Gå til innhold

Gamer.no forlater Tek.no-nettverket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er dårlig at det ikke kommer frem hva krangelen går på, er det virkelig penger?

 

Det fine med nettverket, det at man fikk litt av alt, og at forumet var så vidt, blir jo bare dårligere og dårligere for hver ting Edda Media bestemmer...

 

Noen, start et "nytt" slikt nettverk der vi brukerene vil være i fokus, faktisk oss de tjener penger på....

Lenke til kommentar

Tek.no:

Først dropper dere Kulturo.no og nå Gamer.no - hva blir det neste? Dere ødelegger bare for dere selv og skaper misnøye blant brukerne.

 

Har vært medlem her på Diskusjon.no i et par år nå, og det er kun pga Gamer.no at jeg joina. Og takket være dem at jeg har fortsatt å bruke siden her. Tørr ikke tenke på hvor mange andre som også er her på Diskusjon.no kun pga Gamer.no. Tror det er ganske mange.

 

Og nå forsvinner Gamer.no fra nettverket. Det er en kjip løsning, som gjør at både Tek.no og Gamer.no kommer til å miste mange lesere og brukere. Tror ikke det er så mange som gidder å bruke tid på to forskjellige forum.

 

Tror ikke jeg gjør det iallefall.

 

Så det blir spennende å se hvor folk legger lojaliteten.

 

Tror min ender opp hos Gamer.no.

Lenke til kommentar
Men hvem er det som eier domenet Gamer.no?

 

Vil dette domenet fortsette sammen med denne redaksjonen, eller er dette domenet eid av TEK, og vil bli brukt til en eventuell ny side?

Domenet eies av meg, personlig. Navnet vil altså bestå, men drakten blir ny. Har presisert dette i artikkelen nå.

Godt å høre, Tor-Steinar. Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Tek.no:

Først dropper dere Kulturo.no og nå Gamer.no - hva blir det neste? Dere ødelegger bare for dere selv og skaper misnøye blant brukerne.

 

Har vært medlem her på Diskusjon.no i et par år nå, og det er kun pga Gamer.no at jeg joina. Og takket være dem at jeg har fortsatt å bruke siden her. Tørr ikke tenke på hvor mange andre som også er her på Diskusjon.no kun pga Gamer.no. Tror det er ganske mange.

 

Og nå forsvinner Gamer.no fra nettverket. Det er en kjip løsning, som gjør at både Tek.no og Gamer.no kommer til å miste mange lesere og brukere. Tror ikke det er så mange som gidder å bruke tid på to forskjellige forum.

 

Tror ikke jeg gjør det iallefall.

 

Så det blir spennende å se hvor folk legger lojaliteten.

 

Tror min ender opp hos Gamer.no.

 

 

+1.

 

Nøyaktig hva jeg tenker, mener og slik fant også jeg forumet.

Såklart blir jeg med nye gamer.no!

Lenke til kommentar

Dette er en meget, meget kjedelig sak. Dog, all ære til folkene bak Gamer.no, dere har gjort en fantastisk god jobb og tror at dere vil klare å skape en ny og interessant side.

 

Personlig ante jeg at dette var noe som kunne skje, jeg skjønte det allerede den gang jeg først fikk høre om at Orkla Media hadde kjøpt HW-nettverket. Jeg forsto allerede den gang at kvaliteten ville bli dårligere over tid, at mange sentrale personer ville forsvinne og at en del sider ville enten bli lagt ned eller forsvinne i det store intet.

 

Man kan spørre seg om ikke de andre mediehusene bør kjenne sin besøkstid her. Dagbladet, Schibsted eller Mediehuset ( ble skapt da Vårt Land og Dagsavisen allierte seg ) kunne kanskje vært interessante partnere for et slikt prosjekt? Med tanke på at Gamer.no tross alt har et meget godt navn og rykte, har en god redaksjonell profil og ikke minst et større antall besøkende hver dag.

 

Dette er en tung dag for alle som setter pris på gamer.no, diskusjon.no og det arbeidet som har blitt lagt ned i alt sammen.

 

Lykke til videre, gamer.no!

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar
Vi kan jo prøve å se lyst på det da:

Nå får vi 2 spillsider/forum å kose oss med :)

Jeg vil aldri henge på TO forum på samme måte som jeg har hengt her på diskusjon.no i mange år, ble medlem her i 2001, og kan ikke si annet enn at det har gått nedover og nedover :S trist

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Ventet ikke dette, vil vel bytte til å lese spillmagasinet eller noe annet, dette var kjedelige greier... tar ut frustrasjonen min på GTA.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Tek.no:

Først dropper dere Kulturo.no og nå Gamer.no - hva blir det neste? Dere ødelegger bare for dere selv og skaper misnøye blant brukerne.

 

Har vært medlem her på Diskusjon.no i et par år nå, og det er kun pga Gamer.no at jeg joina. Og takket være dem at jeg har fortsatt å bruke siden her. Tørr ikke tenke på hvor mange andre som også er her på Diskusjon.no kun pga Gamer.no. Tror det er ganske mange.

 

Og nå forsvinner Gamer.no fra nettverket. Det er en kjip løsning, som gjør at både Tek.no og Gamer.no kommer til å miste mange lesere og brukere. Tror ikke det er så mange som gidder å bruke tid på to forskjellige forum.

 

Tror ikke jeg gjør det iallefall.

 

Så det blir spennende å se hvor folk legger lojaliteten.

 

Tror min ender opp hos Gamer.no.

 

 

Tror også at min ender hos gamer.

Noe av d eg liker med diskusjon.no e at alt e på et sted. Skal eg snakke om en nytt spill som kommer, Spill-siden. Trenger eg ny mobil, Mobil og PDA-siden. osv..

De ødelegger hele forumet når du fjerner tingene. spesielt en så stor del som spill-tingen.

De kommer sikkert fortsatt til å ha en spillside, men no blir brukerne splittet. En del går sikkert over til gamer sitt nye forum, og en del blir igjen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...