Gå til innhold

Gamer.no forlater Tek.no-nettverket


Anbefalte innlegg

Du nevnte redaktørplakaten, Dotten ... Er det noe a la vær varsom plakaten eller noe? Har ikek hørt om den før, nemlig. Noe sted den er mulig å lese?

 

http://presse.no/Pressens_Faglige_Utvalg_P...daktorplakaten/

 

Og kanskje fordi du bryter retninglinjene med signaturen din, slik at Edda Media har startet en vendetta mot deg.

På hvilken måte bryter jeg retningslinjene?

 

Innholdet er greit nok det, men maks fire linjer i Diskusjon.no-skin (tomme linjer teller også med). Så knall om du fikser det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skulle ikke det skjedd i dag forresten?

Det skjer as we speak :)

 

Tydeligvis kun for de som har sendt e- post og skrevet i signaturen sin på diskusjon.no som kommer inn.

 

Alle som etter oppfordring har sendt meg e-post i dag, vil i løpet av kvelden få et svar fra meg med informasjon om hvordan man kan registrere seg på vårt nye forum før den offisielle åpningen.
Lenke til kommentar
Skulle ikke det skjedd i dag forresten?

Det skjer as we speak :)

 

Tydeligvis kun for de som har sendt e- post og skrevet i signaturen sin på diskusjon.no som kommer inn.

 

Alle som etter oppfordring har sendt meg e-post i dag, vil i løpet av kvelden få et svar fra meg med informasjon om hvordan man kan registrere seg på vårt nye forum før den offisielle åpningen.

Dette gjelder kun for forumet og det vil som sagt være åpent for alle i morgen formiddag. Regner med at siden vil være oppe i kveld, da den ikke trenger noen registrering.

Lenke til kommentar

En tanke som dukket opp hos meg (det er helt sikkert ett punkt jeg burde fått med meg...) Men, det er slik at Gamer.no eide 50% av seg selv, og så eide EDDA 50%. ?

Når gamer når flytter/reiser videre, så må vel det bety at EDDA fremdeles eier 50%? For verdien av selskapet lå vel i domenet?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...