Gå til innhold

Gateopptøyer i Oslo (MODWARN: Brudd på retningslinjene = utestengelse)


Anbefalte innlegg

Maken til utenomsnakk og tøvprat er det heldigvis lenge mellom hver man opplever å lese. Skjønner du selv hva du skriver? Hva har ruteknusing og generelle pøbelstreker i Oslo med slaveriet på 1800 tallet å gjøre?

Makan til lite forståelse skal du også leite lenge etter, har du hørt om ordet: Undertrykkelse før? Det er det dette går ut på ;)

Og årstallet ditt bommer du totalt på, slaveri fantes helt oppimot 1950 ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Maken til utenomsnakk og tøvprat er det heldigvis lenge mellom hver man opplever å lese. Skjønner du selv hva du skriver? Hva har ruteknusing og generelle pøbelstreker i Oslo med slaveriet på 1800 tallet å gjøre?

Makan til lite forståelse skal du også leite lenge etter, har du hørt om ordet: Undertrykkelse før? Det er det dette går ut på ;)

Og årstallet ditt bommer du totalt på, slaveri fantes helt oppimot 1950 ;)

 

Men at det har noe med det som skjedde i Oslo å gjøre er det vel ingen som tror på?

 

Det største problemet den bermen har er vel hvilken vei de skal plassere capsen hvis de gidder å stå opp om morgenen for å sjekke hasjplantasjen ;)

Lenke til kommentar
Men at det har noe med det som skjedde i Oslo å gjøre er det vel ingen som tror på?

 

Det største problemet den bermen har er vel hvilken vei de skal plassere capsen hvis de gidder å stå opp om morgenen for å sjekke hasjplantasjen ;)

Det har en sammenheng, definitivt. Førstegangs innvandrere (eller hva det nå enn heter), hvordan tror du de ble møtt når de kom til Norge? De ble møtt med en kald hånd og et stygt blikk fra diverse bestemødre.

 

Det jeg prøver å plente inn i skallen din er at det foregår rasisme overalt (!), og nå har den boblen sprukket totalt, er ikke uten grunn at de fleste innvandrere står sammen og gir et kaldt blikk til diverse Keegs av noen White-Boys, de skal ta igjen for alt besteforeldrene/olde-olde-oldefaren har opplevd/gjennomgått.

Lenke til kommentar
Da har ikke du sett den tidligere talsmannen for opptøyene jeg viste til tidligere... Han var bare evnveveik og skjønte ikke annet enn at han kjedet seg seg litt oppe i treet sitt før bråket startet og gledet seg til neste gang ;)

Nei det har jeg ikke (link?).

 

Kos deg: http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/155699

 

Tror ikke disse har hørt om slavehandel en gang jeg?

 

"Hvorfor møtte du opp?" "For å lage kaos enkli....". Har aldri noen sinne og uansett alder sett noen med lavere intelligens....

 

"Følger du med på midtøstenkonflikten?" "Nei enkli ikke, håper bare det skjer igjen jeg!"

Endret av trn100
Lenke til kommentar
Men at det har noe med det som skjedde i Oslo å gjøre er det vel ingen som tror på?

 

Det største problemet den bermen har er vel hvilken vei de skal plassere capsen hvis de gidder å stå opp om morgenen for å sjekke hasjplantasjen ;)

Det har en sammenheng, definitivt. Førstegangs innvandrere (eller hva det nå enn heter), hvordan tror du de ble møtt når de kom til Norge? De ble møtt med en kald hånd og et stygt blikk fra diverse bestemødre.

 

De har nok blitt veldig godt mottatt, særlig tatt i betraktning av at endel av de har kommet hit som asylsøkere.

Lenke til kommentar
Da har ikke du sett den tidligere talsmannen for opptøyene jeg viste til tidligere... Han var bare evnveveik og skjønte ikke annet enn at han kjedet seg seg litt oppe i treet sitt før bråket startet og gledet seg til neste gang ;)

Talsmann? Det er en 15-åring som trenger oppdragelse, ingen talsmann.

 

Det er en evneveik amøbe som de fleste andre som var med på å lage bråket. Jeg kjenner 4 åringer med mer omløp...

Endret av trn100
Lenke til kommentar
"Hvorfor møtte du opp?" "For å lage kaos enkli....". Har aldri noen sinne og uansett alder sett noen med lavere intelligens....

 

"Følger du med på midtøstenkonflikten?" "Nei enkli ikke, håper bare det skjer igjen jeg!"

Så basert på en et klipp som intervjuer 2 stk innvandrere (ikke sett klippet enda), så kan du trekke en konklusjon?

 

Det du ikke klarer å se, det er den røde tråden, som er Undertrykkelse. Ikke direkte, men indirekte, forholdet mellom de "pøblene" som vandaliserte Oslo-by har et stygt syn på nordmenn, overlegne, bedrevitere er ord som går igjen ;)

Lenke til kommentar
"Hvorfor møtte du opp?" "For å lage kaos enkli....". Har aldri noen sinne og uansett alder sett noen med lavere intelligens....

 

"Følger du med på midtøstenkonflikten?" "Nei enkli ikke, håper bare det skjer igjen jeg!"

Så basert på en et klipp som intervjuer 2 stk innvandrere (ikke sett klippet enda), så kan du trekke en konklusjon?

 

Det du ikke klarer å se, det er den røde tråden, som er Undertrykkelse. Ikke direkte, men indirekte, forholdet mellom de "pøblene" som vandaliserte Oslo-by har et stygt syn på nordmenn, overlegne, bedrevitere er ord som går igjen ;)

 

De overlegne bedreviterene som har demokrati og fred i motsetning til til disse intelligente stakkarene som fremdeles slår hverandre ihjel for moro skyld pga. religion og hat?

