Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg suger meg selv, er jeg unormal?


isaac elric

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_selfsucka

Haha, jeg ble litt inspirert av denne tråden, og fant ut at jeg skulle prøve det. og joda det gikk det, selv om jeg ikke er spesielt myk eller noe sånt. min erfaring ble at jeg ikke brydde meg om at jeg hadde en pikk i munnen, og ja skal ikke gå alt for mye inn på detaljer da. ihvertfall, jeg kan ikke se at det er noe som helt homofilt med å suge seg selv, det er jo tross alt din egen kuk. Som sagt, det er akkurat som at du skulle sugd på fingeren din.

jeg tror også at hvis alle kunne hatt sjangsen hadde nok alle gjort det.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_selfsucka

prøvde først å balansere på ryggen nakken, på et vis, det funket dårlig. men så prøvde jeg ved å sitte på ræven og på en måte presse det ene beinet mot hodet på et vis(for å komme nermere) det går men er ganske ubehagelig for ryggen. med litt trening går det nok bedre xD

 

dårlig forklart, men er ehentlig bare å eksprimentere forskjellige stillinger :p

Lenke til kommentar
Når det gjelder dildo/buttplug/vibrator bak der så synes jeg det følger samme konsept. Jeg mener det er homofilt, en som er tvers gjennom heterofil (da snakker vi egentlig om dem som synes at det å spise gulrot er ekkelt) ville ikke kunne brukt et av redskapene nevnt over for å tilfredsstille anus.

 

Ok. Hva med en finger? Kan ikke en tvers gjennom heterofil mann stimulere G-punktet sitt med fingeren?

Lenke til kommentar

Fingen blir liksom annerledes.

 

Men når jeg sier at noe er homofilt, og folk protesterer... Så reagerer jeg på at folk mener det er så negativt at noe er homofilt. Som jeg skrev tidligere, så er det jo hva man selv tenker og gjør det til som avgjør hvilke intensjoner man har. Og om man er homofil, så er man homofil. Christ, blir lei av å si dette...

 

Vil btw ikke anbefale folk å prøve å suge seg selv. Det er smertefullt for ryggen, og er egentlig ikke verdt det. Tror ikke det er særlig lurt helsemessig. Om man ikke føler noe særlig smerte er det vel greit.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal man definere noe som homofilt, og putte ting i bås, om det EGENTLIG ikke skal ha noe å si?

 

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke går rundt å tenker. Jeg runket i dag. Det er en heterofil handling. Eller, jeg puttet en finger i rumpa i dag, det var kanskje en homofil handling. Hvorfor skal jeg bry meg om hva definisjonen på det måtte være, så lenge jeg finner det godt?

 

Skal vel også nevnes at legning kun defineres ut i fra hvilket kjønn man tiltrekkes av. Var det sist jeg sjekket hvertfall. Slik at homofili hovedsaklig betyr at man forelsker seg, og tiltrekkes sexuelt av en av samme kjønn. Så det å si at en handling er heterosexuell eller homosexuell blir for meg litt feil. Spesielt siden begge parter kan praktisere mesteparten av det. Om vi skal putte folk så veldig i bås.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal man definere noe som homofilt, og putte ting i bås, om det EGENTLIG ikke skal ha noe å si?

 

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke går rundt å tenker. Jeg runket i dag. Det er en heterofil handling. Eller, jeg puttet en finger i rumpa i dag, det var kanskje en homofil handling. Hvorfor skal jeg bry meg om hva definisjonen på det måtte være, så lenge jeg finner det godt?

 

Skal vel også nevnes at legning kun defineres ut i fra hvilket kjønn man tiltrekkes av. Var det sist jeg sjekket hvertfall. Slik at homofili hovedsaklig betyr at man forelsker seg, og tiltrekkes sexuelt av en av samme kjønn. Så det å si at en handling er heterosexuell eller homosexuell blir for meg litt feil. Spesielt siden begge parter kan praktisere mesteparten av det. Om vi skal putte folk så veldig i bås.

 

Er enig med deg, og synes egentlig det er fryktelig teit å sette i bås. Men nå hadde vi liksom en diskusjon her :tease:

Lenke til kommentar

Jeg ser bare ikke poenget med å si at autofelatio er homofilt, uansett hvor mye diskusjon det måtte være.

