Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg suger meg selv, er jeg unormal?


isaac elric

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette fenomenet heter autofellatio og er ikke helt ukjent. I følge engelsk wikipedia har Alfred Kinsey og en amerikansk biolog antatt at kun 1 % av alle menn har kombinasjonen myk rygg og lang nok penis til å kunne gjøre dette, så det er absolutt ikke normalt. Men blant de mennene som kan det og vet om det, tror jeg det absolutt er normalt. Og det er blitt tatt opp mange ganger både på forumet og av komikere at om alle menn kunne suge seg selv, hadde de ikke hatt så mye annet å gjøre. ;)

 

Wiki!

 

Det er ikke noe galt i det, det er bare runking på en annen måte. Derfor kan det heller ikke på noen måte kalles homoseksuelt. :p

Lenke til kommentar
Gjest member-101642
American biologist Craig Bartle and Alfred Charles Kinsey reported that fewer than 1% of men can successfully orally contact their own penis.

 

Du er altså ikke normal, siden det er relativt få menn som er i stand til å gjøre det. Men... Normalt kan jo være så mye annet enn bare tall.

 

edit: faen, Yoshi var raskere enn meg.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Hei. Jeg er en svært myk person, vært det lenge. Fant ut for 1 år siden at jeg kunne suge meg selv, og etter det har jeg ikke klart å slutte. Det er en fantastisk følelse. Jeg føler skitten, unormal.

 

Er jeg unormal??

 

Nei unormal er du sikkert ikke, men du har en mye mykere kropp en gjennomsnittet for landets befolkning forøvrig, foruten det`kan det se ut som du er en ensom person....

Lenke til kommentar

Jeg er litt uenig. Jeg mener at å suge seg selv er ekkelt. Og ja, det er unormalt, for det er ikke mange andre som klarer det, og om jeg kunne ville jeg aldri gjort det. Bare det å få sæd i munnen gjør meg kvalm. Men om du trives med det gjør du for all del det. Men jeg ville ventet til jeg hadde fått en dame som kunne gjøre det. : p

Lenke til kommentar
Normalt og vanlig trenger ikke nødvendigvis være det samme.

 

Tatt fra UiOs internettordliste som følger offisiell rettskriving:

	
II norma'l a1 (lat. normalis 'laget etter vinkelmål, vinkelrett')
 1	regelrett, gjengs, vanlig, gjennomsnittlig følge n- framgangsmåte / n- nedbørmengde / adv: etter fem minutter pustet hun n-t igjen
 2	som har fulle åndsevner, tilregnelig han er ikke helt n-

 

Nei, men når normalt og vanlig ikke er det samme, er det snakk om å ha fulle åndsevner, og selv da er jo forskjellen temmelig vag. Så med mindre du mener at en som utøver autofellatio ikke har fulle åndsevner, er det ikke nødvendig å henge seg opp i forskjellen på vanlig og normal. ;)

 

Akkurat det der med Marilyn Manson har jeg hørt så mange ganger at jeg vil ha kildehenvisning før jeg tror på det. Meget populær historie, men jeg tror den kan avblåses som vandrehistorie. ;) Fyren er jo gift med en sex-bomb.

 

Jeg er litt uenig. Jeg mener at å suge seg selv er ekkelt. Og ja, det er unormalt, for det er ikke mange andre som klarer det, og om jeg kunne ville jeg aldri gjort det. Bare det å få sæd i munnen gjør meg kvalm. Men om du trives med det gjør du for all del det. Men jeg ville ventet til jeg hadde fått en dame som kunne gjøre det. : p

 

... og dama di må ta spruten i munnen hver gang? o.O

Lenke til kommentar
Gjest Gjest gjest jess

Lucky pig! Greide dette selv når jeg gikk i sjuende/åttende, men er langt fra så myk nå lenger :p Var så mye stress, så gjorde det bare en to-tre ganger :p Bedre å få dama til å gjøre det for meg nå :blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...