Gå til innhold

Dummeste du noen gang har gjort?


Jambimaster

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det dummeste jeg har gjort var og bruke 13,000 på gamer pc, jada 2,9 i snitt på ungdomskolen -.-. heldigvis kom jeg inn på videregående :new_woot:

 

 

Vil ikke si at en pc til 13.000,- er en god nok grunn for å gjøre det dårlig på skolen.

Det er nok DEG det er noe feil med. Å prioritere meningsløs gaming fremfor skolearbeid er derimot det dummeste du noen gang har gjort :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Lurer egentlig litt på hvordan det er mulig å bli avhengig av Runescape.

Når man kommer seg inn i det, er det veldig morsomt faktisk (yes really). Fikk 8 99 skills når jeg slutta, som kan sies er "litt" over normalen ja :ermm: Tror det er 5 i hele Norge som har 99 agility eller noe sånt, og jeg var en av dem. Jaja, nok med "skryting", prøver bare å forklare hvor avhengig det er mulig å bli. For å si det sånn, var p2p i over 2 år, hadde jeg vært f2p i 2 år hadde jeg aldri spilt det...så det er fult mulig å bli skikkelig avhengig av det ...

 

Det er nok veldig lett å verte avhengig av Runescape ja. Har aldri vore god i det og aldri avhengig, men likevel veldig lett reknar eg med :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Begynte som smått å spille WoW litt etter launch, kjempespill! Dere som påstår at gaming ødelegger for skolearbeidet er .. teit. Jeg spiller alt fra fem til ti timer om dagen (og har gjort det siden 10.klasse) men klarte fremdeles nesten fem i snitt gjennom hele videregående.

 

Sist jeg skrev i denne posten fortalte jeg om da jeg kjørte forbi en brannbil i utrykning og sto på bremsa før fotoboksen i 200 km/t i en gammel Opel, men jeg har nå funnet noe som topper dette. NKF. Norges Kreative Fagskole. Godt over 40,000 i halvåret (alt inkludert), likte ikke skolen noe særlig og fant nå ut at jeg skal slutte. Jeg må da betale 75% av neste semester uansett.

 

Bottom line; Omtrent 70,000 i dass, + kostnaden for å flytte hjemmefra og bo i kollektiv i et halvt år, matkostnader osv, altså omtrent 30,000. 100,000 norske kroner sånn høvelig rett i dass.

 

Greit at jeg vant akkurat denne summen på flaxlodd for noen år siden

Endret av Haugli
Lenke til kommentar

Å betro meg til læreren min når hjemmesituasjonen min var bedriten og barnevernet drev og plaget meg. Har aldri angret så mye på noe før, og klarte ikke å tilgi meg før flere måneder etterpå.

 

Få noen til å gråte på tredje året videregående i en opphetet diskusjon. Jeg kjeftet han opp på en ganske normal måte uten å gå over streken men tok visst litt for hardt i. Han sluttet senere, så nær slutten. Innså at jeg var en idiot som gjorde dette siden han fikk nok dritt fra før av.

 

Krangle med min lillebror når vi var hos vår far og begge var skremte og helt alene. Vi ville bare hjem og jeg fikk han sikkert til å føle seg alene på toppen av det hele og det er disse minnene jeg husker bedre enn noe annet. De kommer ofte til meg om kveldene, hvor dramatisk det enn høres ut.

 

Disse var bare triste, men jeg har til slutt denne

 

 

One night stand med en lite tiltrekkende jente. På en eller annen måte klarte jeg iløpet av kvelden å ende opp med henne istedenfor den bombelekre jenta som nesten hev seg etter meg. Og jeg fikk høre det lenge.

 

Jeg snakker bombelekker.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Det dummeste jeg har gjort (i nyere tid) må være noe som skjedde i sommer.

 

Jeg og en kamerat var i London. Vi hadde vært på en pub, før vi finner ut at vi skal leie en bysykkel. Kjempeide! Uheldigvis var det bare en ledig sykkel, så det endte opp med at han satt på setet, mens jeg tråkka.

 

Så der sykla vi, to stk på en sykkel, beruset og på venstresida av veien. Prøvde å huske generelle trafikkregler (ingen av oss har lappen), og høyreregelen ble plutselig venstreregelen. Det gikk bra, men da vi var ferdige med turen sa jeg at jeg aldri skulle gjøre noe sånt igjen.

 

To måneder senere var vi igjen i London, og det samme skjedde. Sykla ned til Picadilly Circus rundt midnatt en lørdag. Det var masse politi rundt området. Bestemte meg plutselig for å gå av sykkelen. :innocent:

Lenke til kommentar

Var en slik støtring i et donald duck blad når jeg var liten. En som gir støt til personen du hånd hilser på. Søskenbarnet mitt, som er 4-5 år eldre sier til meg når jeg har åpnet bladet at ringen trenger strøm for å fungere. Vi drar ut til nærmeste gård (var på hytta) også setter jeg hånden på gjerdet og prøvde å lade en donald leke. Holdt vel i den greia i 2 minutter før jeg ikke greide mer. Gråt vel ganske lenge etter på.

 

Noen dager før dette greide han å lure meg til å pisse på strømgjerdet. ''Det er umulig å få strøm når man tisser siden det blir til dråper før det treffer bakken.'' Ja, det er fint for deg som er 10meter høy, men for en liten kar på 4-5 år er det ikke så veldig langt ned til den nederste tråden. :tease:

 

Søstra mi var tre år, og vi gikk tur med bestefar ned en traktovei. Ser en stor kubæsj midt på veien. Spør om hun vil være med å lukte på den. Vi setter oss ned på kne og begynner å lukte, også dynker jeg trynet hennes ned i bæsjen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ta på rumpa til en lærer :( Trodde det var en elev... Ble ikke godt mottatt!

 

hahaha jeg forstår hvordan du føler.

 

jeg spanket skikkelig hardt en rompe som jeg tordde tilhørte en klasse kamerat, men så snudde jenta og så rett i øyene mine.

Hun sa ingenting, men jeg glemmer aldri blikket hennes. Det var sånn blikk som fortalte meg "hva faen gjorde du det for?" blikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...