Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Flere som "sliter" med at HTC sin værklokke henger seg opp på en lokasjon og ikke oppdaterer seg til der du er? Har en ONE S. Dette har skjedd noen få ganger. og den eneste løsningen jeg har funnet er å la den gå fullstendig tom for strøm og ligge av en stund. Da er den OK igjen. Restart, GPS manuelle oppdateringer hjelper ikke....

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som håper de hopper over Final Fantasy V og går rett på Final Fantasy VI?

 

OG at det blir mer likt FF III enn FF IV grafisk?

 

Hvis de slipper FF VI -> IX med samme look som FF III blir jeg tidenes gladeste eier av flerfoldige ekstrabatterier til mobilen.

Lenke til kommentar

Forresten: sjekk ut Doom & Destiny om du liker RPGs med mye humor og bra spillbarhet.

 

Er i beta enda, men google and ye shall find. Lastet ned fra dem nå, fant link på fb-siden deres etter et googlesøk.

 

Edit: men det crasher for meg på s4 på første entry til kamp.

 

Crashet hele tiden på 920 og, men langt fra så konsekvent. Gleder meg til det er straightened out da det virkelig er et nice spill.

 

Loader saven rett før kampen, og da gikk det smooth. Men er konstant bekymret for random crash, selv om det går helt fint så langt forutenom den crashen.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Har gått til innkjøp av nytt batteri til min galaxy S3. Originalt er det 2100 Mah, kjøpte 3250 Mah, største jeg fant uten å måtte ha spesialdeksel. Kommer jeg til å merke stor forsjell? Eller er det andre faktorer også?

 

Betalte 45kr på ebay så det er ikke store bommerten i så fall :)

 

Vil garantert ikke være annet enn maks samme som du har i dag (hvis du altså får plass bak originaldeksel). Hvis det hadde vært mulig å få 3250 mAh inn i et slikt batteri hadde nok Samsung gjort dette fra fabrikk.

Lenke til kommentar

Noen som har synspunkter om Samsung Galaaxy S (enern)?

Er den bra? Er det verdt å kjøpe den? Min mor vurderer å kjøpe den og har ingen store krav enn at skjermen er stor og det er lett å lese på skjermen, så jeg tenkte jeg kunne spørre her om deres meninger.

Lenke til kommentar

Kjøp heller GS2, den har i hvert fall blitt oppdatert til Android 4.1.2.

 

Ellers må jeg tipse om en genial app, Floating Notifications. Det er akkurat det det høres ut som, varslingene sine dukker opp som en liten boble på skjermen og du kan utvide dem slker litt inspirert av fb sine chatheads, men jeg likte disse bedre!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2263987

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...