Gå til innhold

Gamer.no forlater Tek.no-nettverket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*Sukk*, nå begynner trollerne å skryte på Gamer.no om hvordan de fikk sin brukerkonto på Diskusjon.no bannet for saken.

Det er faktisk så lavmål at Edda kommer ut av saken som en ren og pen engel. Jeg har ingenting imot at innlegg slettes og brukere sperres så lenge de bryter totalt med forumets regler og normal oppførsel. Personhets, banning og trusler hører ikke hjemme noe sted og vitner kun om at enkelte brukere overhodet ikke har forstått hva dette dreier seg om.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor Ueland bor? Så jeg kan sende luftwaffe på han og serverne hans når Nye Gamer er opp og går! ... høhø :hm:

Ueland er TEKNISK ansvarlig. Altså han som fikser serverhikke og sånt. Du har ikke lyst til å kverke han.

Rettelse: Han kan ikke kverke Ueland. Det er en umulighet.

Slike "morsomheter" som i øverste innlegg her bør i grunn føre til øyeblikkelig utestengelse fra forumet.
Lenke til kommentar

Bare for å ha det klart: Vi ønsker ikke at noen skal skape kaos eller trøbbel her på forumet på grunn av det som har skjedd/skjer mellom Gamer.no og Edda. Denne saken er vanskelig nok fra før, og ingen er tjent med at det blir mer "vondt blod" mellom partene og brukermiljøene.

 

Ta det med ro, folkens, det går bra til slutt. :)

Lenke til kommentar

Dotten:

 

Kan du komme med en offisiell avklaring, uavhengig av den aktuelle klagen, på hvordan retningslinjenes pkt 6 og 7 skal forstås, ettersom det åpenbart er uenighet om dette? Jeg vil gjerne vite hva jeg kan utveksle av informasjon på PM uten at det bryter reglene.

 

Takk.

 

------------

 

Om spamming og kvalme, så er jeg helt enig med MiSPs kommentar hos nyegamer, det er ikke veien å gå. Det er mye større sjanse for at det fører frem om alle som synes Edda Medias oppførsel er gal gir saklig uttrykk for det. Vær kritisk, ikke spam og skap ekstraarbeid for moderatorer som ikke er de skyldige i at dette har skjedd.

Lenke til kommentar
*Sukk*, nå begynner trollerne å skryte på Gamer.no om hvordan de fikk sin brukerkonto på Diskusjon.no bannet for saken.

 

Det er nå engang slik at det alltid er noen som ikke helt forstår at det faktisk går an å oppføre seg ihvertfall littegrann, selv om det er ett surt brudd. At man er skarp, og sarkastisk er vel å forvente men det går jo grenser for dumhet.

 

Personer som iharal3 håper jeg forøvrig ikke blir noe særlig velkomne hos nye gamer.no. En gang idiot, alltid idiot.

Lenke til kommentar
Med mindre ansvarlig redaktør har noe imot det så ser jeg ingenting i veien med at Diskusjon.no kan være behjelpelig med å gjøre denne skilsmissen så lite smertefull som mulig. Også når det kommer til denne saken rundt brukernavn. Det behøves ikke gjøres vanskeligere for brukerne våre enn det allerede er. Dette undersøkes i skrivende stund og vi kommer tilbake med mer så fort det lar seg gjøre :)

 

(men ren reklamering er ikke aktuelt, der kan vi ikke forskjellsbehandle).

 

Takk skal du ha. Ihvertfall en med makt her som forstår hvor idiotisk dette er. Heldigvis er du mer enn bare en vanlig mod også ;)

 

All hail Dotten!

 

Hadde dette blitt spurt om på forhånd eller informert om på forhånd så hadde det nok kommet veldig kraftige protester. Selv fikk jeg ikke vite noe før jeg leste det på bloggen til Gamer.

 

Uansett er det i begges interesse at slike ting går smertefritt.

 

Når det gjelder kritikk så er det fullt lov å kritisere så lenge man holder seg innenfor retningslinjene. Det å endre signatur til size 10 på trass, true med drap/ vold, personangrep er fortsatt ikke lov.

Lenke til kommentar
Bare for å ha det klart: Vi ønsker ikke at noen skal skape kaos eller trøbbel her på forumet på grunn av det som har skjedd/skjer mellom Gamer.no og Edda.
Det burde ikke være nødvendig å si en gang. Om noen setter i gang denial of service-angrep eller spammer ned forumet eller noe i "deres navn" så er det bare ren idioti.
Lenke til kommentar

Synd at noen skal oppføre seg slik, men all heder til dere som har tatt diskusjonen om dette opp på et saklig nivå. Moderatorene her på diskusjon.no gjør sitt beste for å svare oss, men med all denne drittslengingen gjør vi det ikke noe lettere. Alle her prøver å gjøre det beste ut av en situasjon som desverre nå er uunngåelig.

 

Usaklige eller ubegrunnede innlegg gjør i hvertfall ikke saken bedre ;)

 

Skal selv over på nye gamer, men er ikke 100% klar for å slippe tek nettverket enda. Det er fortsatt en veldig komplett nyhetsportal for oss teknofile, og det er flere områder enn spill jeg gjerne vil holde meg oppdatert på.

 

Lykke til videre til begge parter i alle fall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Jeg har stor forståelse for at det ikke er så lett å være enig med Edda bestandig. Men vil vi vanlige brukere få vite hva de store uenighetene lå mest på? Gamer står for meg som et av de mest bunnsolide delene av nettverket per i dag. HW.no har mistet mye av "entusiasmen" sin. Det gjorde aldri gamer.no.
Veldig enig i dette utsagn! Gamer.no har - eller hadde - produsert gode artikler, og var ett av få nettsteder jeg følte jeg kunne stole på når det kom til anmeldelser av spill. Største tapet blir vel at Gamer.no mister tilgang til Diskusjon.no, men jeg håper at de klarer å stable seg fort på bena igjen.

 

Dette var i alle fall en veldig kjedelig sak, og ønsker begge parter lykke til videre.

Lenke til kommentar
Dotten:

 

Kan du komme med en offisiell avklaring, uavhengig av den aktuelle klagen, på hvordan retningslinjenes pkt 6 og 7 skal forstås, ettersom det åpenbart er uenighet om dette? Jeg vil gjerne vite hva jeg kan utveksle av informasjon på PM uten at det bryter reglene.

 

Takk.

 

Retningslinjene kan tolkes svært vidt. Det som kan understrekes er at ingen vanlig moderator har gjort dette (mest sannsynlig). Jeg tror heller ingen vanlig moderator ville gjort det heller. Vi prøver å tolke retningslinjene i favør av bruker der det er mulig. (Innen rimelighetens grenser selvsagt).

 

Om du skriver "Hei, velkommen til mitt forum på etellerannetforum.com" på pm til en rekke brukere, så vil nok det få konsekvenser. Eller poster " send meg pm så skal dere få link til mitt nye super kule forum."

 

Om du sender brukernavnet ditt til TST for en slags bekreftelse, så har du som bruker ikke gjort noe ulovlig.

 

Og som Goliath skriver: Ingen av oss i teamet har forståelse på hvorfor ting har skjedd som det har gjort. Dette har man tatt opp internt også.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...