Gå til innhold

Dummeste du noen gang har gjort?


Jambimaster

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, minner meg om en vinter da min mor ropte meg inn for grøt. Snodig nok ville jeg ikke ha grøt den dagen, og det var mye styr for å få meg inn i huset. Til slutt klarte hun å dra meg inn i gangen, og der fikk jeg sitte til jeg var klar for grøtspising. Jeg var så rasende at jeg slo knyttneven gjennom vinduet i døren som gikk inn til kjøkkenet, og fikk små kutt over knokene. Ganske heldig, ja. Men etter en nøye mamma-sjekk, masse skriking, kjefting, gråting, litt støvsuging og en REMA-pose over det store hullet der vinduet skulle være, ble jeg overtalt til å spise grøten min.

 

Hvorvidt denne hendelsen var "dummere" enn den forrige kan diskuteres - jeg syns det er ganske jevnt. :p

Lenke til kommentar

Noe av det dummeste eg har gjort skjedde på samme dag:

 

Lillebror min hadde konfirmasjon. Så i kjørkå så skulle alle konfirmantene gå 2 og 2 fram for å bli viet eller va pokker det heter. Men di var 15 konfirmanter, så bror min gjekk med en gruppe på 3. Og eg som var på grensen til å sovne hadde ikke eg fått med meg dette. Så når eg ser at bror min går fram med en gruppe på 3 andre konfirmanter, så slår Broremann alarmen inn! Så eg skreik ut i kjørka "NEI (NAVN), DU SKAL NESTE GANG". Det ble helt stille og folk fniste og lo godt. DET var flaut.

 

En aen ting samme dag som var litt mindre flaut var når vi spiste middag i konfirmasjons festen, så skulle eg ut på terrassen en tur. Og eg trudde at glassdøra var åpen, men neida, eg gjekk rett på den med et jevla smell! Flaut :)

 

 

var godt å få den dagen unnagjort!

 

Dårlig formulert men det får gå :p

Lenke til kommentar

Kellu, det kalles å ferme.

 

Jeg var på stranda i Barcelona i forrige uke og da jeg svømte ute i vannet fikk jeg en liten bølge i trynet. Jeg snudde meg over på ryggen og spyttet opp i lufta for å få bort den salte smaken og vinden tok med seg spyttklysa rett i panna på ei dame som var ca 2 meter unna meg.

Endret av Zarac
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Jeg var på stranda i Barcelona i forrige uke og da jeg svømte ute i vannet fikk jeg en liten bølge i trynet. Jeg snudde meg over på ryggen og spyttet opp i lufta for å få bort den salte smaken og vinden tok med seg spyttklysa rett i panna på ei dame som var ca 2 meter unna meg.

 

Headshot! :tease:

Lenke til kommentar

Det dummeste må nok ha vært da jeg skulle sykle til butikken for å kjøpe brus for kvelden. Nå har det seg slik at jeg ikke hadde med meg noen sekk, og heller ikke hadde noe bagasjebrett eller noe liknende så jeg hengte posen på styret.

 

Nå har det seg slik at jeg hadde dårlig til og at det er en ganske lang og bratt bakke fra butikken. Resultatet var at en av flaskene festet seg i forhjulet og gjorde slik at det blokerte.

 

Enden på visa var at jeg fløy over styret og måtte sy flere sting i ansiktet og nesten ikke kunne bruke hendene mine fordi det gjorde så sinnsykt vondt.

 

Jeg har lært og gått til anskaffelse av et bagasjebrett :thumbs:

Lenke til kommentar

Husker en dum ting jeg har gjort i mitt liv.

 

Det var uka etter konfirmasjonen min, jeg og en kompis drar til byen fordi vi skal ha sånn pryo-uke. Jeg hadde selvfølgelig med meg litt penger, så jeg gikk på Elkjøp og kjøpte meg en sånn Windows Vista oppgraderings-pakke. Hadde XP da og det var en dårlig PC. Jeg installerte den, og insisterte til pappa at maskinen kom til å bli mye bedre og raskere. Da jeg var ferdig med installeringen, så var det mange ting som ikke funket. Blandt annet ble den tregere og noen av driverne kunne ikke kjøres sammen med Vista.

Endte opp med å installere XP på den igjen :p

 

Det er noen år siden nå, men pappa nevner det til stadighet med et smil :p

 

Går 2 året videregående nå BTW xD

 

 

 

En annen ting var da jeg la hard-disken til den datamaskinen i fryse-boksen fordi jeg hadde lest en plass "En hard-disk til en datamaskin kan bli bedre dersom man legger den i en fryseboks over natten".

Det endte med at jeg ikke fikk startet maskinen engang :p Jeg har ny PC nå da =p Det skjedde nå i sommer forresten.

Lenke til kommentar
Du skal ikke tro på alt du leser, er det noe som heter. Hva for et sted leste du at du skulle legge harddisken i fryseboksen? Og hvorfor over natten?

Jeg lese noe kjærringråd i et eller annet blad xD Eller. Det var pappa som viste meg artikkelen. Så jeg prøvde da =P Noe jeg ikke skulle gjort. Det sto at jeg skulle gjøre det over natten. Sikkert at jeg sku legge den ned på kvelden og glede meg til morgenen etter natten xD

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Dummaste eg noken gang har gjort/mest ubruklige, var på russetur i år. Eg og ein kompis skulle legge oss, så fant eg ut at eg ville sove i badekaret og tok med meg puta og dyna og la det i badekaret. Men det var selfølgelig heilt klissblautt. fordi 2.sec før hadde eg dusja. Så etter eg var ferdi me å pusse tennene, bestemte eg meg for å ikkje sove der og tok det med tilbake til senga. Da var de blaut og ikkje noko kjekt å sove i-.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...