Gå til innhold

Dummeste du noen gang har gjort?


Jambimaster

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke akkurat dumt, men litt pinlig. Var 10 år og på ferie i Egypt. Fikk lov til å være med pappa og dykke, med instruktør. Ble jo stirrende nedover uten å tenke på hvor mye vann som var over meg til plutselig jeg kjører ansiktet først inn i sandbunnen. Trodde først at instruktøren hadde glemt å stille oppdriften i vesten min så dro meg litt innover til jeg fant ut at jeg var kommet til land. Dykkerutstyret var ganske tungt så jeg klarte ikke å reise meg og ble liggende på 20-30 cm dypt vann i fullt dykkerutstyr og plaske. Heldigvis var det ikke mange andre på stranda da, men tror jeg vet hvordan en fisk på land føler seg.

 

Jeg og en kamerat kjedet oss på halloween, foreldrene ville ikke gi oss noe godteri så vi mekka noen masker av papir, dro fram noen gamle lekeskytere og dro ut på jakt. Klarte å skremme noen småunger og fikk foreldrene på nakken. Prøvde å forklare at vi kjedet oss og ville ha godteri, noe som foreldrene tolket som at vi plager småunger når vi kjeder oss og har lyst på godteri.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...