Gå til innhold

Dummeste du noen gang har gjort?


Jambimaster

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om jeg vil kalle dette det dummeste, men er ihvertfall noe av det flaueste jeg har gjort. Var i syden en gang for mange år sida, og snorkla litt rundt i vannet. Jeg synes det var småfett å bare se rett ned mens jeg svømte innover mot land og så bakken komme nærmere og nærmere trynet før jeg kjørte meg selv i land. Dette gjorde jeg selvfølgelig, og reiste hodet opp. Det første jeg så var fire toppløse planeter fra to jenter oppi 20 årene, som sikkert var 20 cm unna meg eller no. Og der var jeg, med et tryne oppgitt av puppesjokk og så vell jævlig rar ut, de bare smilte og lo, jeg rygga som faen ut og svømte som faen!

Endret av MrLG
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Vet ikke om jeg vil kalle dette det dummeste, men er ihvertfall noe av det flaueste jeg har gjort. Var i syden en gang for mange år sida, og snorkla litt rundt i vannet. Jeg synes det var småfett å bare se rett ned mens jeg svømte innover mot land og så bakken komme nærmere og nærmere trynet før jeg kjørte meg selv i land. Dette gjorde jeg selvfølgelig, og reiste hodet opp. Det første jeg så var fire toppløse planeter fra to jenter oppi 20 årene, som sikkert var 20 cm unna meg eller no. Og der var jeg, med et tryne oppgitt av puppesjokk og så vell jævlig rar ut, de bare smilte og lo, jeg rygga som faen ut og svømte som faen!

Flaut? Moar liek jackpot :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hatt en lignende opplevelse MrLG. Var i Tyrkia og hadde med dykkemaske, snorkel og svømme føtter. Dykka ned til 3-5 meter og svømte oppover, det jeg ikke gjorde (Som jeg burde ha gjort) Var å svømme uten å se oppopver.Plutselig brøt jeg overflaten og var mitt i mellom 2 jenter i 20 års alderen. Flaut? Neeeeeeeei. Bare svømte ned igjen jeg og forsvant jeg.

Lenke til kommentar

Husker en gang for mange år siden, en kompis og meg skulle bade. Vi bestemte oss for å ta en røyk etter at vi hadde badet, problemet var bare at vi hadde en fyrstikk. Vi besteme oss for å lage ett bål med den ene fyrstikken for så å tenne røyken fra bålet etterpå. Når vi var ferdig med å bade, hadde bålet slukket. Tenkte i ettertid hvorfor vi bare ikke brukte den ene fyrstikken til å tenne røyken.

Det var ikke noe alkohol inn i blidet, og jeg har erget med lenge i ettertid om hva som foregikk i hodet på oss den gangen.

Lenke til kommentar
Husker en gang for mange år siden, en kompis og meg skulle bade. Vi bestemte oss for å ta en røyk etter at vi hadde badet, problemet var bare at vi hadde en fyrstikk. Vi besteme oss for å lage ett bål med den ene fyrstikken for så å tenne røyken fra bålet etterpå. Når vi var ferdig med å bade, hadde bålet slukket. Tenkte i ettertid hvorfor vi bare ikke brukte den ene fyrstikken til å tenne røyken.

Det var ikke noe alkohol inn i blidet, og jeg har erget med lenge i ettertid om hva som foregikk i hodet på oss den gangen.

Jeg synes det der var veldig lurt sett i et stump-røyken-perspektiv :p

Lenke til kommentar

Har gjort mye dumt i livet mitt, men for å nevne noe som ikke skjedde for så lenge siden... Har nylig tatt A1-lappen, og hadde et par idiotiske kommentarer til kjørelæreren min. F.eks. da jeg kjørte i 80-sone og jeg kjørte nærmere 100 (med han på sykkel bakpå) sa jeg på intercom-systemet "Nå kjører jeg i 95 og synes egentlig dette er en ganske behagelig fart..." i håp om at han skulle si "jaja, går bra dette, bare fortsett og gjør det som er mest behagelig for deg;)" -.-

 

Istedenfor får jeg "Hva i helvete er det du tror du gjør? Tror du at om jeg blir stoppet av politiet og er høy på hasj og alt mulig annet drit at jeg kan si "men det var så behagelig"?! Nå må du faen meg se og skjerpe deg her!" elns. Følte meg ganske idiotisk der, og kjenner det litt enda. Har konkludert med at jeg er litt for godtroende og gjerne litt naiv.

Lenke til kommentar
Kasta bilnøklene mine i trynet på ei dame på Elkjøp. Herregud så liten har jeg aldri følt meg.

Haha, ser det for meg. Hva skjedde? Håper du var ansatt der :p

 

Ikke ansatt nei :) Jeg og 2 kompiser skulle innom Elkjøp for mange år siden. Da jeg hadde kommet innom "bommene" slik at du ikke kan gå ut igjen så kom den ene kompisen min på at han glemte noe i bilen min. Han sto da fortsatt i døråpningen. Det ble bestemt da at jeg måtte kaste nøklene til bilen min. Men det kom folk ganske ofte inn døren, og jeg fant egentlig ikke en skikkelig "luke" slik at jeg kunne kaste nøkkelen.

 

Joda, en luke dukket opp etter noen sekunder, men jeg ble usikker i det jeg skulle kaste. Så jeg ventet litt før jeg kastet, det skulle jeg aldri ha gjort. For da kom det en kvinne i 35-40års alderen med dattera si inn og kompisen min trakk seg unna for at hun skulle komme inn døra. Bilnøklene fløy rett inn i pannen på denne damen, å HERREGUD tenkte jeg. Flaut

Heldigvis var det en ganske lett nøkkel, var kun bilnøkkel og sånn gammel DEFA alarm ting som hang på. Men uansett. hehehe

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Haha, ser at jeg ikke er den eneste med lignende opplevelser som MrLG og andersio. Jeg var i Kroatia for vel, to år siden og var 15 år (husker ikke helt når) og hadde akkurat fått meg svømmeføtter, snorkel og dykkerbriller. Dette var selvfølgelig umåtelig kult og det var veldig gøy å dykke ned og se på alt som var på havbunnen. Hadde jeg bare fulgt med når jeg kom opp hadde jeg sikkert sett at jeg kom opp under to jenter i 20-års alderen på flytemadrass som selvfølgelig velter og detter ned i vannet. De begynte bare å le og snakke kroatisk til meg og smile mens jeg bare trakk på skulderen og dykka ned fort som svint.

 

Hadde jeg bare vært tre år eldre akkurat der og da. Huff og huff. Men flaut var det virkelig, husker fortsatt at jeg tenkte "nei, nei, nei, nei" idet jeg dykket ned igjen.

Lenke til kommentar

gikk halloween da jeg gikk i 10-ende klassen for noen år tilbake.

 

jeg og en kompis tegna en "maske" med et A4 ark. med smilemunn og slikt (tegna fort på 10 sec).

så ringte vi på hos folk; husker det var en eldre herreman som spurte om vi skulle ha juling..

Endret av TheJan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...