Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For oss som har M4 Aqua så kan man glede seg over at en oppdatering er kommet som gjør at enkelte forhåndsinstallerte apps er fjernet som standard. Dette har frigjort for meg i alle fall 700mb (kanskje mer). Gode nyheter for en telefon som har blitt nærmest ubrukelig grunnet lite plass. Har bare installert halvparten av appene jeg vil ha.

Og så er det bekreftet at M4 Aqua får marshmallow, noe som gjør at da blir hele lagringsplass-problemet borte. Can't wait.

Lenke til kommentar

Noen som bruker gmail appen, og kan forklare meg hvordan jeg kan se eposter i all epost mappen?

 

Når jeg trykker på arkivér epost knappen, skal jo eposten forsvinne fra innboks, men vises i all epost.

Det gjør de ikke nå, det står bare "Det er ingen e-poster her".

 

Har valgt "synkroniser alle" under innstilling for etikett, og får de opp i Gmail på web.

Eneste måte å finne de på i appen etter man har arkivert de, er å søke etter de.

Endret av K_7
Lenke til kommentar

Arkiver er slik jeg har forstått det en "mild" sletting, den forsvinner altså fra alle mapper utenom "arkivert" så vidt jeg har opplevd.

Etter at jeg har begynt å bruke Google Inbox har "arkivert" mappen fått en helt ny funksjon for meg. Der er alt jeg er ferdig med, mens i innboksen er alt jeg fortsatt jobber med. Har fått mye bedre system etter at jeg begynte med dette. I Inbox heter det forøvrig "Ferdig", men det er samme funksjon som arkivert.

Lenke til kommentar

Mener å huske noe om at rettigheter skulle bli litt mer likt som på iPhone, slik at rettigheter ble gitt etterhvert som behovet kom. Er ikke spesielt begeistret for iPhone, men akkurat det ville vært mer praktisk synes jeg.

Dette er ikke mulig før i Android 6. På 5 og lavere må du goda alt for i det hele tatt å installerte appen, og du kan ikke endre dette etterpå. Savner dette fra iPhone selv, mye bedre kontroll.

Lenke til kommentar

Okei. Våknet opp i dag, og plutselig så fungerer verken Facebook eller Messenger på telefonen. Facebook-ikonet er byttet ut med en oransje ugle, og appen heter "No". Skjer ingenting når jeg åpner den heller. Messenger-appen har bare mistet ikonet og vil ikke åpnes. Tenkte først på virus, men det virker litt usannsynlig da jeg ikke har gjort noe spesielt utrygt på telefonen.


Noen som har hørt om lignende?

Legger ved screenshot av problemet

21UZz6B.png

 

Skal restarte telefonen og prøve å fjerne og reinstallere de igjen. Ville bare nevne det her, da det er et særdeles rart problem.

 

edit: Restart og reinstallasjon av appene fungerte. Alt er som normalt, men det er fortsatt et merkelig problem å våkne opp til.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Er det annonsert noen TVer med Android TV og Marshmallow enda? Har Chromecast, så det er ikke veldig viktig, men når jeg først skal kjøpe en TV til 10k er der greit å få siste SW i stedet for en gammel versjon som neppe blir oppdatert.

 

Varsling. Jeg bruker S Planner. Men ikke noe lyd som varsler om hendelser. Hvorfor? Er den ikke aktivert? Hvordan gjøres det?

Aner ikke, men har du prøvd Google Calendar? Mye bedre enn S Planner etter min mening.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...