Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

For de som har problemer med varsler, kan denne appen hjelpe i mange tilfeller.

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ifttt.ifttt

 

Interessant nok er IFTTT den appen jeg sliter mest med på mobilen. Testet å åpne den nå, og den bare fryser. Men applets og varsler som allerede er satt opp fungerer som de skal. Sliter dog litt med å anbefale den til å håndtere varsler på mobilen, da den har vært ganske ustabil på de 3 siste mobilene jeg har hatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan det er med Poweramp? Har P10 og den spiller alt jeg har av Hi-Rez, flac og Dsd stereo... 


 


P10 skal være Stock Hi-Rez, men jeg er litt usikker på Power fordi den har en egen innstilling på Jack output, men denne funksjonen er ikke helt ferdig ennå i Alpha testing..


 


Så jeg gikk tilbake til 703 build som jeg har nå.. På info så står det at jeg spiller 24 bit osv...


 


Sony music player lar meg også spille av HI-Rez og har huket av at Stock Hua skal spille av Hi-Rez....


Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvor lyden går ut (tv, mobil, høyttaler...).

Kunne vel også sagt avspillingsenhet eller audio output.

Chromecast har vel strengt tatt bare en out-out og det er HDMI. Hva du gjør med det HDMI-signalet spørs vel hva du har den koblet til?

 

Noen som har en god guide til hvordan man får satt opp en Android-telefon best mulig med Mac?

HVa mener du med satt opp? For filoverøringer? Lyd? ADB?
Lenke til kommentar

Egentlig alt...

Vet om airdroid og diverse meldingstjenester. Bruker man Chrome-nettleser så er det ikke noe stress med bokmerker, men finnes det en enkel måte å synkronisere bokmerker mellom Safari og Chrome? Og kanskje viktigst- bilder? Det er utrolig behagelig å kunne redigerer bilder du nettopp knipset med iPhonen, og når du slår på Mac´n så er bildet nøyaktig det samme i Bilder. Google Photos er bra til backup, men mindre bra på sortering/orden.

Lenke til kommentar

Hvor lyden går ut (tv, mobil, høyttaler...).

Kunne vel også sagt avspillingsenhet eller audio output.

Tror jeg forstår, og kunne tenke meg det samme.

 

Sende bilde til Chromecast-enheten, og spilt av lyden på telefonen.

 

Da kunne jeg sitti i senga og sett på film, med lyden på hodetelefonene fra mobilen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det har den vel hatt helt siden Oreo launchet? Skal sies at jeg ikke har tenkt over noe forskjell i lydkvaliteten på mine MDR-1000X etter jeg fikk Oreo.

 

Jo, mente at Oreo kommer på nyåret engang til folk som har opprinnelig Nougat..

 

Du kan justeringene på Sony 1000 normal, A2DP og High quality eller hva det heter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...