Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan man unngår at det kommer meldings-lyd når noen skriver til meg på Facebook? Jevlig irriterende..

 

Fy faen jeg hater Android.. Jeg må godkjenne Google-kontoen min, hvordan gjør jeg det og hvorfor i faen må jeg gjøre?

 

Snarveiene i notification-baren er vekke unntatt 1, jeg hadde 5 og får de ikke tilbake. Dritt opplegg, hadde akkurat begynte å virkelig like Android og så kuker hele driten seg..

Endret av Hunterra
Lenke til kommentar

Noen som bruker torrent-downloader på Android her? Har ikke bankkort atm, så får ikke kjøpt pro versjon og får ikke testet selv, men er det begrenset kb/s ned i pro versjoner også? Visst ja, hvorfor?

 

Er det eneste jeg trenger for å ikke ta i en pc mer :p

 

Finnes ingen bedre enn tTorrent. Der dukker alt opp i søke vindu, andre bare hopper til nettleser

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man unngår at det kommer meldings-lyd når noen skriver til meg på Facebook? Jevlig irriterende..

 

Fy faen jeg hater Android.. Jeg må godkjenne Google-kontoen min, hvordan gjør jeg det og hvorfor i faen må jeg gjøre?

 

Snarveiene i notification-baren er vekke unntatt 1, jeg hadde 5 og får de ikke tilbake. Dritt opplegg, hadde akkurat begynte å virkelig like Android og så kuker hele driten seg..

Du er i det hyggelige hjørnet skjønner jeg. Alltid hyggelig å hjelpe dem som skriker høyest og banner :mellow:

 

Først og fremst så er det ikke OSet sin feil at en app (facebook) lager lyder. Dette kan du stille i appen, evt slå helt av der. Meny -> innstillinger

 

I hvilken sammenheng er det du må bekrefte google kontoen din? Hvilken telefon er det du har? Blir litt som å si at bilen ikke starter. Vanskelig å hjelpe uten å vite hva slags bil det er...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Du er i det hyggelige hjørnet skjønner jeg. Alltid hyggelig å hjelpe dem som skriker høyest og banner :mellow:

 

Først og fremst så er det ikke OSet sin feil at en app (facebook) lager lyder. Dette kan du stille i appen, evt slå helt av der. Meny -> innstillinger

 

I hvilken sammenheng er det du må bekrefte google kontoen din? Hvilken telefon er det du har? Blir litt som å si at bilen ikke starter. Vanskelig å hjelpe uten å vite hva slags bil det er...

Skjønner ikke at du gidder å svare sånne folk engang. Du berømmes for tålmodighet!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg er på jakt etter en app som begrenser databruket. Dette er telefoner til barna, og jeg ønsker en app som stanser all databruk ut måneden når kvoten er oppnådd. De jeg har sett, inkl. de innebygde, inneholder bare en advarsel, men lar det likevel fortsette å bruke data etter å ha bekreftet å ha sett advarselen.

 

Bør ha følgende funksjoner:

 

- Deaktivere data etter oppnådd kvote

- Ikke mulig å reaktivere data uten f.eks. et passord

- Ikke mulig å aktivere data ved Roaming.

- Unntatt MMS som betales pr. stk. Her bør det være en funksjon som tillater bruk at datanettverket når man sender MMS (Ikke for utland).

 

Finnes en slik app?

Endret av TigerJack
Lenke til kommentar

 

Du er i det hyggelige hjørnet skjønner jeg. Alltid hyggelig å hjelpe dem som skriker høyest og banner :mellow:

 

Først og fremst så er det ikke OSet sin feil at en app (facebook) lager lyder. Dette kan du stille i appen, evt slå helt av der. Meny -> innstillinger

 

I hvilken sammenheng er det du må bekrefte google kontoen din? Hvilken telefon er det du har? Blir litt som å si at bilen ikke starter. Vanskelig å hjelpe uten å vite hva slags bil det er...

 

Beklager, frustrasjonen tok overhånd. Jeg må bekrefte Google-kontoen min i Google play. Jeg bruker Huawei Ascend P1.

 

Skulle også gjerne visst hvordan jeg fikk tilbake widgetsene i notification-baren.

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man unngår at det kommer meldings-lyd når noen skriver til meg på Facebook? Jevlig irriterende..

 

Fy faen jeg hater Android.. Jeg må godkjenne Google-kontoen min, hvordan gjør jeg det og hvorfor i faen må jeg gjøre?

 

Snarveiene i notification-baren er vekke unntatt 1, jeg hadde 5 og får de ikke tilbake. Dritt opplegg, hadde akkurat begynte å virkelig like Android og så kuker hele driten seg..

 

 

Haha:-) Passende "avatar"bilde du har. Gjennspeiler din enorme evene til å løse problemer;-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen som vet av en app som ved hjelp av få tastetrykk kan sende melding til de som ringer meg når jeg er opptatt? Noe à la iPhone sin funksjon. Når noen ringer kan man velge å sende de en melding hvor det f.eks står "Ringer tilbake".

Det finnes mange apper som gjør dette.

 

Her er ett eksempel....

 

Men er du sikker på at ikke dialeren din har denne innebygde funksjonen? De fleste har vel det i dag...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...