tobakken i bleiene for at den skal sitte godt. Men for 20kr er det et knallkjöp. Jeg liker den som et rimelig alternativ. Den er over middels god og svir godt og smaker godt. Den renner litt etter en stund og man må som sagt rette litt på bleiene.

 

Men jeg gir den absolutt tommelen opp på pris smak og effekt, laget av Match tror jeg. For å si det sånn, jeg har kjöpt/prøvd mange andre dyrere brands som smaker värre.

 

 

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...