Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg suger meg selv, er jeg unormal?


isaac elric

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men, KolonP, tror du poenget er at det skal kjennes ut som om en annen suger deg? At det kjennes mer ut som om du suger en annen enn at en annen suger deg, er vel på lik linje med at det ved håndjaging kjennes mer ut som om du runker noen andre enn at noen andre runker deg? Poenget er jo at det er godt! :p Om det skal kjennes ut som om noen andre suger en, så får man vel noen andre til å gjøre det?

Lenke til kommentar
Det er unormalt å suge seg selv, ja. Og jeg kan ikke skjønne hva som er så godt med det. Det må da føles mer ut som du suger en annen, enn at en annen suger deg? Smaken av penis kan ikke være noe særlig, heller.

 

Er man sikker på sin egen seksualitet ser jeg ikke noe problem med å suge seg selv.

Utdyp, er du snill. Sier du det bare fordi usikre personer ofte benekter ting som kan virke "homofilt", for å virke så hetero som mulig overfor andre (tror de, selv om de ofte er lett gjennomskuelige), men egentlig er usikre? Og du tror jeg er negativ til dette fordi jeg er usikker?

 

Yoshi: Er forsåvidt enig, men poenget med at det skal være godt har jo fortsatt en problemstilling som ikke runking har, nemlig smaken. Penissmak i munnen må da vel ødelegge en del av nytelsen? Jeg klarer i hvert fall ikke se hvordan det kan være så veldig godt. Nå kan det jo hende penis ikke smaker så fælt, da, og jeg tar aldeles feil.

Når jeg tenker over det, så trenger man jo ikke å ha tunga borti, og kan unngå smaken ved å vaske leppene rett etterpå. Hmm, kanskje det ikke er så gale allikevel ...

Lenke til kommentar
Hvordan vet du det? Har du prøvd? :!:

er det så rart hvis han har prøvd?

 

KolonP: Jeg bare registrer rundt meg i mitt lokalsamfunn og også noen steder her på forumet, at mange som er negative til ting som kan virke "homofilt" i dems øyne, men egentlig ikke er det(ihvertfall ikke i mine egne øyne), hopper til konkluksjoner som dine egne i posten over. At du ikke kan skjønne hva som er godt med å suge seg selv er jo fra mitt ståsted helt latterlig. Det er jo bare en måte å tilfredstille seg selv, akkurat som vanlig runking. man kan runke en annen eller man kan runke seg selv. man kan suge en annen eller man kan suge selv(hvis man faktisk kan det da :p ). Hadde alle kunnet det hadde det nok vært meget vanlig, og det er nok meget vanlig blant dem som kan det ;)

Lenke til kommentar

Nøyaktig hva som er normalt og unormalt er vel litt irrelevant. Uansett. Jeg kan si det er unormalt å kunne gjøre det, mens andre her kan påstå at det er unormalt fordi de synes det er uappetittelig og gjøre det selv. :)

 

Ellers forstår jeg ikke hvorfor det alltid blir et tema i slike tråder, om man er homofil om man gjør det. Blir en jente som kan slikke seg selv stemplet som lesbisk?

 

mrbjoern. :)

Lenke til kommentar

Det er unormalt siden bare rundt 1 % av alle menn og gutter har anlegg for å klare det - det er det veldig lite å si på. Men hvorfor bry seg om de som ikke kan det? De fleste her har vært enige i at flere hadde gjort det om flere hadde kunnet det.

 

Trådstarter - se på deg selv som heldig! ;)

 

(Og kan vi etter beste evne holde legning ute av bildet? Å tilfredsstille seg selv er noe alle gjør, uavhengig av legning. Hva man tenker på eller ser på, har noe med legning å gjøre, men det er en helt annen diskusjon.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...