Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg suger meg selv, er jeg unormal?


isaac elric

Anbefalte innlegg

Så hvis jeg forstår det rett: Når man runker seg selv er det lettere at penis føler, mens hvis man suger seg selv så er det mer fokus på munnen enn på penis? Hvis en person som runker utelukkende føler på penis og ikke hånden, burde det da ikke være det samme med munn og penis?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har forstått riktig. Men utelukkende? Hvorfor er det utelukkende?

 

Hva føler du mest, når du tar noe i munnen eller når du tar på noe med hånden? Sånn helt generelt. Om du tar noe inn i munnen får det alt fokus. Hvertfall for meg. Kjenner det på penis også, og jeg kan jo prøve å konsentrere meg om dette. Men man vil UTELUKKENDE kjenne NOE med munnen.

Lenke til kommentar

Min hånd er ihvertfall ikke følelsesløs, og hvis man blir homofil eller bifil av at man ikke synes at det er"ekkelt" å ha en penis i hånden, da er jeg vel det, og det samme gjelder for munnen(selv om jeg aldri har prøvd). Jeg skjønner hvilken forskjell du mener det er, men jeg skjønner ikke hvorfor det er en forskjell.

Lenke til kommentar

Runker du? Ja

Vil det da si at du liker å klå på peniser, vil det si at du liker tanken på en penis i hånda, vil det si at du liker tanken på alle peniser, vil det da si at du liker tanken på en annen sin penis, vil det da si at du liker tanken på en annen sin penis i din hånd?

 

Suger du deg selv? Ja

Vil det da si at du liker å suge på peniser, vil det si at du liker tanken på en penis i munnen, vil det si at du liker tanken på alle peniser, vil det da si at du liker tanken på en annen sin penis, vil det da si at du liker tanken på en annen sin penis i din munn?

 

Hva er forskjellen?

Lenke til kommentar
snipsnip

Akkurat.

 

Vil tro at homofile runker hverandre med hendene innimellom øktene óg, med mindre alle knyter fast hendene sine på ryggen og slurper i vei.

 

Hva man bruker av hjelpemidler for å oppnå klimaks spiller absolutt ingen rolle av det som har noe med legning å si. Skulle man være riktig så feststemt og kjørt et eple i stumpen og hamra i vei, betyr det vel ikke for dere korttenkte at det er homofilt? Begge kjønn har munn også, så om man skulle fulgt logikken deres så ville det vært like heterofilt som homofilt å suge seg selv. Om at man selv er mann blir til en avgjørende faktor, skjønner jeg ikke hvordan dere klarer å leve med dere selv.

Lenke til kommentar
Runker du? Ja

Vil det da si at du liker å klå på peniser, vil det si at du liker tanken på en penis i hånda, vil det si at du liker tanken på alle peniser, vil det da si at du liker tanken på en annen sin penis, vil det da si at du liker tanken på en annen sin penis i din hånd?

 

Suger du deg selv? Ja

Vil det da si at du liker å suge på peniser, vil det si at du liker tanken på en penis i munnen, vil det si at du liker tanken på alle peniser, vil det da si at du liker tanken på en annen sin penis, vil det da si at du liker tanken på en annen sin penis i din munn?

 

Hva er forskjellen?

 

Jeg er litt enig med det du sier, men har du lest hva jeg har skrevet? Når man runker, så er det penisen det "går utover". Når man suger, så kjennes det mer i munnen enn av penis. Om man tenker at penis er et konstantledd, så er variabelen munnen og hånden. Penisen er med i begge tilfeller. Når man suger vil man stort sett tenke på at man har en penis i munnen, man vil føle penishodet osv. Når man runker, da tenker man jo ikke (om det ikke er meningen) at man runker en annen sin penis. Man forestiller seg at man blir runket/har sex etc.

 

Så jeg mener det er litt homofilt å suge seg selv. Men uansett hva man gjør, så er det jo egentlig hvilke intensjoner man har som avgjør "legningen i handlingen". En gutt KAN jo f.eks. kline med en annen gutt og forestille seg at det er en jente. Så jeg mener at man er det man er, om man tenker man suger en annen sin penis så er man litt homofil, kanskje bare nysgjerrig. Om man tenker at man blir sugd av en jente, så er man hetero. Hater å sette i bås som dette, hvorfor tvinger dere meg? Jeg står fast ved min mening, den kan ikke dere gjøre noe med. Om dere ikke synes det er homofilt, så greit. Deres mening. Jeg beholder min.

