Gå til innhold

Gamer.no forlater Tek.no-nettverket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har stor forståelse for at det ikke er så lett å være enig med Edda bestandig. Men vil vi vanlige brukere få vite hva de store uenighetene lå mest på? Gamer står for meg som et av de mest bunnsolide delene av nettverket per i dag. HW.no har mistet mye av "entusiasmen" sin. Det gjorde aldri gamer.no.

Lenke til kommentar
Er ikke dette utelukkende positivt?

 

Nå får vel Gamer gjøre som de vil, og det er de samme medarbeiderne?

 

Good riddance sier nå jeg. Gamer er de eneste som har hatt jevnt over god kvalitet på skribentene sine. Godt at de ikke blir holdt tilbake av HW lengre.

 

Men det at forumet blir delt er jo ikke noe positivt!

Lenke til kommentar

(OT: "77 brukere leser tråde" :ohmy:

 

Dette her er tragisk! Dette er jo faen meg brudd på en hellig treenighet! (eller hvor mange som er med i nettverket ... ) Å ha et felles forum for alt er jo intet mindre enn genialt, og nå forsvinner hele grunnen til at jeg er å finne her inne :(

 

Det som må skje nå er at godgjengen fra spilldelen nå sannsynligvis deles i to, noen kommer til å henge på dette forumet fortsatt, mens andre skifter. Personlig kommer jeg til å lese spillsiden til gamer-gutta uansett, men jeg vil ikke miste dette fabelaktige forumet! Her har jeg jo selvsagt et valg, det triste er at en god del av de store gutta kommer til å emigrere til det nye forumet. Hva skal en stakkars gjøre?

 

JEg ber om at noen forteller litt om hva denne apocalypselignende krangelen går ut på ... Please?

Lenke til kommentar
Er ikke dette utelukkende positivt?

 

Nå får vel Gamer gjøre som de vil, og det er de samme medarbeiderne?

 

Good riddance sier nå jeg. Gamer er de eneste som har hatt jevnt over god kvalitet på skribentene sine. Godt at de ikke blir holdt tilbake av HW lengre.

Jeg er til dels enig. Det eneste negative er at vi mister tilknyttningen til diskusjon.no

Lenke til kommentar

Blæ. Sånn jeg ser det er det i dag optimalt tilrettelagt for brukerne. Trist at noe annet skal være viktigere.

 

Jeg liker spill, for all del, men jeg liker også hardware, foto, lyd&bilde, mobil.. ja.. kule ting som går på strøm. Innimellom er det faktisk både artig og givende å skrense innom livssyn og religionstråder, off-topic, utdanning, fritid.. det er mye bra å lese her. Så jeg kommer til å "bli" sånn sett. Gidder heller ikke stresse med flere forums, så satser på at det dukker opp en kategori her hvor man refererer til eksterne anmeldelser o.l. og diskuterer som tidligere.

 

Ting har en tendens til å gå seg til når man involverer brukere, men for det da.. why!? :ohmy:

Lenke til kommentar
Hvilket sted tilhører forumkontoen min?

Mener jeg startet min på Gamer.no, men er alle brukerkontoene under Diskusjon.no systemt nå?

Merkelig at dette ikke er nevnt noe sted.

 

Brukerkontoen har alltid ligget på diskusjon.no, og vil alltid gjøre det. Må nok event. opprette ny konto på det nye forumet til gamer.no.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...