Gå til innhold

Dummeste du noen gang har gjort?


Jambimaster

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvordan går det ann å bli avhengig av runescape?? det har jeg prøvd men det gikk ikke. har vært avhengig av cs, diablo2 og WoW. men runescape?? hmm jaja.

Jeg har vært avhengig av runescape. ca. alle guttene i klassen min spillte det, så prøvde jeg det også. Jeg hadde som fast mål å bli bedre enn alle de andre (jeg starta myyee senere enn dem) og ble p2p i en level av 24 eller 26, etter en stund (måneder) var jeg den beste i klassen :cool: Men etterhvert sluttet alle å spille det, så jeg ga opp jeg også... Så var det jo alle de nye updatene som kom i slutten av 2007 eller noe... Hender jeg er innom iblandt for å sjekke det jeg har fått inn på "miscellania". Ahh... Gode tider :love:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Det dummeste jeg har gjort var for 4 år siden. forbremsen på sykkelen hadde gått i stykker, så jeg skulle fikse den:P

Så jeg satt i gang å fixe:=) når jeg ble ferdig skulle jeg er tur på butikken. også tenkte jeg at jeg skulle ta litt stor fart å teste bremsen. så jeg sykkla ganske for mot masse mopeder, motorsykkler å sykkler. også skullejeg bremse da. så jeg klemte alt jeg kunne, å vips så røyk vaieren.... å resten kan du tenke deg selv:P:P

Lenke til kommentar

Husker jeg lånte sykkelen til en som var skjeivhendt engang, tok full fart og skulle slædde i grusen i bånn av bakken. Jeg visste ikke at bakrems er omvendt på skeivhendt sykler så det gikk jo rett til hel....

 

Kjøpte forøvrig månedskort på toget på fredag, uten å tenke på at jeg bare skal jobbe en uke til før jeg har ferie i 3 uker, så det kosta meg 900spenn for en uke tog kjøring...ikke lurt..

Lenke til kommentar
Husker jeg lånte sykkelen til en som var skjeivhendt engang, tok full fart og skulle slædde i grusen i bånn av bakken. Jeg visste ikke at bakrems er omvendt på skeivhendt sykler så det gikk jo rett til hel....

Har gjort det jeg og :p bare at jeg måtte sy, og det var ikke langt fra ballene mine :ph34r:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Her er en fin en:

Jeg traff naboen her forleden. Gammel dame på 70-80 år, og jeg ble stående å småprate med henne. Etter 5-6 minutter med tørrprat skal jeg til å gå da jeg forventer hun skal si, "du får hilse hjem" eller noe slikt.

det hun sa var "Du får hilse din mor", og av ren refleks sier jeg "Du også :)". Moren er selvfølgelig død, så jeg skjønte fort hva jeg hadde sagt og gikk vekk rød som en tomat :blush:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Her er en fin en:

Jeg traff naboen her forleden. Gammel dame på 70-80 år, og jeg ble stående å småprate med henne. Etter 5-6 minutter med tørrprat skal jeg til å gå da jeg forventer hun skal si, "du får hilse hjem" eller noe slikt.

det hun sa var "Du får hilse din mor", og av ren refleks sier jeg "Du også :)". Moren er selvfølgelig død, så jeg skjønte fort hva jeg hadde sagt og gikk vekk rød som en tomat :blush:

Det er jo ikke dumt, er bare hyggelig

Lenke til kommentar

Kastet en stor stein ned i en silo med kumøkk for å se plasket. Endte opp med at jeg og kameraten måtte sykle 2 km hjem dekket av møkk. Bokstavelig talt. Det hjalp lite at syklene våre var fint innsmurte og. Lite gøy å få driten i munnen da det hengte seg fast i dekkene. Men jeg fikk dusje med klær, noe som var litt stas. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...