Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Helt utrolig hvor vanskelig det skal være å abonnere på en kalender fra Android-mobilen, man må faktisk inn på Google Calendar på web for å gjøre det. Ser ikke ut til at det er mulig fra appen til Google eller Samsung Calendar. Det er 2017! Hvor vanskelig kan det være å implementere en så simpel funksjon som øker brukervennligheten betraktelig? Måtte bare få ut litt frustrasjon...

 

Kan hende jeg misforstår men har aldri hatt problemer med å implementere en 3parts kalender inn i min egen på mobilen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke 3. parts kalender (gjennom å logge inn på en konto), men en kalender feed. Da har du en link som du bare limer inn og vips så har du for eksempel timeplanen til skolen din o.l.

Jeg mente altså at datoer og tidspunkt føres inn i din egen kalender fra en 3dje part, som f.eks du selv nevner, timeplan. Vent skal se om jeg ikke kan backtracke hva jeg gjør, igjen om jeg har forstått det rett

 

edit: Jøss... Det gikk før :/ Nei da vet jeg det og

Endret av technicality
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Et spørsmål. Har problemer med at samtalen plutselig blir avbrutt. Ikke med en gang men etter en stund. Pleier å ha lange samtaler. Noe jeg skal gjøre når det gjelder innstillinger? Har hatt slike problemer med mine to siste mobiler som har vært av merket Sony.

 

Er det telefonen sin skyld eller har det noe med operatøren som er Telia å gjøre?

Lenke til kommentar

Et spørsmål. Har problemer med at samtalen plutselig blir avbrutt. Ikke med en gang men etter en stund. Pleier å ha lange samtaler. Noe jeg skal gjøre når det gjelder innstillinger? Har hatt slike problemer med mine to siste mobiler som har vært av merket Sony.

 

Er det telefonen sin skyld eller har det noe med operatøren som er Telia å gjøre?

Oppholder alle parter seg statisk i same dekningsområde når bruddet skjer? Er du til vanlig på 4g-tale eller wifi-tale når du snakker?

Lenke til kommentar

Det avhenger av implementasjon i nett og fra modemprodusenten (Qualcomm for Sony), det finnes ingen handover-funksjonalitet mellom wifi-tale og 3G/2G, bare 4G.

 

Fra Telenor sin nettside: "Beveger du deg bort fra det trådløse nettverket, vil mobilen automatisk koble over til 4G-nettet. Om 4G-dekning ikke er tilgjengelig, vil samtalen bryte." https://www.telenor.no/privat/dekning/wifi-tale.jsp

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...