 

Imponerende :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Fy faen, ble utrolig provosert når han Tony gutten snakket, at det går ant å være så utrolig dum ?

 

Når reporteren sier :"Angrer du på noe av det som har skjedd ?"

 

Så svarer han :" Nei jeg bryr meg ikke egentlig, fordi det er ikke mine butikker å sånt som blir ødelagt da"

 

For en idiot.

Lenke til kommentar
De overlegne bedreviterene som har demokrati og fred i motsetning til til disse intelligente stakkarene som fremdeles slår hverandre ihjel for moro skyld pga. religion og hat?

 

Imponerende :)

Hva har det med saken å gjøre? Vi diskuterer vandalismen på Karl Johan og hvorfor det skjedde, ikke hvilke land som er best å bo i (det er innlysende) ;)

 

Edit: "Koslig Klipp" - Var 2 Stk jeg kjente igjen (Btw: Så Psycho Eyes Anniken Hudfieldt har)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
De overlegne bedreviterene som har demokrati og fred i motsetning til til disse intelligente stakkarene som fremdeles slår hverandre ihjel for moro skyld pga. religion og hat?

 

Imponerende :)

Hva har det med saken å gjøre? Vi diskuterer vandalismen på Karl Johan og hvorfor det skjedde, ikke hvilke land som er best å bo i (det er innlysende) ;)

 

Trodde du snakket om bedrevitende nordmenn jeg ;)

 

Men Tony er jo nordmann han :) Med litt god opplæring kan han bli hallik eller narkolanger hvis han ikke blir skutt av en kompis før han blir stor! :)

Lenke til kommentar
Trodde du snakket om bedrevitende nordmenn jeg ;)

 

Men Tony er jo nordmann han :) Med litt god opplæring kan han bli hallik eller narkolanger hvis han ikke blir skutt av en kompis før han blir stor! :)

Prøvre du å fremstå som trangsynt? Bedrevitende nordmenn er en del av hele grei ;)

 

Håper vi ikke må ta en diskusjon om hvem som er nordmenn og hvem som ikke er det, tror du skjønte hva jeg mente, men kan likesågreit forklare det: Når jeg sier "Utlendinger"/Innvandrere" mene jeg ikke nødvendigvis at de direkte er det, de kan godt være født og oppvokst i Norge og bli ansett som nordmenn, men personlig så vill de ikke bli oppfattet som nordmenn, men derimot fra det landet de har gener ifra ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Fy faen, ble utrolig provosert når han Tony gutten snakket, at det går ant å være så utrolig dum ?

 

Når reporteren sier :"Angrer du på noe av det som har skjedd ?"

Du kan trøste deg med at resten av livet må Tony Andrè Thorstensen basere seg på at alle arbeidsgivere som kjenner til Google, også er villige til å tilgi ungdommens synder. Hvem vet - kanskje han vil angre. :wee:

Lenke til kommentar
Trodde du snakket om bedrevitende nordmenn jeg ;)

 

Men Tony er jo nordmann han :) Med litt god opplæring kan han bli hallik eller narkolanger hvis han ikke blir skutt av en kompis før han blir stor! :)

Prøvre du å fremstå som trangsynt? Bedrevitende nordmenn er en del av hele grei ;)

 

Håper vi ikke må ta en diskusjon om hvem som er nordmenn og hvem som ikke er det, tror du skjønte hva jeg mente, men kan likesågreit forklare det: Når jeg sier "Utlendinger"/Innvandrere" mene jeg ikke nødvendigvis at de direkte er det, de kan godt være født og oppvokst i Norge og bli ansett som nordmenn, men personlig så vill de ikke bli oppfattet som nordmenn, men derimot fra det landet de har gener ifra ;)

 

Nååhh...! Takk for oppklaringen! :) Trodde vi snakket om evneveike pøbler generelt jeg, men du mener det har noe med opphav og gener å gjøre?

Lenke til kommentar
Trodde du snakket om bedrevitende nordmenn jeg ;)

 

Men Tony er jo nordmann han :) Med litt god opplæring kan han bli hallik eller narkolanger hvis han ikke blir skutt av en kompis før han blir stor! :)

Prøvre du å fremstå som trangsynt? Bedrevitende nordmenn er en del av hele grei ;)

 

Håper vi ikke må ta en diskusjon om hvem som er nordmenn og hvem som ikke er det, tror du skjønte hva jeg mente, men kan likesågreit forklare det: Når jeg sier "Utlendinger"/Innvandrere" mene jeg ikke nødvendigvis at de direkte er det, de kan godt være født og oppvokst i Norge og bli ansett som nordmenn, men personlig så vill de ikke bli oppfattet som nordmenn, men derimot fra det landet de har gener ifra ;)

 

Nååhh...! Takk for oppklaringen! :) Trodde vi snakket om evneveike pøbler generelt jeg, men du mener det har noe med opphav og gener å gjøre?

Seriøst, les posten min. Virker som om jeg må trøkke det ned med teskje hos deg, men du har glemt hvordan du svelger det ;)

 

Jeg definerte hva jeg anså/anser som en "innvandrer/Utlending" det er igrunn feil å si "innvandrer/Utlending" til en som er født og oppvokst i Norge. Er litt lavmål-diskusjon når du på en eller annen måte klarer å trøkke inn "evneveike pøbler" i den sammenligningen?

 

Uansett, ute på gata er du like stor i kjeften?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...