 

Siden homofili faktisk er å bli titrukket følelsesmessig og sexuelt til en av det samme kjønn. Så blir det vel en smule dumt å si at "du suger deg selv, du må være homofil eller bifil." Spesiet siden halvparten av de som kan det kanskje ikke har lyst på guttesex, eller guttekjæreste. Men bare finner autofelatio tilfredstillende.

 

mrbjoern. :)

Lenke til kommentar

Denne tråden kan vel ikke draes mer ut i det uendelige? For såvidt jeg ser det an er det delte meninger angående dette emnet. Og man føler seg vel ikke mer bøg om man har pikk i handa eller i munnen?

 

Argumentet for utførelsene er vel nytelsen? Om jeg får ei til å slikke meg eller jeg slikke henne, gjør jeg så det utover nytelsen for både meg og hun. Ville tro det var det samme når det gjaldt gutter...(?)

Lenke til kommentar
Om jeg får ei til å slikke meg eller jeg slikke henne, gjør jeg så det utover nytelsen for både meg og hun. Ville tro det var det samme når det gjaldt gutter...(?)

Umm... kan ikke si jeg hadde klart å kommet hvis en gutt hadde sugd meg, uansett hvor deilig blowjob er, man vet fremdeles at det ikke er ei lekker jente som suger, men en eller annen gutt.

Lenke til kommentar
Hei. Jeg er en svært myk person, vært det lenge. Fant ut for 1 år siden at jeg kunne suge meg selv, og etter det har jeg ikke klart å slutte. Det er en fantastisk følelse. Jeg føler skitten, unormal.

 

Er jeg unormal??

Hadde jeg klart å suge meg selv så hadde jeg så klart gjort det. Onani er onani.

Lenke til kommentar
Om jeg får ei til å slikke meg eller jeg slikke henne, gjør jeg så det utover nytelsen for både meg og hun. Ville tro det var det samme når det gjaldt gutter...(?)

Umm... kan ikke si jeg hadde klart å kommet hvis en gutt hadde sugd meg, uansett hvor deilig blowjob er, man vet fremdeles at det ikke er ei lekker jente som suger, men en eller annen gutt.

Kom litt feil ut her. Dro legningen ut av skapet gitt!

Lenke til kommentar

pic or it didn't happen!

traff en gutt i millitæret som sa han kunne gjøre dette. seff sa jeg proove it! som dere veit gjør man jo ikke annet i millitæret hint: sex gutter på hvert rom.

Men det skjedde jo ikke. Blei vel noe borderline gay noe som er ok men ikke for oss to. Til tross for at vi var i millitæret, altså. Hadde nøyd meg med klær på og en god overbevisning, men det skjedde ikke. Hva hvis self satisfaction ikke fantes? Hadde man da brydd seg så mye om alt dilldall i hverdagen?:rofl:

 

Two heads are better than one!

Lenke til kommentar

Hehehe...! Ja når de i militæret springer rundt i skauen er det mannfolk med børsa på ryggen, og springe løpende som en bjørn gjennom skogen. Så fort man får børsa og føttene på bordet, kommer sjela ut. Da springer alle rundt som noen ladyboy's. Da er det ut av skapet! :D

 

Måtte bare :-D

Lenke til kommentar

Jeg har fått inntrykk av at gutter like det når jenta runker ham? Hvorfor skulle han da foretrekke å suge seg selv? ;)

 

Jeg må le av innleggene om at gutten ikke takler smaken - må jenta vaske munnen før hun kysser gutten etter å ha sugd ham? Og ja, jeg vet om gutter som nekter jenta å kysse ham etter en bj. Latterlig!

 

Ang det innlegget om at penis var heslig.. vel.. De er ikke spesielt pene i uerigert tilstand :p Men erigert, derimot.. men så er det jo forskjellig utseende på disse også ^^ Jeg liker forøvrig både smak og følelse av (ren) penis i munnen, og jeg kan gi kjæresten min en bj like mye for min egen del som for hans ^^ Ikke alle jenter gjør det kun for hans nytelse, mao.

 

men OT - unormalt: ja :)

Jeg kan uansett tenke meg eklere ting, men så lenge det gir nytelse og ikke skader noen så ser ikke jeg noe feil i det ^^ Jeg ville heller ikke mene at noen er homofile om de skulle gjøre det. Man gjør selvfølgelig det man får nytelse av!

 

Dersom det var normalt å være så myk, og om alle kunne suge seg selv, ville det ikke da være på lik linje med å runke seg selv?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...