Gå til innhold

Dummeste du noen gang har gjort?


Jambimaster

Anbefalte innlegg

Å leve komfortabelt i vinter (ha varme på i stua, på kjøkkenet og på badet). Fikk baksmell på strømregninga nå. 2,5k i tilegg til husleia. Det gjør vondt nå som jeg så og si har brukt opp mai-stipendet.

 

Samt å pisse med ereksjon (que urin i munn), selge søstera mi til kompisen min (jeg var 6, han var 5, hu var 2), sløve sånn på skolen at jeg må gå et ekstra år for å ta opp 4 fag / eksamener og en bachelor og sikkert alt for mye annet jeg ikke kommer på i farten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har 3 utrolig dumme ting som jeg har gjort og er så dumt at jeg ikke vil nevne det her ^_^

 

Dummeste jeg kanskje vil nevne er pengebruk da jeg fikk jobb for 3-4 år siden, skulle vært smart å spare til studietida nå :tease:

Du har jobbet i 3-4 år..hvor gammel er du nu? :love:

 

21

Lenke til kommentar

Har 3 utrolig dumme ting som jeg har gjort og er så dumt at jeg ikke vil nevne det her ^_^

 

Dummeste jeg kanskje vil nevne er pengebruk da jeg fikk jobb for 3-4 år siden, skulle vært smart å spare til studietida nå :tease:

Du har jobbet i 3-4 år..hvor gammel er du nu? :love:

 

21

Jeg hadde håpet du var 26 :dontgetit:

Hilsen Sara, tjue år :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har kappkjørt med en brannbil i full utrykning. Der jeg bor er det to veier som går noenlunde ved siden av hverandre; E6'en går rett fram, og "gammelveien" er en dårlig, svingete vei i et tettbebygd strøk. Her fant jeg ut at jeg skulle kjøre fra brannbilen. Dette gikk forholdsvis greit, men i og med at brannbilen kunne kjøre rett fram og holdt 160-170 km/t måtte jeg opp i bortmot 180, på en svingete og gammel vei.

 

Etter noen kilometer går gammelveien inn på E6, og her havna jeg bak brannbilen igjen. Tenkte at morroa var over og at jeg hadde vært dristig nok, men neida. Brannbilen fullastet med 30,000 liter vann ellernoe bruker selvfølgelig ganske lang tid på å akselrere og jeg kjører forbi. Plutselig merker jeg at brannbilen ligger rett bak meg så jeg står på gassen. Jeg når 200+ km/t, med 4 fulle folk i baksetet, i en opprustet gammel Opel uten airbag, servo eller abs, og må bremse for fotoboksen. Brannbilen var tydeligvis rask den og, for den tok meg igjen da jeg bremset, ergo jeg var til en hindring.

 

Morsomt der og da, men ikke dagen etterpå.

Endret av Haugli
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har kappkjørt med en brannbil i full utrykning. Der jeg bor er det to veier som går noenlunde ved siden av hverandre; E6'en går rett fram, og "gammelveien" er en dårlig, svingete vei i et tettbebygd strøk. Her fant jeg ut at jeg skulle kjøre fra brannbilen. Dette gikk forholdsvis greit, men i og med at brannbilen kunne kjøre rett fram og holdt 160-170 km/t måtte jeg opp i bortmot 180, på en svingete og gammel vei.

 

Etter noen kilometer går gammelveien inn på E6, og her havna jeg bak brannbilen igjen. Tenkte at morroa var over og at jeg hadde vært dristig nok, men neida. Brannbilen fullastet med 30,000 liter vann ellernoe bruker selvfølgelig ganske lang tid på å akselrere og jeg kjører forbi. Plutselig merker jeg at brannbilen ligger rett bak meg så jeg står på gassen. Jeg når 200+ km/t, med 4 fulle folk i baksetet, i en opprustet gammel Opel uten airbag, servo eller abs, og må bremse for fotoboksen. Brannbilen var tydeligvis rask den og, for den tok meg igjen da jeg bremset, ergo jeg var til en hindring.

 

Morsomt der og da, men ikke dagen etterpå.

men..Du mistet ikke lappen?

Lenke til kommentar

men..Du mistet ikke lappen?

 

Ble fortalt at jeg risikerte å miste lappen i 2 år og opptil 15,000 kroner i bot.

Ble livredd og drakk sammenhengende fra fredagskvelden til søndagsmorgenen. Prata litt med pappa etter at jeg hadde sovet ut rusen og han mente jeg burde ringe føreren av brannbilen.

(Skal nevnes at jeg bor i ei relativt lita bygd, så det tok bare minutter før alle visste hva jeg hadde gjort, og det er ikke akkurat så mange brannmenn her).

Satt i timesvis å tenkte ut hva jeg skulle si til fyren som kjørte brannbilen og klarte å ringe han etterhvert da. Han var ikke noe sur, men det virka som om han ikke brydde seg om at jeg ringte og han fortalte at han hadde rapportert bilnummeret til politiet med en gang det skjedde.

 

Etter samtalen var jeg overbevist på at nå er jeg helt fucked. Så ringte broren min den samme brannmannen og dagen etter ringer faktisk brannmannen meg og sier at han tror jeg er en såppass ordentlig kar siden jeg ikke har vært i klammeri med politiet før (eeeeeeeeeehhhh) så han dropper annmeldelsen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456

Slo til en politimann en gang selv om det ikke var med vilje. Jeg var i slosskamp med tre fyrer på en gang jeg var vel femten. Jeg bare tok tak i dem å slo dem så hardt jeg kunne en etter en. Plutselig dukket en fjerdemann opp fra ingen steder jeg antok at det var enda en av disse feige bøllene som skulle hjelpe til med å ta meg. Så jeg slo til fikk skikkelig sving på det slaget og traff vedkommende rett på nesetippen fulltreffer fyren gikk rett ned i asfalten og først da så jeg at det var en purk jeg hadde slått. Da løpte jeg ganske fort for å si det sånn....

 

Sorry for at jeg er besserwisser nå, men hadde du aldri muligheten til å løpe før politimannen kom?

Lenke til kommentar

Slo til en politimann en gang selv om det ikke var med vilje. Jeg var i slosskamp med tre fyrer på en gang jeg var vel femten. Jeg bare tok tak i dem å slo dem så hardt jeg kunne en etter en. Plutselig dukket en fjerdemann opp fra ingen steder jeg antok at det var enda en av disse feige bøllene som skulle hjelpe til med å ta meg. Så jeg slo til fikk skikkelig sving på det slaget og traff vedkommende rett på nesetippen fulltreffer fyren gikk rett ned i asfalten og først da så jeg at det var en purk jeg hadde slått. Da løpte jeg ganske fort for å si det sånn....

 

Sorry for at jeg er besserwisser nå, men hadde du aldri muligheten til å løpe før politimannen kom?

Ja men det ville jeg ikke jeg ville gjerne slå ned disse typene...

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...