Gå til innhold

Gamer.no forlater Tek.no-nettverket


Anbefalte innlegg

Hvor er folka fra edda media? jeg vil ha svar fra dere! Hvorfor kan dere ikke tenke litt mindre på penger? Dere tjener sikkert fett nok som det er. Tro meg, det her taper dere mer på.

 

*vente på att gamer.no også dør fordi annonse inntekten blir borte*

 

det unike med tek.no som dere kaller det er jo akkurat att ALT er på ett sted. Hardware, film, kultur (var) og spill (var). Det finnes en drøss med andre sider som skriver om enten det ene eller det andre. Men ja dette var spesielt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2 post(er) som inneholdt SMS-språk, provokasjoner, offtopic, eller annen nonsens intetsigende innhold er fjernet fra tråden. På et diskusjonsforum er det viktig å gjøre seg forstått med godt språk, god formulering og svar med tydelig relevans til emnet. Og sist men ikke minst vis respekt for andre, og ikke fremprovoser krangel. I dette tilfellet er det smileysvar og annet som er slettet.

Lenke til kommentar

Utrolig kjedelig det her. Det er spilldelen jeg har vært mest aktiv på forumet her og er virkelig kjedelig å se at det forsvinner. Tviler på at jeg gidder å melde meg inn i det nye Gamer.no, da det er veldig kjekt å ha alt samlet.

Uansett, lykke til videre!

Endret av Haawy
Lenke til kommentar

Urk. Én post til da, før jeg tar kvelden (som nå er ødelagt hehe) : FAAN!

 

Forumet her er jo genialt!! Skryter av det til alle, sier det er det eneste du noensinne kommer til å trenge. Så blir det faktisk mindre.. stikk i strid med all fornuft.

 

Håper alle blir. Eneste stedet man kan diskutere GTA, Israel, utdanning, fotball, utslett på pungen OG teknikker for å ta panoramabilde av nevnte pung på én og samme side. You can't beat that :no:

Lenke til kommentar
Fuck, det er ikke første april em gamg. selv om artikelen luker aprilsnar lang vei.

 

Dette er IKKE bra

 

Tenkte akkurat det samme :cry:

Ikke lenge siden jeg lagde meg bruker her, så da kan jeg fortsette å følge gamer.no folka uten noe problem :) Og som sagt får vi kanskje to gode spillsider nå. Det er jo bra :!:

Lenke til kommentar
Utrolig kjedelig det her. Det er spilldelen jeg har vært mest aktiv på forumet her og er virkelig kjedelig å se at det forsvinner. Tviler på at jeg gidder å melde meg inn i det nye Gamer.no, da det er veldig kjekt å ha alt samlet.

Uansett, lykke til videre!

Antar jeg blir å finne på gamer.no sitt nye forum. I alle fall om de kjører en bra kvalitet på det redaksjonelle.

Lenke til kommentar
Klarer dere å skape en ny, god og entusiastisk spillside kan det vel gå. Ser jo at samfunn delen går ganske bra og den har jo ikke noen dedikert side. Er jo mange poster under politikk, helse og seksualitet. Heldigvis.

 

Samfunn er stort ja, litt av et fenomen det der. Politikk er så langt i år forumets største.

 

Av hovedforaet er Spill forumets nest største (bak Data og foran Samfunn). Kun tiden vil vise hvor godt spillforumet klarer seg. Vi som jobber med forumet skal nå i hvert fall gjøre alt vi kan for å gi brukerne det spillforum de ønsker. Slik jeg ser det skulle vi optimalt sett vært knyttet opp mot all verdens media der ute, men det blir nok med drømmen. Gamer.no samarbeidet vil bli savnet.

Lenke til kommentar

Dette var kjipe nyheter å få på en kald vinteraften. Synd at ikke Tek og Gamer kom fram til en enighet.. Gamer var grunnen til at jeg registrerte meg på diskusjon.no forumet. Akk, vel det blir i hvert fall interresant å å følge med på hva som skjer videre med diskusjon og gamer.

 

Lykke til TST & co.

Lenke til kommentar
Men hvem er det som eier domenet Gamer.no?

 

Vil dette domenet fortsette sammen med denne redaksjonen, eller er dette domenet eid av TEK, og vil bli brukt til en eventuell ny side?

Domenet eies av meg, personlig. Navnet vil altså bestå, men drakten blir ny. Har presisert dette i artikkelen nå.

Lenke til kommentar
Hvordan kan dette være negativt ? Dette ser jeg som kjempepositivt. Er bare rot å være del av Hardware nettverket. Gamer.no var dritkule før de ble med i dette nettverket. Forumet ble rotete og totalt uinteressant å se nyheter fra andre sider når jeg surfer gamer.no.

 

Dette kan kun bare være store fordeler for dere garantert, dere vil få langt større brukermasse pga dette.

Jeg ser også på dette som veldig positivt. Tror dette blir Gamer.nos sjanse til å utvikle seg litt for seg selv og ikke bli "avhengig" av et større nettverk. Ser virkelig fram til resultatet.

 

Lykke til med overgangen!

Lenke til kommentar

Vil dette si at spill delen blir flyttet med gamer.no's nye side, mens det andre som nå er på dette forumet vil fortsette å være der?

 

 

Virkelig synd, har alltid likt dette med at man enkelt kan komme seg til så mange flotte deler av et forum så enkelt og på en side!

Hvis gamer.no får ny side og nye diskusjonsforumer bør det iallefall være mulig å "hente" over brukeren..

 

:dontgetit:

 

 

 

Samtidig kan dette kanskje bli bedre for selve gamer.no, jeg tror faktisk ikke de kommer til å tape noe særlig da det er spill delen som står for de fleste brukerne her og de vil nok flytte til nye gamer.no, hvor det blir kun fokus på spill, og på den måten kan det kanskje bli bedre for gamer.no.

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...