Lenke til kommentar
snipsnip

Akkurat.

 

Vil tro at homofile runker hverandre med hendene innimellom øktene óg, med mindre alle knyter fast hendene sine på ryggen og slurper i vei.

 

Hva man bruker av hjelpemidler for å oppnå klimaks spiller absolutt ingen rolle av det som har noe med legning å si. Skulle man være riktig så feststemt og kjørt et eple i stumpen og hamra i vei, betyr det vel ikke for dere korttenkte at det er homofilt? Begge kjønn har munn også, så om man skulle fulgt logikken deres så ville det vært like heterofilt som homofilt å suge seg selv. Om at man selv er mann blir til en avgjørende faktor, skjønner jeg ikke hvordan dere klarer å leve med dere selv.

word!

Lenke til kommentar

Unødvendig post Hans-O. Det kan virke som dere tror jeg er veldig imot dette med å suge seg selv, at det er ekkelt, uvanlig og noe man ikke bør gjøre. Dere tar feil.

 

Jeg kan suge meg selv, jeg har gjort det flere ganger, jeg ville gjort det regelmessig om jeg ikke fikk så satans vondt i ryggen av det. Det eneste jeg har sagt er at jeg mener det er en smule homofilt å suge seg selv. Jeg har ikke sagt dette er negativt, jeg har ikke sagt det er ekkelt, jeg har ikke sagt det er unormalt å verken være homofil eller å suge seg selv.

Lenke til kommentar
Unødvendig post Hans-O. Det kan virke som dere tror jeg er veldig imot dette med å suge seg selv, at det er ekkelt, uvanlig og noe man ikke bør gjøre. Dere tar feil.

 

Jeg kan suge meg selv, jeg har gjort det flere ganger, jeg ville gjort det regelmessig om jeg ikke fikk så satans vondt i ryggen av det. Det eneste jeg har sagt er at jeg mener det er en smule homofilt å suge seg selv. Jeg har ikke sagt dette er negativt, jeg har ikke sagt det er ekkelt, jeg har ikke sagt det er unormalt å verken være homofil eller å suge seg selv.

 

Har jeg sagt at det var rettet mot deg? Og hvis du tenker at man blir sugd av en deilig dame, så kan det jo ikke være mer homofilt enn å runke seg selv.

Lenke til kommentar

Men altså, for meg har det lite å si hvilken legning ting har. Det er fullstendig likegyldig for meg. Om jeg er homofil, hetero eller bifil så gjør ikke det noe. Jeg ville bare få frem at jeg mener det kan grense mot det homofile å suge seg selv, siden det kom opp en diskusjon om det.

 

Og jeg greier også å ignorere hånden når jeg runker. Men tenk deg, at du har dine egen harde penis inni din egen munn. Det skal ganske mye konsentrasjon til for å liksom "glemme" det, og konsentrere deg om at penisen din hadde det veldig bra for øyeblikket.

 

Edit: Men hvorfor glemme det? ;P Om du synes det er ok å suge litt, så why not?

Endret av Genuine Genes
Lenke til kommentar

Jeg anbefaler folk å slutte å poste i denne tråden, for risikoen for at noen klipper ut en setning, krysstolker den til det ugjenkjennelige og så debatterer med deg som om du var en komplett idiot, er altfor stor. Takk for meg. :p

Lenke til kommentar

Til trådstarter: Du er helt normal! Det er ikke noe galt i å suge seg selv. Du er ikke den eneste som gjør det.

 

Hvorfor skulle det være unormalt å masturbere seg selv på en måte, men ikke på en annen? Alle måter å masturbere seg selv på er like normalt, om man bruker hånden, munnen, eller en varm pai.

 

Eneste grunnen jeg kan komme på til at folk mener det er unormalt, er fordi ikke så mange klarer å suge seg selv. Noe som bare noen få gjør = unormalt. Sånn er det alltid.

 

Hadde alle menn kunne suget seg selv, uten videre problemer, skal jeg love deg at 99% hadde gjort det, om ikke regelmessig, så ihvertfall av og til. Akkurat som runking. Og da hadde det ikke vært oppe til debatt en gang, om det var unormalt å suge seg selv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...