Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Har fått meg en Galaxy J3 og fikk med en minnebrikke. Er usikker på hvordan jeg kan få lagret ting til den, aller helst så mye som mulig da jeg har inntrykk av at mobiler ble trege når de ble "mette".

 

Finn ingen styring på dette i settings, ei heller muligheter for å flytte på ting mellom telefon og brikke (må jeg gjøre dette via pc?).

 

I Spotify har jeg mulighet til å angi lagringssted for offline-list, men her og virker det som om ting likevel blir lagret på telefonen(?)

Endret av Countryman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fått meg en Galaxy J3 og fikk med en minnebrikke. Er usikker på hvordan jeg kan få lagret ting til den, aller helst så mye som mulig da jeg har inntrykk av at mobiler ble trege når de ble "mette".

 

Finn ingen styring på dette i settings, ei heller muligheter for å flytte på ting mellom telefon og brikke (må jeg gjøre dette via pc?).

 

I Spotify har jeg mulighet til å angi lagringssted for offline-list, men her og virker det som om ting likevel blir lagret på telefonen(?)

 

Spotify kan bare lagre fysisk på telefonen ja.

Lenke til kommentar

Ja det SKAL ihvertfall være støtte, ut ifra spotify-settings.

Jeg ser at det meste av lagringsplassen er gått til telefonen og noe til brikke, men finner ingen informasjon i brikka om hva som er blitt lagret der..

Skal forske videre på det.

 

Lagring generelt da? Er det en master-setting på telefonen som gjør brikken til lagringsprioritet?

 

Ser at bilder og videoer tatt med telefonen automatisk går til brikken, og det er jo flott.

Skulle helst hatt telefonen så "sulten" som mulig.

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Sender folk fortsatt MMS?

 

 

Kjenner flere som har angst for sosiale medier som Face, insta og snap, så da må jeg klippe og lime eller dele med MMS...

 

Jeg har angst for sånne medier også, men jeg er der og putter en like av og til eller gratulasjon på venners bilder, ikke noe mer, helt sluttet.

 

Mor mi er derimot bedre på Snap enn det jeg er.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...