Gå til innhold

Gamer.no forlater Tek.no-nettverket


Anbefalte innlegg

Det beste ville vært om Diskusjon.no gikk for seg selv, og lot alle sider koble seg til der, uavhengig av hvem som eier hva.

Ikke ALLE sider som helst. Jeg får fremdels spasmer av å gå inn på fotballkortbytte-forumet som kom fra speaker.no. Men ellers er jeg enig. Diskusjon.no ut av Edda nå!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil spill-delen bli fjernet fra forumet ?

 

 

Håper virkelig IKKE spill delen her på Diskusjon.no forsvinner, er redd jeg bryter sammen av sorg om det skulle skje. Når vil forresten den nye siden dedikert til spill dukke opp?

 

Er vel bare å vente på at HW.no forsvinner nå...

 

Spillforumet vil bestå og hvordan det ser ut avgjøres av brukeradferden.

Lenke til kommentar
Det beste ville vært om Diskusjon.no gikk for seg selv, og lot alle sider koble seg til der, uavhengig av hvem som eier hva.

Ikke ALLE sider som helst. Jeg får fremdels spasmer av å gå inn på fotballkortbytte-forumet som kom fra speaker.no. Men ellers er jeg enig. Diskusjon.no ut av Edda nå!

 

Nei selvfølgelig. Dikusjon.no burde da være et demokrati, der vi brukere er med på å bestemme hvilke sider som skal være med. Og Diskusjon.no får penger fra staten for å drives. :wee:

Lenke til kommentar

Dotten: Bra at spillforumet består, men fortsatt tragiske saker...

 

heanwii: Jepp. Hadde alle bestemt seg for å bli her hadde det vel ikke vært noe problem. Er bare redd mange flytter over. Er redd spillforum her vil dø sakte ut, samtidig som det nye Gamer forumet sikkert aldri blir veldig aktivt.

Lenke til kommentar
Diskusjon.no er ikke akkurat gratis det heller. Såvidt jeg husker er det tre ansatte til å drive forumet.

 

Akkurat det med at ansatte krever lønn gjør at jeg lurer litt på om Gamer.no vil overleve i nytt format. Om det skal fortsette og være en "gratis" side skal det ganske mye reklame inntekter til for og være på pluss siden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...