Gå til innhold

Konkurranse: Hva skal jeg hete?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er enig i at man kun bør stemme over et navn, ikke en endelse. Som eksempel mener jeg at tek.no og tek bør regnes som det samme forslaget.

 

Riktig. Hvis ikke ville vel de fleste sendt inn alle forslagene mine på alle "formene" (xxx.tek.no, tek.no/xxx, xxx.no, xxx), og dermed ville det brått blitt mange ganger så mange forslag å håndtere for Edda. Håper denne nominasjonsgreia får svært lite å si. Svært få forslag som har blitt lagt til i det siste enda jeg har sett flere forslag i tråden her som er langt mer orginale og treffende enn dem som ligger i pollen.

 

Håper og tror at Edda har lagt hele pollarbeidet (og vurderingen av denne) til side og sitter og sorterer ut de beste forslagene for seg selv på bakrommet.

Lenke til kommentar
Da jeg sendte forslag tenkte jeg mer på domene. For å vise at det er ledig... Så jeg skrev .no. Ikke noe galt i det.

 

Neinei, ikke noe galt med å skrive .no i forslaget, men om noen andre skriver inn samme forslag som deg uten .no og vinner konkurransen så blir det jo alt for teit. Enig?

Lenke til kommentar
Hei, ikke uventet gjør vi nå om på konkurranseformen.

 

Aller først må vi bare takke så enormt mye for alle bidrag. Vi har fått inn flere tusen forslag, og redaksjonen gjennomgår etter beste evne disse og velger ut de som fremstår som mest spennende å ha med videre. Mange forslag har blitt forkastet pga. opptatte domenenavn, skrivefeil eller rett og slett pga. useriøsitet :)

 

Vi gjør det slik at denne første runden blir en innledende nominasjonsrunde som avsluttes førstkommende mandag kl 14. Så setter vi opp en ny avstemning med redaksjonens 20 best likte forslag - valgt ut blant alle de tusenvis av forslagene som har kommet inn. I denne vurderingen vil vi også til en viss grad hensynta stemmer som httil er gitt på forslagene som nå ligger ute.

 

Disse 20 "beste" forslagene skal det så stemmes over frem til og med siste konkurransedag, mandag 16. februar. Det blir da kun mulig å gi positive stemmer, og kun én positiv stemme per dag. Bak forslaget i listen vil vi nå umiddelbart vise hvem som har sendt inn forslaget, på den måten at deler av e-postadressen blir synlig - nok til å at du kan identifisere adressen som din.

 

Personen bak forslaget som topper listen etter endt konkurranseperiode vinner da hovedpremien. Vi trekker også ut de to trøstepremiene blant alle som har sendt inn forslag - uansett om forslaget har blitt vist utad eller ei.

 

Med dette håper vi konkurransen blir mer spiselig og oversiktlig for alle. Vi må igjen beklage at dette fremstod som rotete og lite gjennomtenkt - men nå har vi iallfall lært av dette :)

 

 

Hvorfor kan man fortsatt gi minuspoeng da? Useriøse? Du mener forslag dere ikke liker?

Lenke til kommentar
Støtter Spilljournalen og aspill, helt klart de beste navnene som har kommet inn til nå. Veldig dårlig poll forresten, blir jo bare juks og tull. Sist jeg sjekket lå ALLE forslagene i minus :wallbash:

 

spilljournalen suger, men aspill er helt greit selv om det ikke er optimalt. hvis det blir å hete spilljournalen så trur jeg de taper masse lesere.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...