Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg suger meg selv, er jeg unormal?


isaac elric

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest selvsuger

Nei, du er ikke unormal. Kan tenke meg å gjøre dette selv faktisk, men vet ikke hvordan jeg skal klare å bli så myk. Er 5 cm fra tuppen hver gang jeg prøver. Dette i den mest effektive stillingen for meg, noen tips om hvordan jeg kan bli mykere i områdene som teller for denne øvelsen?

Lenke til kommentar
Gjest selvsuger

Det er ikke bra nok, trener 3-4 ganger i uken og vil gjerne få med øvelsene i tøyingen. Har bare sjansen til å forsøke selvsuging før sengetid eller de sjeldne gangene jeg er alene hjemme, så det må være mer praktisk. Forsåvidt så står jeg med strake ben og bøyer meg ned for å ta på tærne, men ellers vet jeg ikke hva som kan hjelpe...

Lenke til kommentar
Gjest selvsuger
Legg deg på rygg, og før beina over hodet, som om du skal ta en baklengs kråke, og prøv å sug deg selv, da får du vekten av beina dine til hjelp. Bare pass på at du ikke skader noe.

 

Det er dette jeg gjør før sengetid, om jeg er kåt. Men det kan en da ikke legge inn i tøyinga etter trening? Det ville da bare vært helt forjævlig for tilskuerene. Er ofte trøtt og ikke kåt ved sengetid, så orker ikke å trene med den metoden hver eneste kveld. Må vere med i tøyinga. Forslag?

Lenke til kommentar

1% som greier det altså? Vet ikke om jeg kommer med i den prosenten eller ikke. Ifølge quoten fra wikipedia så var det bare "contact with penis", da kommer jeg med. Greier nemlig å slikke hodet/få hodet inn, men ikke snakk om noe mer enn det. Blir ingen "suging" i rett forstand.

 

Om jeg skal få det til må jeg ligge på ryggen, nesten på skuldrene/nakken egentlig, med beina opp i været og bak. Ryggen må på en måte peke oppover i utgangspunktet, for og så bli bøyd for å gjennomføre det. Det er ryggen som blir bøyd. Og det gjør vondt. Hvertfall for meg :( Derfor jeg ikke driver med dette regelmessig.

_ _ _

 

Angående homofilidebatten som "plutselig" kom, så begynner jeg egentlig å bli litt lei. De som mener det er homofilt i negativ forstand å suge seg selv, det blir bare så ignorant, fordomsfullt og ikke minst umodent. Seriøst, vi er ferdig med dette nå. Det er rett og slett UT å være homofob i dagens samfunn, så bare gi faen.

 

Så lenge du ikke mener man blir homofil av å runke seg selv, så blir man da ikke homofil av å suge seg selv? Og om man er homofil, so what? Hva i helvete er galt med å være homofil?

Lenke til kommentar

Synes det kan være flere synspunkter i denne saken.. MIN egen mening er at personen kan gå inn i et samleie slik:

 

 

Person 1: "Vil du at jeg skal gi deg en blowjob?"

Person 2: "Nei, klarer det selv tenk!" :tease:

Og med den kommentaren tror jeg mange blir misunnelige!

 

 

Over til noe mer seriøst. JEG synes at det kan virke litt ekkelt og skittent ja, men som sagt før er en sikker på sin egen seksualitet bør det jo ikke være noe problem... sett bortifra at du kanskje er singel til alderen nekter deg! ;-)

Lenke til kommentar
Hei. Jeg er en svært myk person, vært det lenge. Fant ut for 1 år siden at jeg kunne suge meg selv, og etter det har jeg ikke klart å slutte. Det er en fantastisk følelse. Jeg føler skitten, unormal.

 

Er jeg unormal??

 

Jepp, start et show og kall det "The Aristocrats"!!

Lenke til kommentar
Over til noe mer seriøst. JEG synes at det kan virke litt ekkelt og skittent ja, men som sagt før er en sikker på sin egen seksualitet bør det jo ikke være noe problem... sett bortifra at du kanskje er singel til alderen nekter deg! ;-)

Så jeg skal ikke få lov til noe slikt om jeg er usikker på om jeg er straight, bi eller homofil? Hvorfor skal man absolutt være sikker på seg selv før man prøver det ut? Det er jo lov å utforske med alt annet, så hvorfor ikke dette?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...