Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er mulig å fjerne Powersave-ikonet som ligger i notification-baren konstant? Uten å måtte roote telefonen. Har vært inne på strøm-appen og tittet, men muligheten for å slå av "Vis varsler" er "grået ut" for meg.

 

Er forresten snakk om en HTC one X, med Android 4.1.1.

Endret av Marte
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Sliter litt med å streame NRK på Galaxy Tab 7.7. NRK sin egen app er jo ubrukulig da den er helt lik nettsiden.

Har dere noen tips?

 

Når jeg bruker nettleseren, som funker like bra som andre muligheter, hakker bildet ganske mye.

CPU-bruken ser slik ut da:

zH0NDsY.png

Lenke til kommentar

Tror ikke det går an dessverre.

 

Dersom en har lydvolumet på høyt nok så høres det utenfor har jeg funnet ut, det krever alltid at jeg må skru ned lyden når jeg da skal svare og snakke i telefonen, for da er det altfor høyt. Ikke så smart til å være en smarttelefon, men ok.

Lenke til kommentar

Jeg har lyst å teste en anne rom til min S2 enn den jeg bruker nå, men dersom jeg ikke er fornøyd vil jeg nødig bruke en hel evighet på å få telefonen tilbake slik den er nå med hjemskjermer, widgeter, programmer osv. Har brukt mye tid for å få det så perfekt som mulig til mitt bruk.

 

Så mitt spørsmål er da om det finnes et skikkelig backupprogram som tar med seg alt, altså kloner telefonen på nåværende stadie og lar meg legge dette tilbake på en enkel måte?

 

Og, er det mulig og kun ta backup av hjemskjermer, apps, widgeter osv slik at jeg kan impotere dette til en eventuel ny rom så jeg også her slipper å lage til alt på nytt?

Lenke til kommentar

En bekjent av meg mistet sin Huewei Ascend P1 i gulvet. Den er like hel men vil ikke starte selv om logoen vises. Lyset som skal lyse grønt når den lader blinker rødt i stedet.

 

Noen forklaring og hva kan vi gjøre? Å ta ut batteriet er ikke lurt fordi det går på garantien da denne mobilen ikke er ment for brukerne å åpne, lokket sitter som ett skudd

Endret av crazylazyboy
Lenke til kommentar

En bekjent av meg mistet sin Huewei Ascend P1 i gulvet. Den er like hel men vil ikke starte selv om logoen vises. Lyset som skal lyse grønt når den lader blinker rødt i stedet.

 

Noen forklaring og hva kan vi gjøre? Å ta ut batteriet er ikke lurt fordi det går på garantien da denne mobilen ikke er ment for brukerne å åpne, lokket sitter som ett skudd

Hvis telefonen har minnekort, forsøk og ta det ut og sette det inn igjen.

Hvis dere ikke vil åpne telefonen, så må dere vel levere den inn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...