Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Galaxy s2 plus var jo ingen dum telefon, men synes ikke den forsvarer en såpass høy pris.

 

Heller ikke galaxy s3 mini imponerer med prisen.

Hvem mobil er det du syns virker mest interessant? Jeg kan hjelpe deg med å finne fordeler/ulemper ved den, og kanskje et bedre alternativ? Stiller også det samme spørsmålet som Mixy stilte deg tidligere: Hva er det du forventer til den prisen, hva savner du med de telefonene? :)

 

EDIT: Dette er nok de telefonene jeg ville valgt mellom om jeg hadde vært deg:

http://www.prisjakt....1469133,1147922

Endret av Nystad97
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har som sagt minimalt med peiling, men etter jeg så på hva LG optimus 4x hd gir meg for 2400kr, så ble jeg skuffet over prisen på både galaxy s2 plus og galaxy s3 mini.

 

Har ikke bestemt meg 100% for og kun bruke ca 2000, kanskje jeg går all inn og kjøper en samsung galaxy 3 til snaut 4000. Men så langt virker LG telefonen, samt Huawei Ascend P1 til å gi mye for pengene.

 

Samt kanskje HTC one S.

 

Det finnes også en sjanse for at jeg bare går for en tusenlapp telefon som feks zte blade III.

 

Kjøper nok telefon neste uke, og LG ligger et godt stykke foran i øyeblikket.

 

Takker for innspill.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Har ikke bestemt meg 100% for og kun bruke ca 2000, kanskje jeg går all inn og kjøper en samsung galaxy 3 til snaut 4000. Men så langt virker LG telefonen, samt Huawei Ascend P1 til å gi mye for pengene.

Om du vurderer å kjøpe Samsung Galaxy S3 så vil jeg råde deg til å vente et par måneder til Samsung Galaxy S4 er i butikkhyllene (den blir lansert 14. mars). Da vil prisene på Samsung Galaxy S3 synke en god del!

 

Om du har tenkt til å ha mobilen i flere år så vil jeg nok anbefale deg å gå til innkjøp av en litt dyrere og bedre mobil som vil være mer moderne enn "billig mobilene" om noen år. Men det kommer jo helt an på hvordan du skal bruke mobilen, hvor lenge du skal ha den og hvor mye du kan koste på en mobil.

Endret av Nystad97
Lenke til kommentar

Om du har tenkt til å ha mobilen i flere år så vil jeg nok anbefale deg å gå til innkjøp av en litt dyrere og bedre mobil som vil være mer moderne enn "billig mobilene" om noen år. Men det kommer jo helt an på hvordan du skal bruke mobilen, hvor lenge du skal ha den og hvor mye du kan koste på en mobil.

4X HD har like god byggekvalitet som S2, og innmaten er vel så god som S3 sin. Samsung er ikke Jesus.

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar

4X HD har like god byggekvalitet som S2, og innmaten er bedre. Samsung er ikke Jesus.

Om du tolket meg feil så beklager jeg dette. Det jeg mente med "billig mobilene" er de mobilene som koster under 1000 lappen og som har langt, langt dårligere spesifikasjoner enn noen av de telefonene som har vært diskutert! LG Optimus 4X HD er på ingen måte verken en "billig mobil" eller en dårlig mobil, ei heller Samsung Galaxy S2 Plus. Men det er viktig å huske på at det er mer enn innmaten i mobilen som gjør den god! :) Endret av Nystad97
Lenke til kommentar

4X HD har like god byggekvalitet som S2, og innmaten er vel så god som S3 sin. Samsung er ikke Jesus.

LG-en har ganske middelmådig kamera, og skjermen er av dårligere kvalitet (men høyere oppløst, så sannsynligvis bedre overall)

 

Bortsett fra kameraet og at LG er utrolig dårlige på oppdatering er 4x HD veldig mye telefon for prisen.

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg med å legge inn dette ROMet? http://forum.xda-dev...d.php?t=1780316

 

Telefonen er rootet og recover er installert :)

 

Fortell meg steg for steg på norsk ! :p

 

Edit: jeg får error in /sdcard/*navn på rom*

 

ehm. Wipe dalvik cache er heller ikke listet i recover

 

Ehm2. Prøvd med annet sdkort som jeg har brukt til rom før. What the føkk. No luck.

Endret av Deiligeimpy
Lenke til kommentar

Muligens et litt dumt spm:

 

Vurderer å kjøpe meg en ny mobil nå, og da tenker eg kanskje S3.

 

Må denne rootes på lik linje med min Desire for å få f.eks utnyttet Tasker etc?

Kan en rootes?

 

I tillegg: Er det dumt å kjøpe S3? Eller er det fremdeles en kjempetelefon?

Lenke til kommentar

Muligens et litt dumt spm:

 

Vurderer å kjøpe meg en ny mobil nå, og da tenker eg kanskje S3.

 

Må denne rootes på lik linje med min Desire for å få f.eks utnyttet Tasker etc?

Kan en rootes?

 

I tillegg: Er det dumt å kjøpe S3? Eller er det fremdeles en kjempetelefon?

 

Root er ikke noe problem. Ang Tasker vet jeg ikke.

 

S3 (I9300) sliter litt med minnebruk (lukker ned programmer i bakgrunnen litt kjapt, så litt dårlig på multitasking). Er ikke noe stort problem til daglig.

 

S3 med 4G (I9305) har dobbelt minne (2Gb) og støtte for 4G.

 

Og S4 lanseres 14. mars.

 

Burde være mulig å plukke opp en S3 ganske gunstig i nær fremtid, når S4 blir tilgjengelig.

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Ja får til enkle ting i google now, men savner bedre forklaring på hvilke kommandoer en kan bruke.

 

Sett på nett der de sier navn på en fotballklubb og får svar tilbake med resultater, neste kamp osv. Jeg får kun opp googlesøk når jeg prøver det samme, ingen tibakemelding via tale. Været fungerer utmerket.

 

Når jeg dikterer tekstmeldinger, hvordan får jeg den til å bruke tegn? Altså punktum, spørsmålstegn osv. Sier jeg punktum så skriver den jo hele ordet.

 

Dette lurer jeg og på ? Hvordan får man tegn ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...