Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nice med ny emnetittel :) Er det MP baner som er lyse og glade :p eller er det bare de mørke og dystre områdene på Helghan vi får se :D?

 

Tror ikke du får noen lyse og glade områder.

Bare blitt bekreftet at det ikke bare er 'grå og kjedelige' baner, som er det folk pleier å ty til når dem ikke finner noe særlig annet å klage på grafikkmessig på spill som er 'hypet'.

Lenke til kommentar
Nice med ny emnetittel :) Er det MP baner som er lyse og glade :p eller er det bare de mørke og dystre områdene på Helghan vi får se :D ?

 

Tror ikke du får noen lyse og glade områder.

Bare blitt bekreftet at det ikke bare er 'grå og kjedelige' baner, som er det folk pleier å ty til når dem ikke finner noe særlig annet å klage på grafikkmessig på spill som er 'hypet'.

 

Ehem: ;)

http://www.psu.com/Killzone-2-has-+quot;ri...a0006090-p0.php

Lenke til kommentar

Klart mine komentarer er "teite" men jeg tør faktisk å si hvorfor Killzone2 aldri ville ha fått en 10 av meg hvis jeg hadde vært amelder, men jeg ville også sagt hvorfor spillet har fått et trekk, nå gjelder detter trekket ikke bare fps spill på PS men ville også ha gjeldt hvis det hadde vært en fps på 360. Jeg sier ikke att Killzone er utrolig bra på andre områder men å gi det en toppkarakter utifra begrunnelsen som jeg har gitt tidligere ville ikke jeg ha gjort. Står nok klar foran butikken den 25/2 for å skaffe meg Killzone2.

Lenke til kommentar
Klart mine komentarer er "teite" men jeg tør faktisk å si hvorfor Killzone2 aldri ville ha fått en 10 av meg hvis jeg hadde vært amelder, men jeg ville også sagt hvorfor spillet har fått et trekk, nå gjelder detter trekket ikke bare fps spill på PS men ville også ha gjeldt hvis det hadde vært en fps på 360. Jeg sier ikke att Killzone er utrolig bra på andre områder men å gi det en toppkarakter utifra begrunnelsen som jeg har gitt tidligere ville ikke jeg ha gjort. Står nok klar foran butikken den 25/2 for å skaffe meg Killzone2.

Bare jeg som ikke skjønte noe her?

Lenke til kommentar
Klart mine komentarer er "teite" men jeg tør faktisk å si hvorfor Killzone2 aldri ville ha fått en 10 av meg hvis jeg hadde vært amelder, men jeg ville også sagt hvorfor spillet har fått et trekk, nå gjelder detter trekket ikke bare fps spill på PS men ville også ha gjeldt hvis det hadde vært en fps på 360. Jeg sier ikke att Killzone er utrolig bra på andre områder men å gi det en toppkarakter utifra begrunnelsen som jeg har gitt tidligere ville ikke jeg ha gjort. Står nok klar foran butikken den 25/2 for å skaffe meg Killzone2.

Bare jeg som ikke skjønte noe her?

 

Nei :p

Lenke til kommentar
Klart mine komentarer er "teite" men jeg tør faktisk å si hvorfor Killzone2 aldri ville ha fått en 10 av meg hvis jeg hadde vært amelder, men jeg ville også sagt hvorfor spillet har fått et trekk, nå gjelder detter trekket ikke bare fps spill på PS men ville også ha gjeldt hvis det hadde vært en fps på 360. Jeg sier ikke att Killzone er utrolig bra på andre områder men å gi det en toppkarakter utifra begrunnelsen som jeg har gitt tidligere ville ikke jeg ha gjort. Står nok klar foran butikken den 25/2 for å skaffe meg Killzone2.

Bare jeg som ikke skjønte noe her?

 

Nei :p

 

Han sier at han kommer til å kjøpe spillet på launch dagen. Men at om han var anmelder så ville han ikke gitt spillet full pott fordi han synes co-op er viktig.

Lenke til kommentar
Klart mine komentarer er "teite" men jeg tør faktisk å si hvorfor Killzone2 aldri ville ha fått en 10 av meg hvis jeg hadde vært amelder, men jeg ville også sagt hvorfor spillet har fått et trekk, nå gjelder detter trekket ikke bare fps spill på PS men ville også ha gjeldt hvis det hadde vært en fps på 360. Jeg sier ikke att Killzone er utrolig bra på andre områder men å gi det en toppkarakter utifra begrunnelsen som jeg har gitt tidligere ville ikke jeg ha gjort. Står nok klar foran butikken den 25/2 for å skaffe meg Killzone2.

Bare jeg som ikke skjønte noe her?

 

Nei :p

 

Han sier at han kommer til å kjøpe spillet på launch dagen. Men at om han var anmelder så ville han ikke gitt spillet full pott fordi han synes co-op er viktig.

Thanks

Lenke til kommentar

Dette blir så bra, når dem sier det kan måle seg opp mot gamle Doom og HL :D

Synes fortsatt noen er negative bare fordi dem "prøvde betaen" og den var ikke noe nytt, keffor må alltid det være noe nytt i alle PS3 spillene :p.

 

Kan bare legg vekk snakket om co-op, fordi at COD4 hadde ikke det, men fortsatt fikk det skyhøye karakterer!! Har hatt mye mer opplevelse med KZ2 betaen what betaen mer en det jeg har med Gears 2 sin multiplayerdel i fullspillet, end of story!!

 

Jeg har dette spillet uansett om det flopper salgsmessig, careless, spillet får under COD4, careless.

25.februar blir jeg låst inne med KZ2 omtrent 3-6 uker veldig aktivt, skal ikke røre 360en, jo kansje bare til musikk nothing more.

 

Disse 37 dagene til Killzone 2 er meg et sant helvette :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...