Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I helgen liker jeg litt ekstra nikotin.

 

Ellers synes jeg det er greit med LD etter lunsjen på jobben. Den er billig og nikotinsvak.. god smak og renner lite.

 

Snuser ikke så mye i uka, en etter lunch og en etter middag. Kanskje en om vi går en lang tur.

 

Men i helgen blir det mer snusing og sterkare sakar.

Men mye bedre enn å røyke sigaretter som jeg gjorde mye av/kjederøykte i helgene før.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Hva er forresten forskjellen på vanlig og hvit? Har lurt på det men forstår ikke betydningen..

Forskjellen ligger i produksjonsmetoden. Originale porsjoner, eller brune poser om du vil, blir sprayet med tobakksjuice etter at de er lagt i boksen, mens i hvite porsjoner skipper man sprayingen. Dette resulterer i en tørrere snus som renner mindre, og bevarer smaken lenger. Virkningen kommer ikke like fort som med en original, men styrken er lik avhengig av hvilken tobakk som ligger inni posen.

Både General Original og General Classic White har 8 mg nikotin pr. gram snus, og er like sterkere, men white-versjonen har en noe "mildere" smak som varer lenger takket være den hvite posen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte noen bokser Islay Whisky snus. Hadde egentlig ikke troen men det smaker fortreffelig. Kna absolutt anbefales hvis du liker litt tobakksmak. Den er ikke like kraftig på smak fom f.eks General smoky oak som ble litt i overkant. (og for lite nikotin)

Hva var det egentlig Smoky oak skulle smake? Kompisene mine og jeg synes den luktet hestemøkk..

Lenke til kommentar

Snus er forbudt i resten av EU etc... Bare Norge og Sverige som har lov. Men feks USA har skråtobbakk. Skråtobbakk er noe man putter rundt i munnen og tygger og spytter.

 

Forskning viser at tyggetobakk er mer skadelig enn snus , selvom det der også er mikroskopiske sjangser for å få munnkreft.

 

 

Jeg prøvde hvit porsjon, mye bedre og varer lengre. Fornøyd blir fler av den sorten.

 

Var Kaliber white..

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Snus er forbudt i resten av EU etc... Bare Norge og Sverige som har lov. Men feks USA har skråtobbakk. Skråtobbakk er noe man putter rundt i munnen og tygger og spytter.

 

Snus er forbudt å selge, ikke bruke. Så du kan fint ta med deg snus til utlandet uten å få problemer, så fremt du er innafor kvota til det landet du drar til.

 

Forøvrig ordlegger du deg litt snodig, som om USA forbyr snus bare fordi EU gjør det.. ;) Snus er heller ikke ulovlig i USA, der importeres det fra Sverige og produseres egen versjon.

Lenke til kommentar

 

Snus er forbudt i resten av EU etc... Bare Norge og Sverige som har lov. Men feks USA har skråtobbakk. Skråtobbakk er noe man putter rundt i munnen og tygger og spytter.

 

Snus er forbudt å selge, ikke bruke. Så du kan fint ta med deg snus til utlandet uten å få problemer, så fremt du er innafor kvota til det landet du drar til.

 

Forøvrig ordlegger du deg litt snodig, som om USA forbyr snus bare fordi EU gjør det.. ;) Snus er heller ikke ulovlig i USA, der importeres det fra Sverige og produseres egen versjon.

 

du har sikkert rett i dette, jeg vet bare d jeg har hört, ikke alltid at hukommelsen stemmer heller.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøpte en boks Lundgren forbakad sterk og en Kaliber vit special.

 

Har bare prøvd Lundgren og vet ikke helt hva jeg synes. Måtte prøve forbakad. Synes det var litt lite nikotin til å være sterk om det da ikke er smaken der går på. Kaliber vit special har jeg ikke smakt ennå, men synes Kaliber er bra til prisen.

 

Noen som vet om billigsnus som er bedre og sterk? Ca 200+ for rullen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...