Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg suger meg selv, er jeg unormal?


isaac elric

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er vel normalt i våre dager? Akkurat definisjonen for om du er normal eller unormal vet jeg ikke. Men jeg ser iallefall ikke på det som noe vanlige tendenser.

 

Ser i.f. signaturen din så er du ikke smart, samt du liker bananer?

hmm, er du hetro isaach`?

 

nå går du off topic :D

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Var det ikke en komiker som sa at om menn kunne dette ville damene i salen vært alene og sett på en tom scene?

 

Gjør dette selv når jeg har mulighet :innocent:

 

 

The Great Bill Hicks!

 

"Are there actually women in the world who does not love to give blowjobs?

I don't see why you dont make it the focal point of your existence. While on this planet."

 

"Yeah you ever tried it?

I said yeah. Almost broke my back..

Guys, if you could blow yourself, ladies, you would be sitting in a empty room, watching a empty stage"

Lenke til kommentar
Ikke ønskelig å begrepe ut hemmeligheten bak at du får det til? Spares mange penger på det da.. ^^

Bare å bøye seg forover.

Om du kan sette deg på gulvet, med beina flatt på gulvet med ca 60-90graders vinkel mellom, og så legge haka ned på gulvet, da er du godt på vei.

 

Eller ta beina bak hodet er jo noe lignende.

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...