Gå til innhold

Gamer.no forlater Tek.no-nettverket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan ha rettt i det. Problemet er at det skal finnes plass til alle sidene også, uten lesere får man ikke reklamepenger osv.

 

Uansett trist at dere forlater oss, var ikke lenge siden vi mistet Kulturo. Om vi mister mange brukere, det får bare tiden vise.

 

Uansett skal dere ha lykke til videre.

Lenke til kommentar

Det er trist dette her, tankene går til folkene som har bygget opp denne siden og jeg ønsker dem lykke til på det nye eventyret de setter ut på. Som leser så kan jeg nå håpe på to gode spillsider fremfor en (optimalt sett) mens jeg som medarbeider syntes jeg dette er et trist og jeg håper bare så inderlig det går bra med Gamer-folkene. Skulle gjerne vært denne skilsmissen foruten.

 

Med den kvaliteten skribentene til Gamer.no utviser så kan jeg ikke annet enn å tro at det vil gå bra med dem. Det blir spennende å følge dem.

Lenke til kommentar

Hvordan kan dere gjøre noe sånt, dere vet jo hvor viktig Gamer.no er for Tek nettverket feks. forumet.

jeg kan bare ikke fatte å begripe at dere kan vere så dumme når det appåtil startet som en liten diskusjon. Nei dette er barnslig...

 

Men men, det er ikke noe jeg kan gjøre noe med, måtte bare ha en liten utblåsning.

Lykke til videre da, kommer til å savne Gamer.

Lenke til kommentar

Neeei

 

Dette var ikke bra.

Jeg er sykt fornøyd med opsettet til tek-systemet. Alle nettstedene samarbeider og alt er perfekt (for forbrukern ihvertfal)

 

Vi får håpe at det nye Gamer.no blir like bra som det gamle. Det kan jo kanskje til og bed bli bedre hvis det er sånn at det har vært uenigheter i lang tid.)

Lenke til kommentar

Dette var ikke bra! Spillforumet og Gamer.no går om hverandre, og vil si det er tap at Gamer.no nå forlater Diskusjon.no og Tek.no. Nå som Gamer.no nettopp ble oppgradert med nytt design, fått igang video-portalen og direkte diskusjon under hver artikkel. Alldeles ikke bra.

 

Men her er det kvaliteten i artiklene og omtalene som teller - så lenge skribentene og redaksjonen holder samme kurs, lever Gamer.no trygt og godt for min del.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Kjipt, kjipt, kjipt!

 

Tiden får vise hvem jeg velger å følge.. Det beste med dette forumet er at man har alt på ett sted, så hvis den nye gamingdelen blir noe tess så er jeg redd gamer.no vil bli mindre og mindre besøkt av meg. Jeg var en stund på Gamereactor før jeg oppdaget gamer.no/diskusjon.no, og da var det en lett avgjørelse å flytte hit i stedet. Nå blir det verre. Et rent gaming-forum er ikke like spennende som et flerkulturelt forum der folk fra alle områder kan diskutere om ting.

 

Håper det kommer en ny melding snart om at de har gjort om på beslutningen!!

Lenke til kommentar

Utenom at forum blir ikke sammenslått ser jeg ikke at dette vil føre til noe dramatiske forandringer. Jeg regner med at de samme skribentene osv er forsatt med Gamer.no?

 

Åh! Kom nettopp på noe av det tristeste... Vi kommer til å miste arkivet med alle de gode anmeldelsene og artiklene. Dere var jo nesten opp i 2000 tester og 10 000 artikler :cry: Lykke til vidre, uansett. Kommer til å følge dere, men spørs om jeg gidder å bli hos diskusjon.no...

 

Hvorfor det? Ser ikke grunn til at database på spill andmeldelser skulle bli påvirket.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Åh! Kom nettopp på noe av det tristeste... Vi kommer til å miste arkivet med alle de gode anmeldelsene og artiklene. Dere var jo nesten opp i 2000 tester og 10 000 artikler :cry: Lykke til vidre, uansett. Kommer til å følge dere, men spørs om jeg gidder å bli hos diskusjon.no...

Er ikke så sikker på det. Journalisten eier innholdet, akkurat som at fotografen eier bildet.

Lenke til kommentar

Dette er trist :( Det er vanvittig mange dyktige folk her på forumet, så håpar ikkje alle desse sprer seg ut over alle kantar no. Innhaldsmessig har gamer.no vore ei suveren side, så om denne kvaliteten blir brakt med vidare er eg ein garantert brukar av den nye sida :)

 

Lykke til i alle fall, det blir spennande å sjå korleis dette utviklar seg!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...