Gå til innhold

Gamer.no forlater Tek.no-nettverket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjipt, jeg er ikke så dedikert at jeg gidder innom nok et forum, så holder meg under diskusjon.no sin paraply. Regner dog med at Edda Media ser at det er behov for en side angående gaming innunder denne paraplyen, så blir spennende å se hva som er i vente!

 

Props til han som designet gamer.no i oppstarten, en av de flotteste, reneste sidene jeg har vært borti.

Lenke til kommentar
Dotten: Bra at spillforumet består, men fortsatt tragiske saker...

 

heanwii: Jepp. Hadde alle bestemt seg for å bli her hadde det vel ikke vært noe problem. Er bare redd mange flytter over. Er redd spillforum her vil dø sakte ut, samtidig som det nye Gamer forumet sikkert aldri blir veldig aktivt.

 

Det vil nok ikke dø ut om det kommer en ny side. Men dette er jo ikke akkurat noe vi som jobber med forumet roper hurra for. Vi må bare satse på videre og prøve å gi brukerne det beste spillforumet vi kan, selv om den utfordringen med ett ble ganske så mye tøffere.

Lenke til kommentar
Det som er koselig med diskusjon.no er jo at masse forskjellige medlemmer med forskjellige interesser blir knyttet sammen via alle disse forskjellige sidene.

 

Nå blir vel alle splittet.

Det er akkurat det som er genialt, og det er akkurat derfor jeg kommer til å forsette her. Spill er bare én liten del av det diskusjon.no har å tilby, så om jeg må lese anmeldelsene et annet sted, for å så diskutere spillene på diskusjon.no får det heller være. Vi klarte oss lenge uten diskusjon under artikkelen uansett.

 

Jeg gidder ikke regge meg på itavisen, og heller ikke på diverse spillsider, og andre fora for alt jeg interesserer meg for. Det er her det skjer.

 

Det er vel ingen grunn til at "Spill" kategorien skal forsvinne fra diskusjon.no? Kanskje delen med "Diskuter artikler (Gamer.no)" men det får være det.

Lenke til kommentar
Dotten: Bra at spillforumet består, men fortsatt tragiske saker...

 

heanwii: Jepp. Hadde alle bestemt seg for å bli her hadde det vel ikke vært noe problem. Er bare redd mange flytter over. Er redd spillforum her vil dø sakte ut, samtidig som det nye Gamer forumet sikkert aldri blir veldig aktivt.

 

Det vil nok ikke dø ut om det kommer en ny side. Men dette er jo ikke akkurat noe vi som jobber med forumet roper hurra for. Vi må bare satse på videre og prøve å gi brukerne det beste spillforumet vi kan, selv om den utfordringen med ett ble ganske så mye tøffere.

Klarer dere å skape en ny, god og entusiastisk spillside kan det vel gå. Ser jo at samfunn delen går ganske bra og den har jo ikke noen dedikert side. Er jo mange poster under politikk, helse og seksualitet. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Er det offentlige tall på hvordan akam, hw og amobil står i forhold til hverandre mtp. lesere?

 

--

5 sider og ikke en eneste gal gamer som har foreslått boikott av Edda :o

 

http://www.tns-gallup.no/default.aspx?did=9075748

 

www.Hardware.no 186 545

www.amobil.no 81 036

www.gamer.no 66 849

www.akam.no 44 574

 

Siste uken det der. Diskusjon.no ligger ikke på listen, men er nok å finne på rundt tallene til Hw.no.

Lenke til kommentar
@ Thor: Haha. Ja det blir nok ikke lenge til før noen av de andre sidene blir tatt ned av en eller annen heller dårlig unnskyldning. De ligger hvertfall ikke på latsiden :roll:

Tror vi vil miste Akam først. Så vil vi se en degredering av kvaliteten på innholdet på amobil. Så tipper jeg på leserflukt derfra før den legges ned. Jeg gir Akam 1 år maks og Amobil maks to år.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...